• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 9:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nieuwe schoenen, yaay ^^
    Wel weeral van de jongensafdeling, want ik heb rare kleine voeten, dus ik pas soms geen damesmaten, maar die meisjes schoenen zien er altijd zo verschrikkelijk uit...
    Of in dit geval, het model voor de jongens en meisjes van deze schoen is precies hetzelfde, maar de meisjes kunnen kiezen uit roze en lichtgrijs en de jongens uit kaki en donkerbruin. Hallo, ik ben een meisje dat bruine schoenen wilt? Het is dat het me ondertussen niets meer kan schelen, maar ik kan me voorstellen dat er zat meisjes zijn die ook bruin willen, maar niet naar de jongensafdeling durven.


    Stenenlikker

    Het gaat steeds beter. Doorzetten nu! *geeft zichzelf schouderklopje*


    Deep inside, I've never felt alive

    he ‘you look so cute trying to be a bad girl lol’

    fuck off I’m just mad


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben mezelf weer 😫


    Caution first, always.

    Alsof er honderd kilo van mn schouders afvalt... nu nog aan mn ouders vertellen. ..

    Pfff geen zin meer. Heb nu wel sociaal genoeg gedaan. Mjah, had afgesproken voor vandaag dusja...


    Smile. You're beautiful. <3

    Jij. Hypocriet. Schijnheilige. Klootzak. :W


    One Who Travels A Higher Path.

    HAHAHAHA WAT WAS DIE IP BLOCK DAN NOU INEENS IK GA STUK

    maargoed hoi allemaal


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wanneer stop je met te zeiken over je leven fgs? 😑


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    WTF. Waarom kan ik nu pas weer op Q, wat is dit man.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ben zo dichtbij rage quitten. Mijn bloedruk ooooo. Fuck you, Ursula.


    Caution first, always.

    Oké langs de ene kant voel ik mezelf zo'n verrader tegenover mijn rechtvaardigheidsgevoel dat ik hier over de "gebieden" spreek, maar langs de andere kan vindt zij het wellicht niet zo heel erg leuk als ik het over "Palestina" ga hebben. Damn struggles.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    i have been travelling today for more than six hours to see my friends

    i’m fucking crazy


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    ik mis haar zo veel rip


    This ain't no place for no better man.

    Shizou schreef:
    ik mis haar zo veel rip

    damn bro long time no see. c;


    — Inner peace, it's hard to find. —