• Geschiedenis

    Op 16 november werd er een meisje geboren, maar het was geen gewoon meisje, want zij miste 1 arm en de andere was krom en klein. Vanaf het eerste moment dat ze naar school ging werd ze al gepest, iedereen lachte haar uit en ze werd door ieder individu buitengesloten. Zelfs haar eigen vader verafschuwde haar. Iedereen liet haar vallen, behalve haar moeder. Ze was er altijd voor haar, en zorgde ervoor dat zij kon leven in een wereld van haat. Ze bedacht dingen zodat ze haar beperking op een andere manier kon gebruiken, een manier waarop het voordelig was. Het meisje groeide goed op en kreeg vrienden die ook beperkingen hadden. Ze was heel blij dat haar moeder er altijd voor haar was geweest, maar niet iedereen heeft iemand waarop diegene kan rekenen. Daarom heeft ze een huis gecreeërd en niet zo maar een, maar een waar mensen met een beperking kunnen werken en leren om om te gaan of zelfs de beperking te veranderen in een gave. Iedereen met een beperking was er welkom.


    Wat spelen wij?

    Kinderen komen overal vandaan om zich bij het huis te voegen. Het huis is gevestigd in het noorden van Engeland. Het huis zit ver verstopt tussen de hoge bomen en het terrein is voor normale mensen lastig te vinden. Voor de kinderen met een beperking is het echter een veilig haven in de wrede wereld. Doordat kinderen met een beperking als een taboe worden gezien is het voor hen erg lastig om normaal op te groeien, zo worden zij enorm gepest of zullen ze later enorm lastig een baan kunnen vinden. Zodra zij naar dit huis toe gaan maken zij voor zichzelf dan ook de keuze om hun studie niet op nummer een te zetten. In dit huis leren zij namelijk hoe ze hun beperking om kunnen zetten in iets positiefs, een nieuwe kracht. Om een voorbeeldje te noemen zal een blinde zijn beperking bijvoorbeeld om kunnen zetten in het zien van aura's. Het enige wat dit huis is hen begeleiden op hen zoektocht naar deze kracht, de kinderen zullen alles zelf moeten doen, van iedere kracht die ontstaat is er tenslotte maar eentje, de beperkingen komen daarentegen wel vaker voor en hierin kunnen de kinderen elkaar dan ook helpen. Voordat zij volwassen zijn zullen zij geleerd hebben om hun beperking zo goed mogelijk te gebruiken. Zodra ze volwassen zijn is het dan ook de bedoeling dat zij het huis zullen verlaten, nu kunnen zij er ook voor kiezen om in het huis te komen werken als begeleider. Hier zullen ze niks mee verdienen, het enige wat ze dan hebben is met zekerheid een dak boven hun hoofd en iedere dag iets te eten.
    De community is echter wel nog redelijk gelovig en ook de kinderen worden zonder enkel geklaag aan het werk gezet. Zo heeft ieder per week een andere taak om uit te voeren, de ene keer kan dit met iemand anders zijn de andere keer doe je het alleen. Voor het avond eten wordt vaak nog een woordje naar de heer toe gepreveld en het wordt ook zeker niet gewaardeerd als er een jongen op de meisjeskamer is. Relaties zijn verder wel gewoon mogelijk.


    Invullijstje
    -- Naam
    -- Leeftijd (Kinderen: 12 t/m 18 Begeleiders: 18 t/m 50)
    -- Afkomst
    -- Beperking // Kracht
    -- Innerlijk
    -- Uiterlijk
    -- Geschiedenis
    -- Extra

    Strange, I thought, how you can be living in you dreams and your nightmares at the very same time.

    Rollen
    Naam • Gebruiker • Faceclaim • Beperking • Pagina
    Meisjes
    Vol!
    -- Eveline Eloïse Eugerre-- Herfst -- Meika Woollar -- Blind -- 1.4
    -- Emily Thea Woods -- Pua -- Cloe East -- Doof -- 1.5
    -- Heidi Ece Collins -- Inktzwart -- Sage Tullis -- Licht spasme -- 1.2
    -- Naam -- Novembermeisje -- Faceclaim -- Beperking -- Pagina
    -- Daisy Grace Higgs -- Jowen -- Natalia Dyer -- Kan niet praten -- 1.3
    -- May Hazy Terrel -- totheground -- Emily Rudd -- Narcolepsie -- 1.6

    Jongens
    Vol!
    -- Crypto Ray Bet Farve -- Childhood -- Crypwolf -- Kleurenblind -- 1.3
    -- Naam -- Jurriens -- Luke Pasqualino -- Biopolair -- Pagina
    -- Merce Valhe -- Inktzwart -- Cazfhey -- Psycho/Afgressie problemen -- 1.3
    -- Ceri Tuure Reier -- totheground -- Faceclaim -- Afasie van Broca -- 1.5
    -- Percy Max Grimm -- Herfst -- Ko Grimmer -- Zware astma -- 1.6
    -- Naam -- Jowen -- Faceclaim -- Beperking -- Pagina

