• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Oke, blijkbaar ben ik populair, rofl. 😂


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Slaapjes en dan morgen als een speer schrijven #soscared


    The truth is out there.

    Ja. Ik ben zo'n pathetic persoon dat ik serieus verdrietig was dat mijn kilo kruidnootjes niet in een doos paste dat ik een extra afsluitbare zak heb gepakt en die kruidnootjes nu in mn kamer heb staan en ik zweer ze gaan allemaal op. #depressionfoodbelike


    — Inner peace, it's hard to find. —

    he ‘how about you finally get laid’
    åhum excuse me rüde fuck off dude


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik maak me zoveel zorgen en tegelijkertijd heeft mijn hoofd een soort kortsluiting waardoor denken überhaupt niet meer lukt en argh


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Ik ga er een persoonlijke uitdaging van maken om minstens een lied bij een werk te plaatsten dat mijn leerkracht nog nooit gehoord heeft. Imma use my weebstreak


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Natuurlijk was ik boos. Als ik dat bij jou had gedaan, was je ook boos geworden. En had ik een hele preek gehad dus wat zeur je nou? Soms denk ik echt dat je minder zeurt als ik gewoon een deel van de dag er niet ben.

    Als jij moe uit je werk kwam, was je ook vaak chagrijnig en kortaf. Maar je begrijpt niet dat als ik moe thuis kom van werk, dat ik dan ook niet altijd open sta om met jou te kletsen. En ja, ik ben jong. Zou fijn zijn als mensen dat niet als excuus zouden gebruiken.

    Wil mijn wifi het ook weer normaal doen? Zo irritant dat hij het thuis niet doet en ik nog steeds het niet kan oplossen. Waarom doe je het even en daarna gewoon weer niet?

    Klaagmomentje van de week.


    Physics is awesome

    De vlaggetjes zijn terug. Het is 1 november. Oehhh. Zouden de mods/de crew iets gepland hebben? (wbw)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Vlag vlag vlaggerdevlag.


    Heaven is a place that we all have

    Zara Larsson was super
    Jammer van wat kleuters die het nodig vonden om even vervelend te doen maar whatever
    Maar met dat ter zijde was het erg geslaagd
    al gaat het vroege opstaan morgen wel even tegen staan vrees ik. Ah it's worth it


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Natuurlijk kiezen ze precies die ene nacht dat ik toch weer eens echt tot veel te laat wakker was om om acht uur 's ochtends voor lange tijd erg luid en vaak buiten mijn raam te gaan hameren. Ik heb zo'n vier uur slaap gehad beste werklui, have mercy DDDD:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Uuugh, die stomme Amerikanen dan ook.... Is er een aanslag door een buitenlander, is alles in rep en roer en probeert Trump de buitenlanders weer eens eruit te houden. Maar als er weer eens een schietpartij door een blanke man is, wordt er nog steeds niets gedaan aan dat verdomde recht op wapenbezit....


    Stenenlikker

    I want to go home and sleep and just ugh. i dont like this at all.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik zeg niet snel dat iemand een rotkind is, maar eerlijk waar, mijn zus is er één.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Not a single fuck was given.


    She's imperfect but she tries