• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Uitlokken much

    wat is kunst


    This ain't no place for no better man.

    Photograv schreef:
    wat is kunst

    mijn naked coran in the shower with a bubblebutt sowieso zeker niet.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Photograv schreef:
    wat is kunst


    baby dont paint me, dont paint me no more


    Heaven is a place that we all have

    Soms heb ik zo het gevoel dat ik alleen ben met mijn veel te hoge waardering voor bepaalde musicalfilms. Maar The Prince of Egypt is ook gewoon echt heel goed. Maar ik vind de ingenieusheid van de tekstschrijvers en de componisten om cultuur van de film te gebruiken ook al tijd geweldig.
    En ik ben echt mijn moeders dochter. Religie is ZWAAR interessant.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tad schreef:
    Alles wat ik wil is gewoon... een knuffel. Horen dat ik geen blok aan het been ben. Horen dat ik genoeg ben. Kunnen geloven dat mensen me oprecht mogen zonder iets van me nodig te hebben.



    Ik knuffel je nu plat vanuit Groningen, yeah? I love you, Lots.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tom Hiddleston. Y u so perfect?

    Ik mis Breaking Benjamin live. en Starset. Die avond was de beste avond in mijn hele leven. :c


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik had deze week zowaar een sociaal leven, wauw. Applaus.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Waititi schreef:
    Soms heb ik zo het gevoel dat ik alleen ben met mijn veel te hoge waardering voor bepaalde musicalfilms. Maar The Prince of Egypt is ook gewoon echt heel goed. Maar ik vind de ingenieusheid van de tekstschrijvers en de componisten om cultuur van de film te gebruiken ook al tijd geweldig.
    En ik ben echt mijn moeders dochter. Religie is ZWAAR interessant.


    The Prince of Egypt is ook echt freaking goed en wowowow, te goed yes


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Waititi schreef:
    Soms heb ik zo het gevoel dat ik alleen ben met mijn veel te hoge waardering voor bepaalde musicalfilms. Maar The Prince of Egypt is ook gewoon echt heel goed. Maar ik vind de ingenieusheid van de tekstschrijvers en de componisten om cultuur van de film te gebruiken ook al tijd geweldig.
    En ik ben echt mijn moeders dochter. Religie is ZWAAR interessant.


    Ik kan echt niet goed meepraten over musicalfilms in het algemeen vrees ik, maar Prince of Egypt is inderdaad een meesterwerk en blijft iedere keer prachtig. :9~


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Verdomme ik ben er zo klaar mee, gosh. Ik kanheb dit niet. Ik word gek van stress en zorgen en shit. Shitterdeshit.
    En ha, dat SO was ik even vergeten dammit, wat doe ik, ik kan dit helemaal niet. Misschien toch maar blijven zitten dan, worden die onzinnige dreigementen ook nog eens waar. Shit ik kan dit niet


    "It doesn't matter who you are or what you look like, so long as somebody loves you."

    Alleen al in onze wc hangen:
    * 14 foto’s van mijn zusje
    * 21 foto’s van mijn moeder
    * 3 foto’s van mijn stiefvader
    * 2 foto’s van onze geadopteerde zeehonden

    En als je heel goed tussen alles door kijkt, ontdek je er zelfs nog eentje van mij. Woohoo!


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Duendes schreef:
    (...)

    The Prince of Egypt is ook echt freaking goed en wowowow, te goed yes


    Square schreef:
    (...)

    Ik kan echt niet goed meepraten over musicalfilms in het algemeen vrees ik, maar Prince of Egypt is inderdaad een meesterwerk en blijft iedere keer prachtig. :9~

    Yay, thanks voor de steun. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Oke maar ik wil mijn van Gogh Starry Night & The Great Wave sokken hebben. :W want ik ben een kuthipster.


    — Inner peace, it's hard to find. —