    Begeleiders
    Vol!
    -- Charlie Griffin Higgs -- Greenlight -- Mannnelijk -- Faceclaim -- 1.3
    -- Naam -- Pua -- Barbara Palvin -- Beperking -- Pagina
    -- Augustina Schmidt -- Novembermeisje -- Faceclaim -- Ziekte van Perkinson -- 1.7


    Beperkingen/Krachten
    Deze dingen zijn al bezet
    Blind • Special bond
    Doof • Special bond
    Kleurenblind • Zien in het donker
    Kan niet praten • Banshee
    Psychopaat/Agressieproblemen • Pyrokinese
    Zware vorm van astma • Snelle reflexen
    Afasie van Broca • spreekt altijd de waarheid

    Regels
    -- Alleen Herfst en Pua maken nieuwe topics aan
    -- Minimaal 150 woorden per post
    -- Reserveringen blijven 4 dagen staan, tenzij anders gevraagd
    -- Hou het gezellig met elkaar
    -- Bestuur alleen je eigen personage, indien anders aangegeven
    -- En heel veel plezier!


    Praattopic 1
    Speeltopic 1

    [ bericht aangepast op 26 nov 2017 - 11:24 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    totheground schreef:
    (...)
    Meid, ga iets beters doen met je leven dan me lastigvallen. Dus je bent jarig over drie maanden? Gefeliciteerd, ik was het pal vergeten :')


    Ik wil me hier niet al teveel mee lastig vallen, maar zo vijandig of lastig vallend vond ik dit niet, en misschien stalkte ze jou niet. Sorry voor een irritante bemoeial zijn maar ik wilde het toch even zeggen, hopelijk gooi ik hiermee geen olie op het vuur of zo


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Ik wil me hier niet al teveel mee lastig vallen, maar zo vijandig of lastig vallend vond ik dit niet, en misschien stalkte ze jou niet. Sorry voor een irritante bemoeial zijn maar ik wilde het toch even zeggen, hopelijk gooi ik hiermee geen olie op het vuur of zo

    Goed punt. Sorry, denk ik? Ik ben gewoon -- eh, whatever. Sorry, Alldine.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Ik wil me hier niet al teveel mee lastig vallen, maar zo vijandig of lastig vallend vond ik dit niet, en misschien stalkte ze jou niet. Sorry voor een irritante bemoeial zijn maar ik wilde het toch even zeggen, hopelijk gooi ik hiermee geen olie op het vuur of zo

    Ja precies lol ik ben van van van de boekenserie waarop dit gebaseerd is en heb geen tijd om mee te doen aan de RPG, maar ik vind het wel leuk om te volgen en toevallig kwam ik dit tegen haha. De moeite om jou te stalken zou ik niet eens nemen. Alsof dat het me het recht ontneemt om er iets van te zeggen om een positieve manier


    i wanna die with you once or twice.

    totheground schreef:
    (...)
    Goed punt. Sorry, denk ik? Ik ben gewoon -- eh, whatever. Sorry, Alldine.

    Sorry hoeft niet, ik vond het gewoon opvallend
    En sorry dat ik schijnbaar aanvallend over kwam of over kwam alsof ik je stalkte ofzo, want nee. Sorry maar nee


    i wanna die with you once or twice.

    Alldine schreef:
    (...)
    Ja precies lol ik ben van van van de boekenserie waarop dit gebaseerd is en heb geen tijd om mee te doen aan de RPG, maar ik vind het wel leuk om te volgen en toevallig kwam ik dit tegen haha. De moeite om jou te stalken zou ik niet eens nemen. Alsof dat het me het recht ontneemt om er iets van te zeggen om een positieve manier

    Fine? Like I said, sorry, maar het was echt onbewust.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oke guys voordat we gekke ruzie krijgen lees de regels en doe het please niet hier.
    Niemand bedoelde er iets verkeerds mee en ja als het een leuk topic was laten we het dan zo houden, de opmerking werd gewoon lichtelijk verkeerd opgevat (:.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Is het een enorm probleem als ik me zou uitschrijven? Want ik merk dat ik al vastloop met de eerste post en aaah, lukt niet, ik ben niet zo gemaakt voor deze grote RP's ben ik bang oeps

    (Nee Ies, het is niet dat ik niet met jou wil spelen don't worry, ik zat er al voor gisteren mee, zie dit alsjeblieft niet als steek onderwater of iets
    En ja sorry voor dit hier zeggen)


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Is het een enorm probleem als ik me zou uitschrijven? Want ik merk dat ik al vastloop met de eerste post en aaah, lukt niet, ik ben niet zo gemaakt voor deze grote RP's ben ik bang oeps

    (Nee Ies, het is niet dat ik niet met jou wil spelen don't worry, ik zat er al voor gisteren mee, zie dit alsjeblieft niet als steek onderwater of iets
    En ja sorry voor dit hier zeggen)

