• Ik was de laatste ^^

    Van wat ik op het forum zie, vind ik je erg veel humor hebben en intelligentie


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Je bent eerlijk en je bent een gezellig iemand om mee te praten. Je columns vind ik ook heel interessant om te lezen.


    26 - 02 - '16

    Je bent echt een leuke verschijning op Q, en een erg lief persoon! ^^


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ook al praten we nooit echt heel veel, ik vind je heel lief en je humor is geweldig c:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je geeft hele lieve complimenten, dus ga zo door en hopps hopps hopps maar door. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Jij bent een heel aangename vertoning op het forum, je initiatieven vind ik altijd écht spetterend en je hebt je taak van bemiddelaar tot nu toe al heel goed vervuld. Go you!


    Heaven is a place that we all have

    Dalnim schreef:
    Je geeft hele lieve complimenten, dus ga zo door en hopps hopps hopps maar door. ^^


    Staande ovatie voor deze pun.

    @Ads: ik zeg het vast niet goed genoeg en we praten eigenlijk heel weinig, maar toch vind ik je echt heel erg lief en geweldig


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jouw username maakt me ontzettend vrolijk haha


    i wanna die with you once or twice.

    Jij bent altijd erg aardig tegen iedereen op het forum en dat is fijn om te zien ^^


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Holy cow, jouw profiel is echt geweldig!

    Jij kan echt goed schrijven!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wauw een hele mooie sig! En je lijkt mij ook een aardige persoon. ^^


    One Who Travels A Higher Path.

    Jouw profiel en username zijn echt goed, man


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jij bent echt heel erg lief en nog zo veel meer, maar mijn puddingbrein kan niet op de gepaste complimentjes komen, dus ik noem je gewoonweg onbeschrijfelijk in de beste zin van het woord ^^


    Mhm?

    Dude, je hebt pennywise als username gehad?! Vet. :Y)
    Ik vind je altijd heel erg lief overkomen op het forum en ik ben benieuwd naar je nieuwe profiel haha. ^^