• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Mijn zus moet echt leren normaal te doen tegen me want ze mag blij zijn dat ik me haar camera godverdomme leen terwijl ik hem zelf ook nodig heb eigenlijk dit weekend.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Je krijgt therapeutische vakken, zoals psychologie en psychologie.


    Ghehe. :')


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik ben blij? En dat aou goed zijn, maar altijd als het eens Goed gaat, dan escaleert het naar Slecht en dan naar Heel Slecht heh


    Heaven is a place that we all have

    Benet schreef:
    Ik ben blij? En dat aou goed zijn, maar altijd als het eens Goed gaat, dan escaleert het naar Slecht en dan naar Heel Slecht heh


    hoi

    Facebook, nee. Ik ga morgen niet vroeg opstaan om te zien hoe Venus en Jupiter elkaar morgen passeren. Ik ga morgen uitslapen. Don't tell me what to do.


    She's imperfect but she tries

    Wat een kneuzenfamilie heb ik toch...
    Blijkbaar heb ik zelf geen pan hersenen gekregen aangezien ik volgens hun altijd door iedereen omgeouwehoerd word terwijl ik met 20 jaar toch echt zelf een mening over dingen heb ontwikkeld...


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Hahahaha. Loop nog steeds vijf hoofdstukken achter. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Sims 3 reageert echt zwaar slecht! Balen!!!

    Ik ben echt doodmoe.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Eindelijk mijn serie kunnen kijken vandaag en het nieuwe luchtje van DKNY geroken. Nog steeds niet over uit of ik hem lekker vind of niet. En volgens mij heb ik eindelijk een luchtje gevonden die ik echt iedere dag kan dragen.


    Physics is awesome

    (bat)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Dierentuinen zijn zo leuk.


    Breaaatheeeeee. :'D

    Weep for yourself, my man,
    You'll never be what is in your heart


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Omg, brood + ei + kaas = hemel


    Deep inside, I've never felt alive