• Geschiedenis

    Op 16 november werd er een meisje geboren, maar het was geen gewoon meisje, want zij miste 1 arm en de andere was krom en klein. Vanaf het eerste moment dat ze naar school ging werd ze al gepest, iedereen lachte haar uit en ze werd door ieder individu buitengesloten. Zelfs haar eigen vader verafschuwde haar. Iedereen liet haar vallen, behalve haar moeder. Ze was er altijd voor haar, en zorgde ervoor dat zij kon leven in een wereld van haat. Ze bedacht dingen zodat ze haar beperking op een andere manier kon gebruiken, een manier waarop het voordelig was. Het meisje groeide goed op en kreeg vrienden die ook beperkingen hadden. Ze was heel blij dat haar moeder er altijd voor haar was geweest, maar niet iedereen heeft iemand waarop diegene kan rekenen. Daarom heeft ze een huis gecreeërd en niet zo maar een, maar een waar mensen met een beperking kunnen werken en leren om om te gaan of zelfs de beperking te veranderen in een gave. Iedereen met een beperking was er welkom.


    Wat spelen wij?

    Kinderen komen overal vandaan om zich bij het huis te voegen. Het huis is gevestigd in het noorden van Engeland. Het huis zit ver verstopt tussen de hoge bomen en het terrein is voor normale mensen lastig te vinden. Voor de kinderen met een beperking is het echter een veilig haven in de wrede wereld. Doordat kinderen met een beperking als een taboe worden gezien is het voor hen erg lastig om normaal op te groeien, zo worden zij enorm gepest of zullen ze later enorm lastig een baan kunnen vinden. Zodra zij naar dit huis toe gaan maken zij voor zichzelf dan ook de keuze om hun studie niet op nummer een te zetten. In dit huis leren zij namelijk hoe ze hun beperking om kunnen zetten in iets positiefs, een nieuwe kracht. Om een voorbeeldje te noemen zal een blinde zijn beperking bijvoorbeeld om kunnen zetten in het zien van aura's. Het enige wat dit huis is hen begeleiden op hen zoektocht naar deze kracht, de kinderen zullen alles zelf moeten doen, van iedere kracht die ontstaat is er tenslotte maar eentje, de beperkingen komen daarentegen wel vaker voor en hierin kunnen de kinderen elkaar dan ook helpen. Voordat zij volwassen zijn zullen zij geleerd hebben om hun beperking zo goed mogelijk te gebruiken. Zodra ze volwassen zijn is het dan ook de bedoeling dat zij het huis zullen verlaten, nu kunnen zij er ook voor kiezen om in het huis te komen werken als begeleider. Hier zullen ze niks mee verdienen, het enige wat ze dan hebben is met zekerheid een dak boven hun hoofd en iedere dag iets te eten.
    De community is echter wel nog redelijk gelovig en ook de kinderen worden zonder enkel geklaag aan het werk gezet. Zo heeft ieder per week een andere taak om uit te voeren, de ene keer kan dit met iemand anders zijn de andere keer doe je het alleen. Voor het avond eten wordt vaak nog een woordje naar de heer toe gepreveld en het wordt ook zeker niet gewaardeerd als er een jongen op de meisjeskamer is. Relaties zijn verder wel gewoon mogelijk.


    Invullijstje
    -- Naam
    -- Leeftijd (Kinderen: 12 t/m 18 Begeleiders: 18 t/m 50)
    -- Afkomst
    -- Beperking // Kracht
    -- Innerlijk
    -- Uiterlijk
    -- Geschiedenis
    -- Extra

    Strange, I thought, how you can be living in you dreams and your nightmares at the very same time.

    Rollen
    Naam • Gebruiker • Faceclaim • Beperking • Pagina
    Meisjes
    Vol!
    -- Eveline Eloïse Eugerre-- Herfst -- Meika Woollar -- Blind -- 1.4
    -- Emily Thea Woods -- Pua -- Cloe East -- Doof -- 1.5
    -- Heidi Ece Collins -- Inktzwart -- Sage Tullis -- Licht spasme -- 1.2
    -- Naam -- Novembermeisje -- Faceclaim -- Beperking -- Pagina
    -- Daisy Grace Higgs -- Jowen -- Natalia Dyer -- Kan niet praten -- 1.3
    -- May Hazy Terrel -- totheground -- Emily Rudd -- Narcolepsie -- 1.6

