• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevan (nerd)(nerd)(nerd)(nerd)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Stiekem heb ik geen zin om naar hem toe te gaan? Oke natuurlijk heb ik daar wel zin in. Maar ik wil schminken en met de wonden bezig gaan. C:


    Smile. You're beautiful. <3

    Je bent mn zus. Niet mn FUCKING MOEDER. ARGH. Doe fucking normaal. Hoe vaak moet ik nog zeggen dat je niet zo tegen me moet doen? En toch doe je het! Fucking doof srsly. En dan vind jij het raar als ik geirriteerd/mad word. No freaking fucking shit, Sherlock. 🙄


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    FireKeeper schreef:
    ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevangen ik heb een shiny magikarp gevan (nerd)(nerd)(nerd)(nerd)



    26 - 02 - '16

    nu ik die tickets heb geboekt wil ik het liefst morgen al in het vliegtuig stappen lol

    ik wil deze stomme opdrachten niet maken ugh


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Lang geleden dat een artikel mij zo verdrietig heeft gemaakt...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    ik zei alleen maar wat ik dacht

    ik ben zeer gefrustreerd en ik wil gillen en schreeuwen godverdomme


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    jklrjkl ik had die tabbladen niet al weken openstaan om ze nu allemaal kwijt te raken bah (no_chears)

    Dit is zo'n suf ding en misschien zou ik een deel uiteindelijk toch gewoon hebben weggeklikt, maar ik ben nu oprecht heel sad dat ik ze kwijt ben en niet meer kan vinden in mijn geschiedenis??? Fuck

    Edit: Het STAAT niet eens in mijn geschiedenis want herstelde tabbladen tellen blijkbaar niet als geladen tabbladen op die dag dus het is allemaal ergens verstopt eeuwen geleden en dit is hopeloos dus die dingen die ik nog wilde lezen zal ik nu waarschijnlijk nooit meer terugvinden urgh

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 17:25 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Vandaag was leuk c: en dr prijs voor de schmink was helemaal leuk ^^ en vanavond wordt ook leuk. :3


    Smile. You're beautiful. <3

    "Met inachtneming van de algemene wetgeving van zijn land zal hij in beroepszaken slechts de rechtspleging van zijn vakgenoten erkennen; hij verwerpt elke tussenkomst van overheidspersonen of anderen."

    Wauw, journalisten lijken met die Code van Bordeaux net een soort vrijheidsstrijders. Ik hou van deze opleiding c:

    mag ik een knuffel iemand


    Heaven is a place that we all have

    aesthetik schreef:
    mag ik een knuffel iemand


    Here u are ^^

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 18:01 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Feline schreef:
    (...)



    Hee, oprechte trots hier (A)

    [ bericht aangepast op 1 nov 2017 - 18:05 ]


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Hee, oprechte trots hier (A)


    Dat snap ik. Toen ik er pasgeleden in in Sun tegenkwam, terwijl ik er niet direct naar op zoek was, was ook even heel erg trots ;D
    Shinies zijn zo awesome.


    26 - 02 - '16

    Waarom mensen massaal Bulldogs en soortgelijke honden blijven kopen en hypen snap ik echt niet. Die beestjes kunnen inmiddels amper nog ademhalen door het doorfokken ffs.


    Caution first, always.