• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Liesje get dressed


    Mhm?

    Barrel schreef:
    LiesjeXanthe get dressed


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ok.

    Blijkbaar heb ik op het tentamen 'dit blijkt uit het Avocado arrest' geschreven. Ik wist dat ik het niet als ezelsbruggetje moest gebruiken, ook al vergat ik de daadwerkelijke naam telkens. Ik hoop dat de corrector haar hand over het hart strijkt en groots fan is van avocado's.

    Ook: ik vraag me in hemelsnaam af hoe ik hier ooit beland ben. Ik studeer een master met nota bene 'Nederlands' in de titel en dan proppen ze er een verplicht Engelstalig vak in met Finse namen en whatsoever en dan moet ik dat maar zien te onthouden zonder avocado-achtige ezelsbruggetjes en ik krijg het gedoceerd door een tutor die allereerst de bijeenkomst begon met de woorden 'ik weet niet zo goed waarom ze mij voor dit vak gevraagd hebben, want mijn kennis over dit recht is beperkt tot WO2 en hoe de nazi's het regelden' terwijl dit vak heel duidelijk niet over WO2 gaat en ik kan geen Engels en intussen ben ik maar heel lief aan het glimlachen terwijl ik in feite geen flauw idee heb waar ik in een zeventig pagina's tellend arrest moet beginnen en terwijl ik mildelijk panikeer hoe ik dit vak ga halen en me in de tussentijd aan het bedenken hoe ik strijdlustig ga melden dat ik het niet ok vind dat we alle arresten voor mijn andere vak verplicht geprint mee moeten nemen, want fuck bomen????

    Misschien zijn avocado's bij nader inzien niet mijn grootste probleem.

    Thank god it's friday.


    She's imperfect but she tries

    Verbouwing part 2:

    "jij hebt dat trapje zeker weer gejat"
    — "ja anders sta ik er heel ver vanaf"
    "ik word zo gek van jou"
    — "ik ook van jou"

    en snel daarna:

    "ben jij weleens gestoken door een schroevendraaier in je hand?"
    — "ja hoor"
    "ah shit"

    en dan in een dik Gronings accent. I am loving it.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    😑


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lekker een presentatie verpesten tralalala


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Niks is lekkerder dan gepofte rijstkorrels.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Hopps schreef:
    Verbouwing part 2:

    "jij hebt dat trapje zeker weer gejat"
    — "ja anders sta ik er heel ver vanaf"
    "ik word zo gek van jou"
    — "ik ook van jou"

    en snel daarna:

    "ben jij weleens gestoken door een schroevendraaier in je hand?"
    — "ja hoor"
    "ah shit"

    en dan in een dik Gronings accent. I am loving it.


    Ahh, ze hebben jou al te pakken? En ze hebben twee dagen nodig? Ik vind alles nog steeds een beetje vaag klinken tbh, want de enige reden dat ik echt zeker weet dat ze serieus iets doen is dat ik nu telkens om acht uur gewekt wordt door hamers en ander gereedschap dat niet geschikt is om naast te slapen. (no_chears)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ahh, ze hebben jou al te pakken? En ze hebben twee dagen nodig? Ik vind alles nog steeds een beetje vaag klinken tbh, want de enige reden dat ik echt zeker weet dat ze serieus iets doen is dat ik nu telkens om acht uur gewekt wordt door hamers en ander gereedschap dat niet geschikt is om naast te slapen. (no_chears)


    Ik heb een afspraak gemaakt want volgende week ben ik er niet en ik had geen zin om langer te wachten. :') en nee, volgens mij niet, want ze begonnen vanmorgen om 8 uur met mijn ramen en om half 12 kwam de volgende ploeg om de brandveiligheid etc. te doen. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oke tot zover dat. Verstandskies eruit, on the verge of breaking up with the bf. M'n mond bloed praktisch leeg.


    The truth is out there.

    Hopps schreef:
    (...)

    Ik heb een afspraak gemaakt want volgende week ben ik er niet en ik had geen zin om langer te wachten. :') en nee, volgens mij niet, want ze begonnen vanmorgen om 8 uur met mijn ramen en om half 12 kwam de volgende ploeg om de brandveiligheid etc. te doen. c;


    Ahhh, ik denk dat ik door je post over je kamer verbouwen van gisteren dacht dat het twee dagen waren, maar je was toen waarschijnlijk gewoon aan het voorbereiden in je eentje. Klinkt alsof het lekker vlot gaat! *O*

    En oh oh oh, jij weet dit waarschijnlijk: hoeveel van de ramen vervangen ze nou eigenlijk echt? Want ik dacht eerst dat het alleen het stukje zonder dubbel glas zou zijn, maar het lijkt meer?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ahhh, ik denk dat ik door je post over je kamer verbouwen van gisteren dacht dat het twee dagen waren, maar je was toen waarschijnlijk gewoon aan het voorbereiden in je eentje. Klinkt alsof het lekker vlot gaat! *O*

    En oh oh oh, jij weet dit waarschijnlijk: hoeveel van de ramen vervangen ze nou eigenlijk echt? Want ik dacht eerst dat het alleen het stukje zonder dubbel glas zou zijn, maar het lijkt meer?


    Aaaallles. Je krijgt gewoon compleet nieuwe ramen. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Jeetje hier heb ik toch gewoon niet de concentratie voor. Wie verzint er nou dat ik een arbeidsovereenkomst moet opstellen :W IK DOE NIET VOOR NIETS GEEN HRM OPLEIDING.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    But then again, why would people care.


    She's imperfect but she tries

    Die dinosauruskoeken lonken mij, maar ik mag ze niet opeten tot 16 november...


    Sidera nostra contrahent solem lunamque