    Jongens
    Vol!
    -- Crypto Ray Bet Farve -- Childhood -- Crypwolf -- Kleurenblind -- 1.3
    -- Naam -- Jurriens -- Luke Pasqualino -- Biopolair -- Pagina
    -- Merce Valhe -- Inktzwart -- Cazfhey -- Psycho/Afgressie problemen -- 1.3
    -- Ceri Tuure Reier -- totheground -- Faceclaim -- Afasie van Broca -- 1.5
    -- Percy Max Grimm -- Herfst -- Ko Grimmer -- Zware astma -- 1.6
    -- Naam -- Jowen -- Faceclaim -- Beperking -- Pagina

    Begeleiders
    Vol!
    -- Charlie Griffin Higgs -- Greenlight -- Mannnelijk -- Faceclaim -- 1.3
    -- Naam -- Pua -- Barbara Palvin -- Beperking -- Pagina
    -- Augustina Schmidt -- Novembermeisje -- Faceclaim -- Ziekte van Perkinson -- 1.7


    Beperkingen/Krachten
    Deze dingen zijn al bezet
    Blind • Special bond
    Doof • Special bond
    Kleurenblind • Zien in het donker
    Kan niet praten • Banshee
    Psychopaat/Agressieproblemen • Pyrokinese
    Zware vorm van astma • Snelle reflexen
    Afasie van Broca • spreekt altijd de waarheid

    Regels
    -- Alleen Herfst en Pua maken nieuwe topics aan
    -- Minimaal 150 woorden per post
    -- Reserveringen blijven 4 dagen staan, tenzij anders gevraagd
    -- Hou het gezellig met elkaar
    -- Bestuur alleen je eigen personage, indien anders aangegeven
    -- En heel veel plezier!


    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 11:24 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Jowen schreef:
    Heel misschien wil ik wel nog een jongen bijnemen c: (als begeleider of patient moest dat nodig zijn ^^ )


    Oehh maak een begeleider dan is Charlie niet zo eenzaam


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.

    Novembermeisje schreef:
    IK HEB HANNAH BIJNA AF.


    OMG IK VIND HAAR LEUK
    Dit is vet random maar ik vind haar echt leuk bedacht haha


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    OMG IK VIND HAAR LEUK
    Dit is vet random maar ik vind haar echt leuk bedacht haha

    Dat zijn jouw rollen ook hoor (flower)


    ''With all due respect, which is none...''

    Of mag ik nog een vrouwelijke begeleider? (ziekte van Parkinson)
    Ik weet nu niet of Jowen nu mijn jongen heeft /wil^^

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 10:07 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Ik ga snel ik ook nog een vrouwelijke begeleider maken XD

    Ik wil graag de jongen overnemen c: Ik wil ergens wel een ouder iemand maken, met JALS ( maar dat vind ik ergens wel sad, gezien ik dan weet dat hij vroeger kan sterven ;c ) ik ga nog even rondkijken voor eventuele andere opties haha


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jowen schreef:
    Ik wil graag de jongen overnemen c: Ik wil ergens wel een ouder iemand maken, met JALS ( maar dat vind ik ergens wel sad, gezien ik dan weet dat hij vroeger kan sterven ;c ) ik ga nog even rondkijken voor eventuele andere opties haha

    Amnesie of verlamming van armen/benen


    ''With all due respect, which is none...''

    Novembermeisje schreef:
    (...)
    Dat zijn jouw rollen ook hoor (flower)


    Haha thanks


    obsessive rage

    AUGUSTINA SCHMIDT

    NAAM
    Augustina Schimdt.

    LEEFTIJD
    25 jaar, geboren op 3 januari.
    (begeleider)


    AFKOMST
    Duitsland, Frankfurt am Main.

    BEPERKING
    Augustina heeft de ziekte van Parkinson. Dit betekend dat Augustina minder kan bewegen dan andere mensen. Dit kan je aan veel dingen merken. Bijvoorbeeld dat ze met kleine pasjes loopt en dat ze kleiner schrijft tot dat ze zich moeizaam kan opstarten met bewegen of dat ze zich moeilijk omdraait. Ook heeft ze sneller een sombere stemming. Augustina heeft hiermee leren leven, maar het blijft lastig. Hierdoor is ze ook als begeleider in het huis gebleven, omdat ze anders nooit een baan zou kunnen krijgen.

