• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    En toen kreeg ik voor het eerst van mijn leven een breakdown die niet draaide om zorgen maar om mezelf. Verdomme, ik ben zo moe en ugh ik kan dit echt niet, dit is veel te veel werk, zelfs voor mij. Ik haat school.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik smelt


    16 - 09 - '17

    k heb eigenlijk echt geen zin in dat concert van All Time Low vrijdag...


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Holy smokes, this is brutal 😐


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Werk ik fucking de hele dag aan artikel één, ga je zien dat ik artikel twee morgen op de fucking trein afheb. Ik werk als ik echt moet werken en. Iet eerder WANT IK HEB ER GEWOON NIET DE FUCKING CONCENTRATIE VOOR OK


    Mhm?

    Hier is een interessant tien voor twee besef: de meeste relaties zouden voor mij niet werken en dat heeft mij nooit echt dwars gezeten want dat is nou eenmaal zo en er is niets mis met iets niet willen, maar tegelijktijd is dat simpele detail iets wat me doodsbang maakt in de context van De Toekomst, want relaties zijn de standaard manier waarop mensen zich in groepjes verdelen en er is een verschil tussen alleen zijn en eenzaam zijn. Hoewel dat eerste iets is wat ik best goed kan, is dat tweede een gigantische nachtmerrie.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik wil meer dan een week doorslapen en al mijn toetsen slapend maken en tienen halen zonder nog zoveel te stressen. Dammit, ik heb echt wat tijd nodig. Gelukkig is het bijna vakantie


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Hyunju schreef:
    (...)



    what in tarnation


    Heaven is a place that we all have

    Wajooooo ik was helemaal vergeten dat Arrow en The Flash en Legends weer begonnen/beginnen cccc:
    # the actual DC trash over here.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    omg al die assignments die ze naar mijn kop gooien

    engels frans deens ja want nog niet genoeg mindfuck met al die talen want dan moet wiskunde er ook maar bij


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    aesthetik schreef:
    (...)

    what in tarnation

    😂😂😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Superzucht.


    The truth is out there.

    Uch, ik wordt meteen chagrijnig als ik een van die wijven tegenkom. Hun zijn nou een human version van een headache. Ik snap niet dat mensen met ze omgaan. Uch, yuck. 😐


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik word zo moe van deze opleiding. En van mezelf lol.

    Oh, ffs, ik wil het beschermhoesje van mijn oordopje terug. Waarom raken die dingen altijd kwijt? 😓


    Don't walk. Run, you sheep, run.