• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Ik ga nu gewoon Bleach afmaken voor ik wat anders kijk. Fillers inbegrepen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    I don’t think anyone notices if it goes wrong with me and I know that’s my own fault.


    The soul is like an appendix: I literally don’t even use it.

    halloweEEeEeEEeEn


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    I'm so tired


    26 - 02 - '16

    Jongens ik zat bekan in Hasselt hahahahaha Ik koet in Antwerpen zijn, dit was levensreddend nipt holy fudge


    Mhm?

    Fijn dat m'n trein m'n station skipt zodat ik m'n bus mis en dus ook m'n feedback sessie


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Mag vandaag overgeslagen worden?


    Smile. You're beautiful. <3

    ik ga vliegtickets kopen ik ga vliegtickets kopen het komt heel dichtbij omg


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mijn obsessie met Fallout 4 is zo erg dat ik het weer opnieuw ben begonnen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Attentioooon


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik hoop zo erg dat ik niet nog in mijn tentamenweek deze opdrachten moet maken...


    Stenenlikker

    Eeeehhh....


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik mis je zo.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mijn concentratie is echt 0,0 en ik moet nog zoveel doen voor school maar ik wil echt naar huis en Assassins Creed Origins en Fallout 4 nonstop spelen maar school en werk zit fucking erg in de weg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Nou, dat was... best wel erg awkward voor mijn gevoel, en bovendien superkort? Ik heb hier minstens drie keer langer voor zitten voorbereiden dan ze hier daadwerkelijk waren en vervolgens leek ze alleen lichtjes negatief te kunnen zijn over de grootte en prijs van de kamer pff


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan