• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Square schreef:
    Nou, dat was... best wel erg awkward voor mijn gevoel, en bovendien superkort? Ik heb hier minstens drie keer langer voor zitten voorbereiden dan ze hier daadwerkelijk waren en vervolgens leek ze alleen lichtjes negatief te kunnen zijn over de grootte en prijs van de kamer pff


    Ga je verhuizen? D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil echt slapen. man man man..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hopps schreef:
    (...)

    Ga je verhuizen? D:


    Achteraf gezien klinkt dat berichtje inderdaad zo, maar nee, absoluut niet! Een tante van me kwam langs om eens te zien waar ik woonde en ik had het gevoel dat ik het lichtjes moest verdedigen, want ik ben juist hartstikke blij met alles hier.

    Maar voorlopig blijven we gewoon overburen, yay. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Achteraf gezien klinkt dat berichtje inderdaad zo, maar nee, absoluut niet! Een tante van me kwam langs om eens te zien waar ik woonde en ik had het gevoel dat ik het lichtjes moest verdedigen, want ik ben juist hartstikke blij met alles hier.

    Maar voorlopig blijven we gewoon overburen, yay. :Y)


    *veegt zweet van voorhoofd*
    *verbergt de spandoeken met "INGE MOET BLIJVEN" erop*

    Hehe. Maar wel een klein beetje jammer dat ze zo denken. :c Misschien hebben ze zelf geen enkel idee van de prijzen van studentenwoningen, en zeker niet van studio's want wij hebben het heul erg goed hehe


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    (...)

    *veegt zweet van voorhoofd*
    *verbergt de spandoeken met "INGE MOET BLIJVEN" erop*

    Hehe. Maar wel een klein beetje jammer dat ze zo denken. :c Misschien hebben ze zelf geen enkel idee van de prijzen van studentenwoningen, en zeker niet van studio's want wij hebben het heul erg goed hehe



    Ik ben enorm onder de indruk van hoe goed je was voorbereid op mogelijk vertrek, wow. Kudo's voor jou. (nerd)

    Nou ja, haar zoon (in Duitsland) heeft een woning van tachtig vierkante meter voor zeshonderd euro per maand, schijnbaar, dus ik denk dat ze het (misschien onbewust) daarmee vergeleek, en dan lijken onze kamer opeens wel super prijzig. :'D Maar inderdaad, voor Nederland en al helemaal voor iets wat technisch gezien in een stad ligt is dit echt geweldig, dus pff. Pff.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik ben enorm onder de indruk van hoe goed je was voorbereid op mogelijk vertrek, wow. Kudo's voor jou. (nerd)

    Nou ja, haar zoon (in Duitsland) heeft een woning van tachtig vierkante meter voor zeshonderd euro per maand, schijnbaar, dus ik denk dat ze het (misschien onbewust) daarmee vergeleek, en dan lijken onze kamer opeens wel super prijzig. :'D Maar inderdaad, voor Nederland en al helemaal voor iets wat technisch gezien in een stad ligt is dit echt geweldig, dus pff. Pff.


    Stiekem had ik ook een gracht om jouw portiek willen graven zodat je er alleen met een pond af kan en dan laat ik jou niet overvaren, maar dat blijkt niet nodig.

    Pff indeed. Zeg het Inge, pfffff.

    In ander nieuws: ik heb morgenochtend om 9 uur een tentamen en in plaats van nu te studeren heb ik m'n kamer opgeruimd en ga ik straks vliegtickets boeken en gewoon eten want dat is lekker en wel ja help


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Okay dan...


    16 - 09 - '17

    Het is koud - kan de trein opschieten


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik voel me af en toe zo a-techtnisch.


    Stenenlikker

    Oke maar ik heb al zoveel complimentjes gekregen op mijn Delirious cosplay en hij is nog niet eens af omfg i kinda love this :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I have bought my plane tickets!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    nu Matty, stop SOGging want je hebt morgenochtend om 9 uur tentamen en je bent vandaag de stad in gegaan, je hebt je kamer opgeruimd en soort van schoongemaakt en nu ben je een uur met vliegtickets bezig geweest lol help


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik moet echt weer schrijven
    Maar eerst; taart bakken. :Y)

    Ik gisteren: morgen ga ik gewoon de hele dag studeren
    Ik vandaag: nee, Charlotte, je kunt niet The Breakfast Club kijken, je moet studeren, JE HEBT HET GROOTSTE DEEL VAN DE DAG AL NIKS GEDAAN


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Oke. Ik ben geen kermisattractie, omdat ik tweeling ben hoor. Ik zeg toch ook niet dat jij naast een varken moet staan, om de verschillen te zien :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb zo'n immense koppijn. Alsof m'n hoofd tussen een bankschroef zit en er iemand met een hamer op mept. Laat dit ophouden, alsjeblieft ):


    26 - 02 - '16