• De griezelige Halloween hop 2017


    Ik heb toestemming van de moderators, denk ik.


    Boys and girls of every age, would you like to see something strange? Come with us and you will see, it's our town of HALLOWEEN



    What the shit, Femke?
    HALLO IK BEN TERUG! Hier is eindelijk de hop waar ik me het meest op verheugde, de Halloween hop. Heb je echt een diepe frons op je hoofd en vraag je je af waar ik het in hels naam over heb met hoppen? Dan heb je vast en zeker de Paashop en de BBQ-hop gemist. Anyways, het is de bedoeling dat we gaan grafroven en nog wat zombies vinden om te bevrienden.

    ???????
    Als je zin hebt om je profiel om te toveren in een Halloween stijl en zin hebt in een heleboel gastenboekberichten tijdens Halloween, dan mag je de locatie van je graf opgeven in dit topic. Je maakt dan een profiel in het thema van Halloween.
    Een paar dagen van tevoren krijg je van mij een linkje die je op je profiel zet. Dit is het linkje van een andere user.
    Op de eerste dag van de Halloweenhop zet ik de beginlink in dit topic. Iedereen heeft dan dus een linkje op zijn profiel neer gezet naar een ander profiel en zo “hop” je van het ene profiel naar de ander.
    Bij elk profiel wat je tegenkomt, schrijf je een duivels berichtje in het gastenboek. Zo ontmoet je dus nieuwe skeletten en kan je elkaars profiel ook eens goed bewonderen.
    Erg geestig, Femke. Zijn er nog regels?

    De regels
    -De huisregels van Quizlet gelden ook bij de Halloweenhop.
    -Iedereen die mee wil doen, moet een Halloween profiel aanmaken. Als je in tijdsnood zit, kan je ook een foto van een grafsteen of een pompoen neerzetten. Als je maar in het thema blijft
    -Het linkje op je profiel moet zo neergezet worden: Halloweenhop 2017. Op deze manier is niet meteen duidelijk waar het volgende linkje heen verwijst.
    -Het zou leuk zijn als iedereen die mee doet, ook echt de route volgt en berichtjes achterlaat.
    -Ben je nu te laat op het topic gestuit? Geen probleem! Je mag altijd de route volgen en gastenboekberichtjes achterlaten.

    Overige informatie
    Je hebt tot en met 22 oktober om je in te schrijven, op 26 oktober krijg je het linkje doorgestuurd. De hop begint op 28 oktober tot en met 31 oktober. Het is die dagen ook de bedoeling om te gaan “hoppen”.
    Ik houd geen lijst bij in het topic met wie er wel en niet meedoen, zodat het nog een beetje een verrassing blijft wie je tegen gaat komen. Ik zal zo nu en dan wel vertellen dat ik de lijst in mijn Wordbestand heb bijgewerkt.

    Als er nog vragen zijn, dan mag je die natuurlijk stellen!


    'CAUSE THIS IS THRILLER, THRILLER NIGHT!




    (also, kan jij al mijn woordgrappen spotten in deze tekst?)

    [ bericht aangepast op 30 sep 2017 - 20:24 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Misschien een beetje een rare vraag maar is er een reden dat ik geen linkje heb? Gaat het niet door of is er iets mis gegaan?


    The thing you do mean something to people -Ncis

    ^ Ik heb er ook geen. Ik denk dat er gewoonweg iets tussen is gekomen? (:


    Mhm?

    Hoi iedereen, er kwamen inderdaad wat dingen tussen. Sorry hiervoor. Ik zal de link vandaag opsturen en morgen de eerste link in het topic zetten. Sorry


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Hoi iedereen, er kwamen inderdaad wat dingen tussen. Sorry hiervoor. Ik zal de link vandaag opsturen en morgen de eerste link in het topic zetten. Sorry


    Geen probleem hoor (:


    Mhm?

    Ik ga vanavond mijn profiel omtoveren!


    --

    Ik heb mijn profiel ook aangepast!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    De linkjes zijn verstuurd! Sorry voor de vertraging guys ;c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Morgenvroeg verander ik mijn profiel hehe


    i wanna die with you once or twice.

    Mijn profiel was al lang klaar.


    16 - 09 - '17

    Geen enkel probleem =) maar ik begon te twijfelen omdat ik nog maar weinig online ben ;)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Het linkje staat in mn profiel!


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Wanneer kunnen we gaan hoppen?


    16 - 09 - '17

    Nog niet iedereen heeft de link op haar profiel staan (wat ze ook niet te verwijten is), maar ik ga de hop toch starten!

    Mocht je op een profiel geen link zien staan, open de spoiler en ga zo door naar het volgende profiel c;



    Na Tubbietoost: Link
    Na Lucens: Link
    Na Azlain: Link

    Het kan natuurlijk zijn dat ze in de loop van de dag wel de link erop zetten, wat alleen maar handig is c;


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Nog niet iedereen heeft de link op haar profiel staan (wat ze ook niet te verwijten is), maar ik ga de hop toch starten!

    Mocht je op een profiel geen link zien staan, open de spoiler en ga zo door naar het volgende profiel c;



    Na Tubbietoost: Link
    Na Lucens: Link
    Na Azlain: Link

    Het kan natuurlijk zijn dat ze in de loop van de dag wel de link erop zetten, wat alleen maar handig is c;



    Snorrie.. had gisteren geen PC tot beschikking, alleen telefoon... Mijn link staat erop =)


    The thing you do mean something to people -Ncis

    tubbietoost schreef:
    (...)


    Snorrie.. had gisteren geen PC tot beschikking, alleen telefoon... Mijn link staat erop =)


    Dat maakt niet uit! Het was mijn fout, omdat ik de linkjes zo laat verspreidde


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!