• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Damn, helemaal boodschappen gedaan om voor het eerst in vijf weken zelf avondeten te maken, doet het fornuis het niet. :< We need some healthy food, now.


    •

    Ik moet een wortelkanaalbehandeling jeej.


    26 - 02 - '16

    Oke beter ik ga vandaag niet uit huis niet koken en alleen beetje nagels lakken, maskertjes oh en schoonmaken. Helaas ook schoonmaken. Eerst maar een afleveringetje kijken voor ik aan mn dag start tho. Wel een heerlijke rust dat we niet praten maar ik mis het ook wel.


    The truth is out there.

    ‘Ja, goeiemorgen, er zijn al 4 bussen niet komen opdagen, komt er ooit nog iets?’
    ‘Ik ga even kijken mevrouw’
    *staat 5 minuten in de wacht*
    ‘Mevrouw, ik heb de verkeersleiding in rotterdam gesproken en er is vertraging.’

    Mystery solved. -.-


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Wacht, wat, betekent het Numenor practicum nou echt dat we bezig gaan aan de geologie van een fictief eiland van Tolkien? :'D


    Stenenlikker

    Ziek. Gewoon ziek, ziek, ziek.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Kan iemand me gerust stellen en zeggen dat het mee gaat vallen? Ik ben zo bang, want ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt help


    26 - 02 - '16

    Lusamine schreef:
    Kan iemand me gerust stellen en zeggen dat het mee gaat vallen? Ik ben zo bang, want ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt help


    Het gaat goedkomen <3 Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar achteraf zul je blij zijn dat je het gehad hebt!


    Tijd voor koffie.

    Denk ik.


    Tijd voor koffie.

    Het komt in ieder geval goed. (flower)


    Tijd voor koffie.

    wat schreef:
    (...)

    Het gaat goedkomen <3 Ik heb het zelf nooit meegemaakt, maar achteraf zul je blij zijn dat je het gehad hebt!


    Dankjewel <3
    Dit had ik echt even nodig (:


    26 - 02 - '16

    Ugh.


    i wanna die with you once or twice.

    Buuhhh


    Smile. You're beautiful. <3

    Joe ik heb een 8 voor mijn eind toets recht periode 1. Yas


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik word echt met de minuut kwader, he.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.