    KRACHT
    Augustina heeft niet echt een kracht, eerder is ze een beschermer. Ze is langzaam in bijna alles en heeft hierdoor vaker hulp nodig. Toch blijft ze staan doordat ze zich zelf beschermt.
    Haar kracht is dat ze een soort van schild in zich heeft die krachten er niet door laat. Ook voelt ze geen pijn als je haar mept,soms wel misschien een beetje lichtjes. Ze kan met haar kracht ook anderen beschermen en misschien ze ook heel even van hen beperking af laten zijn. Dit kost wel veel moeite en hierdoor is Augustina daarna ook snel moe.

    UITERLIJK
    Faceclaim: Rachel Hilbert.

    INNERLIJK
    Augustina heeft twee kanten. Voor jongere kinderen is ze zorgzamer, luistert ze graag en wilt ze hen graag helpen. Daarmee is ze beleefd en goed gemanierd, dit om het goede voorbeeld te zijn. Augustina is erg betrouwbaar over zich zelf en kan ook goede humor hebben, maar soms is haar humor ook gemeen. Tegen wat andere mensen rond haar eigen leeftijd is ze wat meer sarcastisch en wat harder. Augustina helpt je graag, maar is zeker niet naïef. Ze is een dame met een gouden hartje, maar laat het je ook voelen als ze vindt dat je je aanstelt. Ze is eerlijk en betrouwbaar en zou nooit zonder een goede reden tegen je liegen. Ze staat altijd wel in voor een praatje, maar daar is ze langzaam mee. Ze kan wel lachen, maar het duurt even voor alles in haar de beweging 'lachen' verwerkt. Ze is soms een beetje flirterig, maar ze weet zelf ook wel dat ze misschien nooit een man zou krijgen. Augustina is vaker somber dan blij. Dit door de ziekte van Parkinson. Toch kan ze dat snel genoeg op zij zetten. Ze heeft last van ochtend humeur, omdat ze soms last heeft van slaapproblemen. De jongedame is erg ongeduldig, terwijl ze ook weet dat mensen vaker op haar moeten wachten dan zij op hen. Ook is ze erg intelligent en op mensen gesteld. Ze kan je aardig vinden, maar ook kan ze je willen ruïneren na één fout woord. Augustina is gevoelig, maar wil haar tranen nooit laten zien. Ze haat de ziekte van Parkinson en zou willen dat ze normaal was, maar dit zegt ze nooit. Misschien kan je haar zachtjes horen huilen 's nachts. Dit zou ze altijd ontkennen. Verder is Augustina een vrouw met haar principes en ook is ze charmant, elegant en vrijgezind. Sympathiek is ze deels, deels niet. Het verschilt wie je bent.


    Augustina: I'm sick, Sepp.
    Sepp: Alright, that's sucks.

    FAMILIE
    Rutger Schmidt • Father • 55 • Advocate
    Anki Schimdt • Mother • 52 • Teacher
    Sepp Schimdt • Younger Brother • 18 • Student
    Ferdinand Schimdt • Younger Brother • 18 • Student


    GESCHIEDENIS
    Augustina was het eerste kind van Anki en Rutger. Na haar volgde nog drie miskramen voordat de tweeling Sepp en Ferdinand werden geboren. Anki was blij met haar drie kinderen,
    voornamelijk omdat er zo veel verschil tussen de leeftijden zat. De familie Schimdt was druk bezet. Rutger was bijna altijd op kantoor, Anki altijd op de school waar ze les gaf, Sepp en Ferdinand gingen naar de school waarop ze zaten en zo ook Augustina. Er kwam wel eens thuis een oppas of de grootouders kwamen, allemaal heel gezellig tot dat Augustina met Anki naar het ziekenhuis moest, omdat Rutger en Anki ontdekten dat er iets mis was met haar. Na onderzoek werd er uit eindelijk de ziekte van Parkinson geconstateerd en hier waren beide ouders niet blij mee. De moeder van Augustina moest er zelfs om huilen dat haar eerste kind de ziekte had, alsof ze er zelf wat aan kon doen! Naar mate het slechter ging met Augustina vonden ze haar steeds minder en minder worden. Tot dat na een vechtpartij op school de jongen waarmee ze vocht alle schrammen had en Augustina geen eens één klein krasje. Ze wouden Augustina eerst naar een te huis sturen, omdat ze dachten dat ze gek was.
    De taxichauffeur die voor Rutger werkte bracht haar in het geheim naar Alice' home. Hier zou ze nooit meer weg kunnen. Augustina begon haar nieuwe leven in het huis en werd met allemaal dingen geholpen. Haar ouders, die haar in paniek hadden weggebracht, omdat ze dachten dat ze één over ander duivels kind was, hebben haar nooit meer terug gezien. Ze was eigenlijk best gelukkig in het huis. Zo erg dat ze uit eindelijk een begeleider werd.

