• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    JamesPotter schreef:
    would anyone care if I died?


    Oh god ja, ja, Femke. Ja. Vergeet dat niet.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als mijn zusje nu door jou door heeft dat ik af en toe rookt ik zweer dat ik een brandende sigaret door je strot douw. Wat denk je dat er gebeurd als Fleur het weet hmm? Dan vertelt ze het aan papa domme oetlul. Hoe denk je dat een ex-verpleegkundige met kanker reageert op een rokende dochter? Hoe. Dom. Kan. Je. Zijn. *screams*

    Iedere keer als andere mensen dingen zeggen van 'ugh ik heb niks gedaan vandaag dit ZUIGT' houd ik een heel verhaal over hoe het heel gezond is om af en toe niks te doen

    maar ik geloof dat ongeveer de helft van mijn week bestaat uit niksdoendagjes en dat is gewoon zo deprimerend en ik weet niet hoe ik hieruit kom


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik voel me bijna altijd of geweldig of ontzettend kut en het is alsof daar niks tussenin zit en het kan zomaar opeens omslaan


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Do you ever feel like breaking down?
    Do you ever feel out of place?
    Like somehow you just don't belong
    And no one understands you


    26 - 02 - '16

    JamesPotter schreef:
    would anyone care if I died?


    God, ja. Natuurlijk Femke, don't you ever forget that. Je bent echt een prachtig mens. Als je jezelf vaak ziet (obviously want je leeft met jezelf) word je blind voor alle mooie dingen en zijn alleen nog maar de flaws interessant voor je brein om over na te denken. Geloof me, voor zo veel mensen ben je echt waardevoller dan je denkt. Ik heb zo lang tegen je opgekeken y'know c:

    Soms voel ik mij zo'n ontzettende idioot als ik struggle met iets als proberen om sociaal te zijn op een verjaardag. Ik ben er niet goed in en als ik het idee heb dat het wel goed gaat, vinden mensen dat ik ineens onzichtbaar ben geworden of iets. Waarom probeer ik nog? Normaal worden zal ik toch nooit, helaas ):


    26 - 02 - '16

    But why why why does it hurt so much?


    Klaar schreef:
    (...)

    Oh god ja, ja, Femke. Ja. Vergeet dat niet.


    Deathbeds schreef:
    (...)

    God, ja. Natuurlijk Femke, don't you ever forget that. Je bent echt een prachtig mens. Als je jezelf vaak ziet (obviously want je leeft met jezelf) word je blind voor alle mooie dingen en zijn alleen nog maar de flaws interessant voor je brein om over na te denken. Geloof me, voor zo veel mensen ben je echt waardevoller dan je denkt. Ik heb zo lang tegen je opgekeken y'know c:


    Thanks girls, dat is lief van jullie c: echt heel erg bedankt


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ugh. Kan iemand geld aan mij doneren zodat ik naar Fiddler kan? Oh, en kan die persoon dan gelijk ook met mij mee? Anders zit ik daar in m'n eentje in die zaal en dat zie ik ook weer niet zitten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik wil echt in de zomer ergens naar Scandinavië op vakantie maar ik durf dus echt niet alleen op vakantie want ik ben echt een stresskip maar ik wil ergens ook niet met mijn ouders want ik ben dan 18 en dan wil ik wel gewoon vrijheid weetje :W

    [ bericht aangepast op 5 nov 2017 - 23:20 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I can already tell that today is going to be a crappy day.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    dit is niet goed


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    JamesPotter schreef:
    would anyone care if I died?


    Heaven is a place that we all have

    Ik voel me hella anxious maar durf niet te vragen of ik thuis mag blijven. :')


    This ain't no place for no better man.