• Ik was de laatste ^^

    Ik vind zowel je onderschrift als profiel ontzettend inspirerend en het zorgde ervoor dat ik een glimlach op mijn gezicht kreeg. (bloos)


    She's imperfect but she tries

    Lotte, je bent absoluut geweldig en ik ben zo blij dat ik je hier op Q en in real life heb mogen ontmoeten. Gal pals forever.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Uh, het feit dat we een username 'MadsAreTheBest' hebben, zegt volgens mij al genoeg? Matty, je bent net het Rode Kruis. Een schat. (Props als je die snapt.)


    Heaven is a place that we all have

    Je hebt een leuke profielfoto, je oude pf vond ik trouwens ook leuk om te zien :')
    Je lijkt me echt een grappige, lieve persoon!

    Je profiel en username zijn echt fancy! En je signature is heel mooi! (:

    Je bent echt fotogeniek. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Je profieeeeel <3


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Delphine, soms ga je door moeilijke toestanden en dan wil ik je gewoon knuffelen want je bent een heel prachtig mens.


    Heaven is a place that we all have

    Ads, je hebt dit al vaak genoeg gehoord, maar je bent echt een geweldig persoon. Oh, en je gedichten zijn awesome


    obsessive rage

    Jouw profiel is echt wauw. En ik zie een heleboel awesome fandoms op je profiel, wat natuurlijk automatisch betekent dat jij ook awesome bent :Y). Ik vind je altijd heel erg lief en aardig overkomen op het forum. Keep on being you. ^^

    LAURA, JE BENT LIEF EN JE SCHRIJFT ALS DE HEMEL. MET HEEL VEEL STERRETJES ENZO.
    En je profiel is fucking creepy, maar wel vet mooi.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Je profiel is prachtig, je bent superlief en het feit dat je een hamsterpersoon bent, zet je zo in mijn top 10 van heel coole personen ^^


    Mhm?

    Ik vind je een geweldig persoon, Liesje!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Matty jij bent een heel getalenteerd en prettyyyyyyyyyyy persoon.


    Heaven is a place that we all have

    Je bent een koe


    look at the stars, look how they shine for you;