• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    OperaGhost schreef:


    Me when I read the news about the new LotR series

    okay mE


    — Inner peace, it's hard to find. —

    OperaGhost schreef:


    Me when I read the news about the new LotR series

    Me when I read the news about it. :W


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Die fase waarin je denkt dat een opdracht uitstellen tot met augustus niet zo slecht idee is. Ja, daar zit ik nu in.


    Take me to wonderland

    Twee dingen:
    — Het is een geweldig compliment om van een professioneel dichteres/columnist te horen te krijgen dat de column die je hebt ingeleverd (eerste column ooit geschreven) in principe publicabel is.
    — Het is maar goed dat ik op mezelf woon, want mijn ik-ben-net-door-de-regen-naar-huis-gefietst-en-in-principe-voel-ik-me-soort-van-al-twee-dagen-chronisch-kut-en-ik-heb-stress-gezicht was niet echt presentabel voor de rest van de wereld.

    [ bericht aangepast op 14 nov 2017 - 16:40 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Inderdaad, de omgekeerde wereld. Als jij moe thuis kwam, wilde je ook rust dus mag ik dat nu dan af en toe ook als ik moe van werk thuis kom?


    Physics is awesome

    Sad still means functioning.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Wow ok wat is deze?


    The truth is out there.

    I will probably regret this.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga hiervoor sparen, had het alleen graag wat eerder willen weten, want dan had ik daadwerkelijk kunnen sparen :W
    Hoi, ik ben Sofie en ik ben krent


    Deep inside, I've never felt alive

    Ohhelp ik moet dus voor donderdag een grote opdracht afhebben, voor zaterdag een presentatie en infoblad maken, en dan daarbij een werkstuk, een spreekbeurt, een artikel, een leesverslag in ******* Engels, ik háát Engels en- dammit


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Dat varkentje in de modder als achtergrond voor het NOS logo vlak na het journaal maakt me iedere keer blij, aw


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Verhaal herschrijven van vorig jaar... en vervolgens continu cringen omdat het zo slecht is...
    Hoe. Dan. Echt raar dat je binnen zo'n korte tijd zo kan veranderen op het gebied van schrijfstijl.

    Voorbeeld van een slecht doordacht plan: bijna drie uur aan documentaires over racisme en problemen in het gevangenissysteem van de VS kijken als je al wéét dat je die avond hoe dan ook moeite zult hebben met slapen en dit het soort ding is dat nog minstens een dag lang door je brein blijft stuiteren


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    He slapped me. In my face. And I know this is not okay but I can't do anything about it.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Majima, jij idioot <3


    Caution first, always.