• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    good to know dat ik voor het ene dus wel goed genoeg ben maar voor het andere niet. dit is gewoon nogmaals bewijs dat ik er wél buiten val.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 19:44 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom vertel je me dit nu pas, nu ik vraag waarom zij er niet bij moet zijn, jemig - je wist dat ik me ook zorgen om haar maak en duhu maar zoiets niet vertellen? Jeez

    En ik weet niet eens waarom ik me nu nog weer meer zorgen maak dan wat ik al deed, want ik kan niets doen en ik durf niet eens een bericht te sturen ugh ik word zo moe van mezelf


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Volgens mij heeft PostNL nooit van normale bezorgtijden gehoord of zo. Sorry hoor, maar kwart voor twee tot half vijf vind ik een enorm ruim vlak en je zal maar zien dat die fuckers net bezorgen op een moment dat ik er even niet ben.


    26 - 02 - '16

    Ik heb zo'n grote drang op het moment. En ik snap ook wel dat ik het niet moet doen. Maar ik wil zo graag. Of nouja, willen... Eigenlijk wil ik dat het beter met me gaat. Maar ik zie het niet beter worden ondanks dat ik wel echt enorm mijn best doe! Wat me het idee geeft dat er geen andere opties meer zijn dan dit. Buh. I want cuddles. :c I want to feel better for once.

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 21:38 ]


    Smile. You're beautiful. <3

    My boyfriend just gave me the sexiest wink and smile when going out out the door, hotdamn


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Ik voel me plots zo anxious en ongemakkelijk en nerveus en idk why tho maar het is echt rot en ugh

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 21:59 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Okey. Okey. Okey. Okay.
    Ik geloof dat hij een vriend van me is? En ja het is dom, maar ik geloof dat hij op dit moment een hele goede vriend is. Ja, hij is raar. Maar hij heeft geen vrienden, niemand die om hem geeft. Ik heb hetzelfde.
    Okay...


    i wanna die with you once or twice.

    Waarom vraag je me niet? Je weet dat wij die dingen in huis hebben en dat ik ze mee kan nemen. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Damnit, gewoon niet reageren terwijl het zo fucking slecht is gewoon zo zo zo kut en shit. Fuck off, echt, de pot op met al mijm schoolvrienden. De pot op met al mijn internet vrienden.
    Daaagg sociale leven en whatsapp en alle andere social media.


    i wanna die with you once or twice.

    Vandaag en overmorgen alweer. Mag hoor.


    16 - 09 - '17

    Sorry maar ik werd echt intens gelukkig van die kruidnootjes walm die ik in mn gezicht kreeg toen ik mijn kamer zojuist binnenliep.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I feel sad


    Mhm?

    hier word ik een beetje sarcastisch van :'D

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 23:12 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Barrel schreef:
    I feel sad

    You know you can always talk to me <3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik weet niet waarom, maar ik ben zo ontzettend geïrriteerd omdat m'n vriend deze week van 08:00 tot 23:00 uur stage heeft gelopen en er zo nuchter over doet, terwijl hij er helemaal niets voor terug krijgt en dat ik hem gewoon bijna niet heb kunnen spreken en ik weet wel dat het niet eerlijk van me is om hier boos om te worden maar als het later ook zo gaat als we samenwonen dan draai ik helemaal door ugh


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"