    RELATIES
    Wie wil?

    EXTRA
    Augustina houdt haar verleden het liefste geheim. Ze zegt altijd dat ze één over ander kind was uit Duitsland met ouders die haar uit liefde hier heen brachten. Verder niets.
    Augustina heeft geen allergieën.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 10:42 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    En Augustina is af.


    ''With all due respect, which is none...''

    Oki ik heb het, mag ik een jongen met Dyspraxie? Met Fc Cole sprouse ;') (he is just too cute to not use)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Julia Ana Harrison
    '' Never give up.''


    ''Helping others is the way we help ourselves.''

    Naam


    Julia: 'de jeugdige'
    Ana: 'genadig'
    Harrison: familienaam


    Leeftijd


    Julia is geboren op de warme middag van 12 juli, wat haar een kreeft maakt.
    Ze is 21 jaar oud.


    Innerlijk


    Positief:
    + Behulpzaam
    + Zelfverzekerd
    + Doorzetter
    + Trouw
    + Intelligent
    Negatief:
    - Perfectionistisch
    - Achterdochtig
    - Standvastig
    - Impulsief
    - Koppig

    Julia is iemand die er van houdt op mensen te helpen. Tegen kinderen is ze heel aardig en reageert ze anders als ze iets fout hebben gedaan dan bij volwassenen. Ze is zelfverzekerd en vertrouwd zichzelf, soms iets te veel, waardoor ze niet naar andere ideeën/opties luistert. Toch kun je bij haar altijd je hart luchten, je kan haar alles vertellen, ze zou het nooit doorvertellen. Ze geeft niet snel op en gaat dan ook door totdat het gelukt is, het maakt niet uit hoe moeilijk het is. Ze is dan ook van het doen en niet van het eerste denken dan doen. Ze doet dingen meestal zonder eerst een plan te bedenken en het loopt meestal toch wel goed af.
    Julia vindt wel dat als ze iets doet het heel goed moet zijn of perfect, want anders heeft ze niet goed genoeg haar best gedaan. Ze zal dan net zolang aan iets werken totdat zij vindt dat het helemaal af is en er niks meer aan gedaan hoeft te worden.


    ''Every scar I have makes me who I am.''


    Uiterlijk


    Julia heeft bruine haren die tot net over haar schouders komen en mooie lichtblauwe ogen. Ze draagt meestal rokjes of jurkjes, maar er zijn ook dagen dat ze broeken draagt met een trui of T-shirt.


    Afkomst


    Julia is geboren in Sevilla, een stad in het zuiden van Spanje. Haar moeder is Spaans en haar vader is een Engelsman. Op haar 3de waren ze verhuisd naar Engeland, waar ze het ook naar haar zin had. In het begin moest ze wel wennen en de taal leren, maar ze woonde op een mooie plek met veel natuur.


    Beperking//kracht


    Julia heeft een ziekte waardoor ze heel langzaam geneest en van alles een litteken krijgt. Zelfs van een papier sneetje. Uiteindelijk verdwijnen de kleine littekens wel maar dit kan maanden tot jaren duren. Ze heeft dit om kunnen zetten in het genezen van anderen. Ze kan wonden van andere mensen sneller laten genezen kleine wondjes zijn zo gedaan, maar hoe groter de wond hoe meer energie het kost om het genezen te krijgen.



    ''Todo es muy difícile antes de ser facíle.''


    Geschiedenis


    Julia had een jonger broertje Antonio. Hij was 2 jaar jonger dan haar. Vanaf dat hij geboren was ging het al niet goed, hij ademde heel zwaar en zag helemaal paars. Het leek steeds beter gaan, maar op zijn 6de ging het snel achteruit en overleed hij. Welke ziekte hij had weet niemand, maar vlak voor hij overleed werkte zijn zintuigen steeds slechter.
    Julia had het heel moeilijk met de dood van haar broertje en wilde er nooit over praten. Nu nog wil ze het er niet over hebben.

