• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik voel me beroerd ;-;


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik voel me beroerd ;-;

    Nee dat is stom ;-;


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    whaaaaa, ik ga vandaag naar een concert van Adam Lambert en Queen !!
    alleen heb ik weer een buikgriep te pakken waardoor mijn energie level zeer laag is :(


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    I'm so done with all this shit. Jesus christ.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lusamine schreef:
    (...)

    Dankjewel <3
    Dit had ik echt even nodig (:


    Fijn (: Laat even weten hoe het ging!


    Tijd voor koffie.

    Uuugh. Verwarming uit is te koud. Verwarming aan is te warm. En papa is grieperig maar zelf voel ik me ook niet al te best. Ik wil niet ziek worden. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Wiarda schreef:
    (...)
    Nee dat is stom ;-;


    Ja stiekem best wel. Snotterend en met koppijn is niet de NaNomood waar ik op had gehoopt (no_chears)

    ---

    En dan nu de grote vraag van vandaag: ga ik een kwartier fietsen naar mijn kamer om daar in alle rust zielig te zijn, of blijf ik plakken bij mijn ouders en bespaar me de fietstocht die inmiddels door het donker zal moeten gaan?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Passeggiata schreef:
    Uuugh. Verwarming uit is te koud. Verwarming aan is te warm. En papa is grieperig maar zelf voel ik me ook niet al te best. Ik wil niet ziek worden. :c


    Inderdaad niet doen! D: Ik raad het gebaseerd op een lopend ervaringsonderzoek erg af, en het is het plezier van een high five omdat we allebei ziek zijn absoluut niet waard, vrees ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fietstour door de stad. Sushi. Wijn. 28 Graden.
    Gotta love life.


    Aaaand guess my feeling was right. Great.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gisteren Thor Ragnarok gezien. Ik ben het eens met Thor, er mag geen creepy mannetje met een wel erg gevaarlijk uitziend ding mijn haren afknippen. Daarvoor bestaand kappers.

    Vandaag productief dagje, ondanks weinig slaap.


    Physics is awesome

    I'm not going to let this get to me, at all.

    Okay who am I fucking kidding..

    [ bericht aangepast op 13 nov 2017 - 18:10 ]


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Overal opeens midseizoensfinales vandaag en deze tweede had ik niet eens zien aankomen oh jee

    (Maar op z'n minst betekent dat dat er meer Nureyev kan zijn in de tweede helft van het seizoen want stiekem miste ik hem toch wel heel erg en Juno ook, lbr)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yakuza zorgt er echt voor dat ik amper nog online ben damn :W


    Caution first, always.