• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2017 - 9:39 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uuugh, leer eens wat langere berichten typen. -.-'


    Smile. You're beautiful. <3

    "disco husbands bathroom scene" is objectief gewoon een geweldige combinatie van woorden omg


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Wat ben jij nou voor vriendje...? We hebben elkaar amper gesproken de afgelopen week....


    Stenenlikker

    En het is weer een rage om een succesvolle, populaire film te haten. Ofwel zijn het verveelde veertigers die niet snappen waarom een film die ze nu, in hun rationele volwassenjaren, minder eng vinden dan een film die ze op hun tiende gezien hebben. Ofwel zijn het mensen die gewoon mee op de haattrein springen, want een horrorfilm die je niet meteen doet huilen van de schrik, moet toch rotslecht zijn? En dan heb je uiteraard nog het deel van de mensen die de film gewoon echt niets vinden en waar ik alle respect voor heb. Ik vind het gewoon vervelend dat ik iets waar ik best hyped over ben overal zie afgekraakt worden, terwijl het dat echt niet verdiend heeft.


    Mhm?

    So so so worried, please respond.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zo moe, maar ik moet die posts af hebben. Het liefst deze nacht nog.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nohhhh ik wil niet ontevreden zijn over het einde maar dit was zo kort en vaag


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Haha, sure alsof ik nog mijn best doe om te slapen. Alsof alles aan mijn medicatie ligt. Niet dus, want ik durf gewoon niet meer te slapen en de reden dat je nooit met me praat bepaald dus ook dat je in de verste verte niet weet waar dit over gaat. Doei, ga maar weer lekker slapen, maar ik sla het zelfs over vannacht.


    i wanna die with you once or twice.

    Zo weer rijles, zucht


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Hmm. Ik hoop niet dat ik te harsh ben geweest maar ik heb hem al eens gezegd dat ik dat soort dingen niet grappig vind en dat het juist nare herinneringen ophaalt. Dat is toch redelijk? Waarom blijft hij me er dan mee pesten.


    The truth is out there.

    Misschien moet je niet meteen van dingen uitgaan als die niet duidelijk zijn en het gewoon vrágen.


    • His arms feel more like home than any house ever did. •

    fuuuuck dsb tog


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De persoon die ooit heeft bedacht dat het mooi is om je wenkbrauwen in te kleuren, heeft echt een hele generatie verkracht. Bah.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    my little brother ‘so you’re going to see that kolding boy again todayy?’

    ‘eehh nej... I’m going to kolding to see someone else......’ 😂🙈


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik haat het dat er iemand is met dezelfde voor en achternaam als ik. Als ik mezelf zoek op internet krijg ik alleen maar dingen van haar. Stop stealing my identity bitch.

    Ik snap wel dat ik niet word aangenomen bij dingen als mensen op mijn naam gaan zoeken. I mean, wtf.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2017 - 12:41 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.