    Julia kwam erachter dat ze deze ziekte had toen ze een jaar of 3 was, ze viel tegen een hek aan en had toen had hand opengehaald. De wond geneeste langzamer dan normaal en de dokter wist niet wat er aan de hand was. Ze vindt het niet echt een probleem dat ze deze ziekte heeft, ze doet gewoon extra voorzichtig met wat ze allemaal doet.

    Haar ouders waren er altijd voor hun, maar nadat Antonio overleed keken ze niet veel meer naar haar om. Toen ze 16 was is ze naar dit huis gegaan en ze is er na haar 18e gebleven als begeleider. Ze wilde graag andere mensen met een beperking helpen.


    Extra



    Hobby's: zingen, genezen, kletsen, koken
    Likes: zingen, mensen helpen, eten, natuur, mensen
    Dislikes: spinnen, niks doen, stil zijn
    Angst: spinnen, ze is als de dood voor spinnen
    Talen: Engels/Nederlands, Spaans en Latijn

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 15:37 ]

    DEAN MONROE JOSEPHS

    Loner




    Dean || English || "valley"
    Monroe || English/ Scottish || from the mouth of the Roe
    Josephs || English || "Will Ad "



    'I'm still human.'

    18 || 16/ 1O || Aseksueel || Irish


    INSIDE

         

    Einzelhanger
    Koppig
    Pessimist
    Sarcast
    Stil
    Intilligent
    Lomp
    Onhandig
    Stiekem wel grappig
    Stiekem wel aardig
    Ongeïnteresseerd
    Gevoelig
    Looks like he doesn't care but he does
    gerustreerd
    snel kwaad



    OUTSIDE

    Dean is een die best aantrekkelijk jongeman. Hij heeft een licht gespierde lichaamsbouw en meet zo'n 1m81 wat best lang is, dit gepaard met zijn Dyspraxia laat hem soms op een onhandige pasgeboren giraf lijken
    Hij heeft een redelijk blanke huid al zal deze in de zomer toch een donkerder tintje aannemen. Dean heeft donkere warrige haren die hij vaak in model brengt, het is niet dat hij veel tijd voor de spiegel spendeert. De donkere tint zorgt voor een mooi contrast met zijn lichtblauwe ogen. Zijn ogen zijn gesierd met lange lichte wimpers die hem een onschuldige, vertrouwbare blik geven, maar onderschat hem niet. Dean is namelijk geen engeltje.Hij heeft een lang gezicht en een smalle kin, zijn lippen zijn vol en zalmkleurig en daarbij heeft hij toch een stel rechte witte tanden en eens hij glimlacht heeft hij kuiltjes in zijn wangen.
    Vaak zie je hem in een shirt of los hemt, met daaronder een goedzittende jeans. Hij let wel op zijn kledingstijl maar het is niet zo dat hij veel geld besteed aan kledij.




    DISSABILITY / POWERS



    Dean kampt met dyspraxia een motorische ontwikkelingsstoornis die leidt tot problemen bij het plannen en coördineren van motorische handelingen. Als kind dachten zijn begeleiders vaak dat hij gewoonweg dom was, hij had dan ook altijd een achterstand met de andere kinderen en was vaak het mikpunt van pesterijen.Ook heeft Dean epilepsie gekregen toen hij 16 was, tijdens het ontwikkelen van zijn gave. Dit is echter te behandelen en kan de komende jaren terug verdwijnen. Dean een zeer intelligente jongeman die gewoon een vijsje mist, maar dat maakt hem niet onmenselijk.

    Dean heeft in de afgelopen jaren een affiniteit leren te ontwikkelen voor Illusies. Hij kan voor een paar minuten de realiteit laten verdwijnen en de pijn voor sommige verzachten. Maar als hij wil kan hij dit ook omkeren en mensen zich vreselijk laten voelen. Als Dean zijn gave gebruikt begint zijn neus te bloeden, en eens hij dit op zwaardere basis gebruikt, kan hij een epilepsieaanval krijgen.




