• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Hm, mijn telefoon is helemaal gebarsten


    Heaven is a place that we all have

    College 1: minimaal zes verloren gegane oogballen passeren de revue.
    College 2: minimaal zes HSM-verwijzingen passeren de revue.

    De diversiteit en het verschil in luchtigheid was weer ontroerend deze dag.


    She's imperfect but she tries

    Tien voor half vijf jongens, kom maar door kom maar door kom maar doorrrr


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Oké maar die Harley Quinn onesie die mn moeder heeft gekocht voor me is geweldig


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh gosh...


    16 - 09 - '17

    Ik moet leren voor mijn tentamens. Why am I here?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Anatomy schreef:
    Ik moet leren voor mijn tentamens. Why am I here?


    S.A.M.E.


    Mhm?

    Volgens internet ben ik depressief? Ehh idk ik zie wel ik probeer wel gewoon iets te doen voor school, voor zover dat wil zonder motivatie


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Iratus schreef:
    Volgens internet ben ik depressief? Ehh idk ik zie wel ik probeer wel gewoon iets te doen voor school, voor zover dat wil zonder motivatie

    Internet kan vanalles zeggen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik haaaat Frans


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik heb het gevoel dat ik weer even goed moet janken, want het is alweer een tijd geleden :W


    Caution first, always.

    Oops


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Omg, omg, omg!


    16 - 09 - '17

    Klaar schreef:
    JA! Ik snap het eindelijk! GOP staat dus voor "Give Our Prayers"??? Of was het "Go Offer your Prayers"??? Nu ja, één van beide in elk geval. Ik heb een voorstel, anders! Je kan je acroniem behouden, maar verander de woorden. Ik stel "GO to hell with you Prayers" voor! Bende eikels.


    ? Ik weet niet in hoeverre dit om een specifieke situatie ging of zo (of gewoon überhaupt geen serieuze post was, haha), maar GOP staat voor Grand Old Party, dacht ik? (Hoewel dat sowieso wel een herziening verdient inderdaad, want ze zijn de B voor bigots vergeten.)

    ---

    Weer iets geleerd: de Chris Evans tag op Tumblr is niet eentje die ik wil betreden, oh man


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    ? Ik weet niet in hoeverre dit om een specifieke situatie ging of zo (of gewoon überhaupt geen serieuze post was, haha), maar GOP staat voor Grand Old Party, dacht ik? (Hoewel dat sowieso wel een herziening verdient inderdaad, want ze zijn de B voor bigots vergeten.)

    ---

    Weer iets geleerd: de Chris Evans tag op Tumblr is niet eentje die ik wil betreden, oh man


    Ja, het staat voor Grand Old Party, haha, ik was gewoon aan het ragen omdat ik het zo. hard. gehad. heb. met hun "our thoughts and prayers are with the victims of Sutherland Springs" (in dit geval, want we hebben natuurlijk ook Umpqua Hot Springs, Orlando, Las Vegas, Sandy Hook EN AL DIE ANDERE INCIDENTEN *****). Dat is altijd hun reactie en het maakt me echt ziedend.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2017 - 22:08 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried