• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Vandaag de buurvrouw blij gemaakt met een foto van haar kat Luna. Het is echt mooi om iemand zo blij te zien met een foto. En Luna is zo'n lieverd omg <3


    26 - 02 - '16

    Janken check. Snotteren check. Heartache check. Rommelige gedachtes check. Misschien maar gewoon in bed kruipen.


    The truth is out there.

    It's like a bad surgery


    She's imperfect but she tries

    ... oh. oké. Idk man stoor ik of zo?

    + mijn laptop heeft een oude trend teruggehaald waarbij hij tot het inlogscherm komt met veel moeite en dan uitvalt. Zes keer achter elkaar, tot nu toe. Fuck dit, maar vooral ook het feit dat ik hier makkelijk om zou kunnen huilen, ugh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yes, morgen!


    16 - 09 - '17

    Devitt schreef:
    Yes, morgen!


    Smile. You're beautiful. <3

    God damn it! Mijn koffer ligt nog bij mijn vriend en ik vertrek morgenvroeg naar Duitsland... I'm an idiot.


    Take me to wonderland

    Volgens mij word dit wel een twaalf-uurtje ja


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Wtf ;///// waarom??? 😓 for godsake, ik had er net zo'n zin in. Lekker slim.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik. Wil. Niet. Meer.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    van die iphone 8 krijg je toch echt wel kriebels, uuhhhchg i want one


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Mijn ouders vermoorden me en momenteel kan dat me geen fuck schelen wow :')


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik vind het lief dat er opties zijn maar het maakt me allemaal een beetje nerveus dat mensen er zo klakkeloos vanuit gaan dat iedereen maar gewoon kan rijden in Engeland. Dus nu moet ik wachten tot er heel misschien een vreemde uit de goedheid van zijn/haar hart me op wil pikken en mee wil nemen naar die cursus en !!! ik vind het nogal spannend dit allemaal


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Glam schreef:
    Ik. Wil. Niet. Meer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom wordt ik van alle tijden nú wakker? Ffs. Wéér slecht geslapen. Dat ik nog sane ben, zeg.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Don't walk. Run, you sheep, run.