    ,
    ’ I might have a wall around me, but that doesn't mean you can wreck it‘


    HISTORY

    Father : John Josephs || Boekhouder
    Mother : Elisabeth Josephs || Leerkracht lager onderwijs
    Twinbrother : Blaise Josephs || Student


    Dean is geboren op een koude novemberdag te Dublin,, Ierland. Hij is de jongste telg in de familie, 10 minuten na zijn tweelingbroer. Echter wilde dat niet zeggen dat hij ook het minste aandacht kreeg. Integendeel, Dean is haast zijn hele jeugd bemoederd geweest tot grote irritatie aan toe. Als kind had hij al een soort achterstand gekweekt door zijn Dyspraxie. Hij kon als peuter pas laat lopen in tegenstelling tot zijn broer, hij kon moeilijk praten, schrijven, en kan bepaalde dingen zoals fietsen of zwemmen nog steeds niet. Hierdoor kreeg hij tot zijn dertiende ook altijd meer aandacht van zijn ouders, leerkrachten en begeleiders al was dit eerder frustrerend voor de jongen. Ze behandelden hem eerder alsof hij dom was, dan dat hij een beperking had.
    Uiteindelijk zorgde dit ervoor dat Dean iedereen begon te vermijden, hij sloot zich vaker op in zijn kamer ging amper naar buiten, gezien de kinderen van zijn leeftijd toch pestkoppen waren, en ging enkel met zijn broer om. Blaise en Dean waren de beste vrienden en kregen op hun 15de nieuwe vrienden. Echter wilde dit niet zeggen dat dit goede vrienden waren. Ze leerden roken, dingen slopen, zelfs stelen. Het ging niet goed met de broertjes, de slechte invloed zorgde ervoor dat hun pupertijd nog heviger werd. Toen Blaise dan ook aan de drugs kwam te zitten, ging het slecht. Dean was razend dat zijn broer het zo met zich had laten meeslepen en dat hij verslaafd was. Dean stond dan ook op het punt om hun bende te verlaten en Blaise met zich mee te nemen toen er hell uitbrak. De bende werd op de hielen gezeten door de politie wat dus betekende dat zowel de bende als de politie achter Dean aanzat. Doormiddel van zijn illusie krachten die Dean op die dag ook ontdekt heeft, heeft hij zijn broer veilig naar een ziekenhuis kunnen brengen. Echter kon Dean niet meer naar huis, hij was bang dat zijn familie de klap zou gaan ontvangen en dat ze ook bedreigd werden van alle kanten uit. Als zeventienjarige was hij een goede maand op de loop en eindigde uiteindelijk in het stadje waar Alice home zich bevond.
    Op een druilerige avond was Dean dan ook bezig met wat geld te rapen, tot hij werd opgemerkt door de bewakers en het op een loopje moest zetten. In alle drukte liep hij tegen Charlie Higgs op, die hem eigenlijk gered heeft van de politie. Charlie heeft Dean een tweede kans gegeven en liet hem een dagje overnachten. Dean was erg overweldigd van de home en besloot na heel wat moeite toch open te zijn over zijn beperking van het vreemde wat hij kon doen.
    Hij is nu al een klein jaartje in Alice home




    RELATIONSHIPS

    Wie wil?


    EXTRA




    Likes Photografie, Technologie, gamen, schrijven, slapen
    Dislikes People , Mensen die om hem lachen, epilepsie aanvallen.
    Fears Verdrinken
    Talents Dean is een fantastische fotograaf en kan prachtige kliekjes schieten, echter houd hij alles liever voor zichzelf gezien hij al genoeg 'kritiek' over zich heen heeft gehad.
    Other Dean kan niet zwemmen en is dan ook bang om te diep in het water te gaan.
    I'm the ugly duckie and proud of it

    Alvast een beginnetje c:

    [ bericht aangepast op 27 nov 2017 - 13:11 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    totheground schreef:
    LEEFTIJD
    May is zestien, bijna zeventien jaar oud. Het meisje is geboren op een koude 15 februari, wat haar sterrenbeeld waterman maakt.

    Lol stiekem stalk ik dit topic en ik vond het grappig en toevallig dat dat precies mijn verjaardag is, zoals je weet 🤔

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 14:05 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Alldine schreef:
    (...)
    Lol stiekem stalk ik dit topic en ik vond het grappig en toevallig dat dat precies mijn verjaardag is, zoals je weet 🤔

    Meid, ga iets beters doen met je leven dan me lastigvallen. Dus je bent jarig over drie maanden? Gefeliciteerd, ik was het pal vergeten :')


    i wanna vincent van gogh cry in a corner