• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Ik droom elke nacht dat ik naar haar graf moet en daar met haar kan communiceren, en mijn vriendin kan vertellen want ze allemaal nog wilde zeggen. Maar tbh, ik word elke nacht huilend wakker met de neiging om te vragen waar haar graf is, maar wtf? Waarom zou ik dat doen? Dat is zo raar en disrespectvol.
    Ik haat dezr dromen met heel mijn hart.


    i wanna die with you once or twice.

    Vodka, I thought we were friends...


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik haat pesten echt enorm! Wie serieus mij probeert te pesten! Ik zorg er persoonlijk voor dat diegene de rest van zijn zielige leven er spijt van heeft!

    Echt het gevoel alsof je diegene nek wil breken en daarna de eerste hulp moet bellen omdat diegene in het ziekenhuis ligt!

    Waarom krijg ik altijd de schuld hier? :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Best wakker voor iemand met minder dan zes uur slaap


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Rampion schreef:
    (...)

    Nooo. :< Het is zo oranje en viezig. Echt, ik ben een Nederlandse kaaskop en wil mijn Goudse jonge kaas. :<

    ohh nee iehwl ik dacht echte cheddar die ze in engeland hebben

    dat oranje spul is geen kaas te noemen


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ik zie er best wel on fleek uit, het lijkt alsof ik m'n leven onder controle heb lmaoooooooo


    Heaven is a place that we all have

    Allemaal leuk en aardig hoor, maar mijn vriend en ik zijn geen baby oppas. Je zei gisteravond om 21:00 uur dat je over twee uur terug zou zijn en je komt pas om 07:30 binnenlopen in je appartement. Wij moesten je kindje twee keer voeden en zaten maar te wachten tot je terug kwam.
    Sorry hoor. Het is dan wel ons kleine neefje, maar sinds wij hier zijn worden we als kinderoppas beschouwd of zo.

    Hoop snel ons eigen huis te hebben. Ben er nu al klaar mee. En ik ben hier pas anderhalf week.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Zowaar heb ik zin in morgen
    Het zal wat kut beginnen omdat er, alweer, gezeik is (natuurlijk)
    Maar savonds kan ik alles weer even vergeten bij Queen+Adam Lambert
    _O_


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik slaap slecht voor God weet hoe lang. En ik heb geen fucking idee wat ik eraan moet doen, behalve **therapie.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Jezus ik heb al geen zin meer in DCC. Schiet me maar gewoon af of zo.


    This ain't no place for no better man.

    Yo badminton is life


    Heaven is a place that we all have

    Dammit het ziet er naar uit dat ik het hen echt ga moeten vertellen nu want ze meent het echt wat ze zegt en dat betekent dat ik het nu niet meer kan uitstellen en goddammit I'm not ready for this


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ugh, so annoyed by everything. I should move out, ugh.


    Smile. You're beautiful. <3