• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.



    Caution first, always.

    Kom je op tijd op je afspraak en moet je nog zo fucking lang wachten. Zouden jullie je beter ook niet aan de afspraak houden dan?


    16 - 09 - '17

    'Crisis Core' more like 'Cry-sis Core' hahaha, ik ben een emotioneel wrak nu.


    Caution first, always.

    Mijn god :')


    Caution first, always.

    Rip ik kan Fallout dus echt nergens meer vinden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nou, in ieder geval weet ik nu absoluut zeker dat ik me de vorige keer niet aanstelde, want dit doet ook als éénentwintigjarige nog behoorlijk pijn


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik haat het hoe ik gewoon een zenuwinzinking krijg wanneer er een brief op de deurmat komt van een overheidsinstantie. Dit is gewoon niet gezond meer.


    26 - 02 - '16

    YESYESYES. Eén uur minder in deze hel. :''D


    i wanna die with you once or twice.

    Ik wil gewoon mezelf verstoppen en niet meer tevoorschijn komen.


    Smile. You're beautiful. <3

    Dit is echt een prachtige cover van het liedje I'm Gonna Be (500 Miles). Damn. Nooit gedacht dat ik dit liedje mooi zou vinden.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik geloof dat bij de volgens hoestbij mijn long binnenste buiten hangen, uit mijn lichaam


    Deep inside, I've never felt alive

    Typisch


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Serieus? WEER? Ik heb nu echt geen zin om morgen en vrijdag te gaan werken. Krijg ook de tering man.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik word fucking mad van je. Stfu.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Heb ik eindelijk de lay-out af voor de RPG die ik wil starten en alsnog ben ik er niet tevreden mee vanwege de plaatjes. Soms maak ik mezelf gek.


    Physics is awesome

    Fucking kill me


    Caution first, always.