• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dit wordt me allemaal toch echt teveel. Ik kan dit niet aan en heb geen flauw idee hoe ik de situatie kan verbeteren.


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Dit wordt me allemaal toch echt teveel. Ik kan dit niet aan en heb geen flauw idee hoe ik de situatie kan verbeteren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    lifeupdate: uh gedragswetenschappen is eigenlijk heel erg leuk, ik heb gekotst tijdens lo, m'n vriend is uit de kast gekomen, mijn beste vriendin wil meer dan vrienden zijn en ik teken weer


    Heaven is a place that we all have

    dit teruglezen is echt goed voor mijn zelfvertrouwen tbh

    ik dicht nooit, maar blijkbaar vond ze (delen van) mijn gedichten toch leuk en dat het vanuit haar komt is echt een huge compliment want ze is na twee weken al een enorme inspiratie voor me en omg mijn grijns jezus


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    "kirk would probably never discuss shakespeare with an android"

    nee, want daar had TOS geen budget voor


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Er zijn mensen die hun eigen nummer niet uit hun hoofd kennen? Lijkt mij juist belangrijk om in ieder geval je eigen nummer te weten, maar goed. Weer wat geleerd. :p En ik weet de reden niet dat ie zn nummer niet uit zn hoofd weet, dus ik mag niet oordelen. Maar het verbaasde me toch wel eigenlijk.


    Smile. You're beautiful. <3

    Kalokagathia schreef:
    Er zijn mensen die hun eigen nummer niet uit hun hoofd kennen? Lijkt mij juist belangrijk om in ieder geval je eigen nummer te weten, maar goed. Weer wat geleerd. :p En ik weet de reden niet dat ie zn nummer niet uit zn hoofd weet, dus ik mag niet oordelen. Maar het verbaasde me toch wel eigenlijk.

    Ik weet mijn eigen nummer ook niet uit mijn hoofd hoor. Daar ga ik geen moeite voor doen als ik het kan opzoeken en ik ben vergeetachtig 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ugh ik voel in m'n hoofd alsof ik nu moet opruimen en dat papiertje moet vinden maar aan de andere kant ben ik moe en ziek en ik heb ook regrets dat ik heb gezegd dat ik mee zou doen aan dat onderzoek. Wat een supermeh vandaag. At least ging sporten bij de fysio wel goed.


    The truth is out there.

    Hyunju schreef:
    (...)
    Ik weet mijn eigen nummer ook niet uit mijn hoofd hoor. Daar ga ik geen moeite voor doen als ik het kan opzoeken en ik ben vergeetachtig 😂

    same lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik wil niet weer die gene zijn die zo negatief in dit forum is maar

    Ik ben echt klaar met het leven. Ik beteken niks. Gewoon letterlijk niks. Ik heb geen motivatie meer. Geen energie. Geen zin. Misschien is het maar eens tijd om na te denken over maatregelen om eruit te stappen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh God ik maak me zoveel zorgen over haar, ugh.


    i wanna die with you once or twice.

    Izunia schreef:
    Ik wil niet weer die gene zijn die zo negatief in dit forum is maar

    Ik ben echt klaar met het leven. Ik beteken niks. Gewoon letterlijk niks. Ik heb geen motivatie meer. Geen energie. Geen zin. Misschien is het maar eens tijd om na te denken over maatregelen om eruit te stappen.

    Als je wilt praten, mag je me echt altijd een berichtje sturen. Ook als je afleiding nodig hebt of zo. <3 Ik heb 10000000 Final Fantasy memes.


    Caution first, always.

    De kat sprint door de kamer en springt overal op en af. It's one of those days :'D


    26 - 02 - '16

    Ik wéét dat het verkeerd is okay, ik weet dat het vanaf het begin al verkeerd was. Maar het voelde gewoon zo goed om te praten met iemand over mijn eetproblemen, om samen onze lunch weg te gooien en verhalen uit te wisselen, dat soort dingen.
    Maar het gaat nu best heel erg verkeerd ben ik bang?
    Vandaag knuffelde ze me en daarna tilde ze me op, en ze zei 'wow je bent echt licht weet je, hoeveel weeg?' en toen opeens bleken we beide ondergewicht te hebben en we begonnen opeens over onze streefgewichten en over dat we niet goed genoeg waren en over alles en néé néé het hoort niet goed te zijn.
    Dit is niet goed en ik weet niet wat ik moet doen want ik maak me zorgen over ons beide omdat we er fucking obsessief mee bezig zijn en ugh ugh ugh


    i wanna die with you once or twice.

    Het moment dat je maandverband zo goed als op is, het bij een winkel in de aanbieding is en je nog net het laatste pak kunt kopen. Dat was even heel erg fijn. Anders had ik naar een andere vestiging moeten fietsen.


    Physics is awesome