• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Caution first, always.

    Klaar schreef:
    (...)

    Ja, het staat voor Grand Old Party, haha, ik was gewoon aan het ragen omdat ik het zo. hard. gehad. heb. met hun "our thoughts and prayers are with the victims of Sutherland Springs" (in dit geval, want we hebben natuurlijk ook Umpqua Hot Springs, Orlando, Las Vegas, Sandy Hook EN AL DIE ANDERE INCIDENTEN *****). Dat is altijd hun reactie en het maakt me echt ziedend.


    Oké, dus toch gewoon niet geheel serieus, haha.

    Maar, ik bedoel, fair. Iemand moet even een klap geven op hun Grand Old record Player, want hij hangt vast.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Maar nee, die blanke man is geen terrorist. Hij is slechts een verwarde of geesteszieke man die problemen zou hebben met zijn (schoon)familie en toen besloot een paar kerkgangers om te leggen. Voor mij is er echt geen verschil tussen een moslimterrorist die zogenaamd uit naam van Allah een aanslag pleegt en een blanke Texaan met een semi-automatisch wapen die zijn eigen leven niet op orde heeft en dus maar de levens van 26 anderen besluit te nemen. U. G. H.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hopps schreef:
    Maar nee, die blanke man is geen terrorist. Hij is slechts een verwarde of geesteszieke man die problemen zou hebben met zijn (schoon)familie en toen besloot een paar kerkgangers om te leggen. Voor mij is er echt geen verschil tussen een moslimterrorist die zogenaamd uit naam van Allah een aanslag pleegt en een blanke Texaan met een semi-automatisch wapen die zijn eigen leven niet op orde heeft en dus maar de levens van 26 anderen besluit te nemen. U. G. H.


    Maar er ís wel een verschil tussen een terrorist en iemand als deze lul. Ik doel hier natuurlijk enkel op de definitie van het woord, niet in de ernstigheid van de daad, want in dat geval is er absoluut géén verschil en zijn het allemaal even grote klootzakken. De algemeen aanvaarde definitie van een terrorist is dit:
    Oogmerk om de bevolking of een deel van de bevolking van een land vrees aan te jagen, dan wel een overheid of internationale organisatie te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de fundamentele politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen.

    Mijns inziens is dat niet wat de intentie van blanke 26-jaar oude kloothommels als deze die evenveel mensen neerschieten als jaren dat ze geleefd hebben, was. Ik weet niet wat zijn intentie wel was, maar terrorisme is het, geloof ik, niet. Al, zoals ik zei, doet dat niets af aan de ernstigheid, de vreselijkheid en het lulgehalte van deze zak die 26 ONSCHULDIGE LEVENS NAAR DE KL HEEFT GEHOLPEN EN HET SPIJT ME DAT IK IN HOOFDLETTER TYP MAAR DIT IS ZO, ZO GENOEG GEWEEST. DIT IS ZO ... ER ZIJN GEWOON GEEN WOORDEN VOOR.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ugh..Wie zijn spel is het ook alweer?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat wil ik? Tja... Die vraag stel ik mezelf zo vaak...


    16 - 09 - '17

    Ik heb weer 2 uur met mijn profiel geklooid :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Een ding: ik ben heel blij dat Kevin Spacey nu praktisch zijn hele carrière binnen één week heeft zien instorten, want dat is de juiste reactie op dit soort shit

    Een ander ding: het is een beetje bitter dat deze reactie op Spacey vermoedelijk deels wordt gedreven door homofobie en seksisme, want bij geen van de mannen die door vrouwen zijn beschuldigd door misbruik is de respons tot nu toe zo unaniem en onmiddellijk geweest. Spaceys neergang is een positief feit waar wat heel verknipte motivaties een rol bij spelen en dat is erg dubbel

    (Niet dat deze hele Weinstein dominozaak niet sowieso al dubbel was van begin af aan, want ik bedoel, alles wat er gebeurt is nog steeds te weinig en te traag en veel, veel te laat. Gooi een steen in Hollywood en de kans is 90% dat je toevallig een onveroordeelde sex offender raakt)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    The funny thing is, though, that if I died tonight, no one would realise until, like, what, Friday?
    And no one would care until eternity, probably.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    M'n laptop moet alweer terug naar de winkel. Dan wil ik niet dat m'n telefoon er ook mee uitscheid.
    En ik moet alles geback-upt hebben voor 1 uur, anders heb ik nog niet eens 5 uur slaap.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Okay als er een franchise mag omvallen van mij is het wel Fifty Shades. Ik vind het zo verschrikkelijk slecht, blugh.


    Deep inside, I've never felt alive

    Dauphine schreef:
    Okay als er een franchise mag omvallen van mij is het wel Fifty Shades. Ik vind het zo verschrikkelijk slecht, blugh.


    Die film is echt voor van die wanhopige vrouwen die hun zielige leventje erger maken door daar naar te kijken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat moeteen ik dan wél doen? Wat verwacht je dan van me? Ik word hier zo hopeloos en moe van, en mijn level van zelfmedelijden is net flink gestegen en ik erger me eraan


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    L

    Ahahahaha, zo blij dat ik vrienden heb, want anders waren deze opdrachten me nooit gelukt. Dan had ik überhaupt geen kans gehad om dit vak te halen. Nu kan ik mijn mondeling van morgen tenminste nog een beetje verpesten en toch het vak halen.


    Stenenlikker

    Statesman schreef:
    (...)

    Die film is echt voor van die wanhopige vrouwen die hun zielige leventje erger maken door daar naar te kijken.

    *Vindt jij.
    En dat vind ik dan ook weer het andere uiterste, maar toch bedankt voor je comment. :W


    Deep inside, I've never felt alive