    Ja-- eh doe wat je niet laten kunt bedoel ik


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    totheground schreef:
    (...)
    Ja-- eh doe wat je niet laten kunt bedoel ik


    Oh gosh waha okay ik zal nog proberen mee te doen


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Oh gosh waha okay ik zal nog proberen mee te doen

    Yay


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Als je wil kan ik Merce betrekken in een van mijn posts? eens dat je een aanknooppunt hebt zou het wel moeten lukken ;)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jowen schreef:
    Als je wil kan ik Merce betrekken in een van mijn posts? eens dat je een aanknooppunt hebt zou het wel moeten lukken ;)


    Oh ja graag, is goed haha


    obsessive rage

    Michael 'Mikey' Kieran Espinoza

    Name
    Micheal: Origin: Hebrew Meaning Who is like god?

    Kieran: Origin: Irish Meaning: Little dark one


    Age
    9 December, Sagittarius, 17 jaar

    Element: Fire
    Quality: Mutable
    Color: Blue
    Day: Thursday
    Ruler: Jupiter
    Greatest Overall Compatibility: Gemini, Aries
    Lucky Numbers: 3, 7, 9, 12, 21
    Date range: November 22 - December 21

    Nationality
    Omdat Mikey één van de meest bleke jongens is die je tegen zult komen, zijn mensen vaak verbaasd wanneer hij ze vertelt dat hij in werkelijkheid volbloed Mexicaans is. Beide zijn ouders zijn opgegroeid in Mexico en hebben hier gewoond totdat ze hun tiener jaren bereikten. Toen is het duo samen verhuisd naar Ierland, waar Mikey dan ook geboren en getogen is. Hierdoor praat Mikey met zowel een een Iers accent als een licht Spaans/Mexicaans accent, mensen lijken dan ook vaak te twijfelen wat nou echt zijn nationaliteit is.

    Dissabilty/ Powers
    Mikey heeft schizofrenie. Schizofrenie kan veel verschillende vormen aan nemen en verschilht heel erg per persoon. Voor Mikey toont zich het voornamelijk in het horen van stemmen in zijn hoofd en hallucinaties. Hij ziet en hoort dingen die er helemaal niet zijn, één van de stemmen in zijn hoofd blijft hem bijvoorbeeld maar vertellen hoe dik hij is. Hierdoor heeft Mikey ook een eetstoornis ontwikkeld, de stem blijft hem er van weerhouden ook maar iets te eten of geeft hem een schuld gevoel wanneer hij dit wel doet. Hoewel Mikey het blijft ontkennen is het wel duidelijk dat zijn schizofrenie zijn hele leven overneemt.

    Mikey zijn kracht die hier ook voor komt is dat hij ook in andere mensen hun hoofd kan gaan zitten, figuurlijk. Hij kan wanneer hij wil zijn gedachtes in andere mensen hun hoofd plaatsen en dus zo dingen naar ze door communiceren. Veel gebruikt Mikey zijn gave echter niet, omdat hij zelf ook weet hoe naar het is om stemmen in je hoofd te hebben.
    'On dope,
    No hope'



    'Don't kill my high,
    Just because you're low'


    Personality
    x Verslavingsgevoelig
    x Zelfstandig
    x Op zich zelf
    x Verward
    x Negatief
    x Street smarts
    x Klein empatisch vermogen
    x Soft boy
    x Two faced
    x Fysiek

    Mikey is het soort persoon wat zich volledig anders lijkt voor te doen dan hij daar werkelijk is. Hij doet zich zelf voor als veel sterker en beter dan hij daadwerkelijk is. Als je hem dan ook in de eerste instantie leert kennen zou je waarschijnlijk denken dat er helemaal niks mis is met de jongen, omdat hij het vaak vrij goed weg weet te stoppen. Het zorgt er ook voor dat Mikey niet echt open staat voor andere mensen, hij vind het vreselijk lastig om zich te openen voor nieuwe mensen.
    Gesprekken voeren met Mikey kan dan ook erg lastig zijn, want hij praat niet graag over zich zelf, maar echt interesse tonen in anderen doet hij ook niet. Hij ziet zich zelf als zo zielig dat hij het lastig vind om empathie te ontwikkelen voor andere mensen.
    Hoewel Mikey erg veel bezig is met zich zelf en zijn eigen ellende is het niet zo dat de jongen zich zelf helemaal geweldig vind. Mikey is namelijk een erg onzekere jongen, hoewel het niet duidelijk is of dit echt van hemzelf komt of door de stemmen in zijn hoofd die hem blijven vertellen hoe vreselijk hij is. Zijn eigen emotie's en de emotie's van de stemmen in zijn hoofd zijn voor Mikey dan ook erg lastig van elkaar te onderscheiden.
    Hoewel Mikey altijd lijkt te doen als of hij een echte bad boy is, zal het mensen al snel opvallen dat de jongen veel zachtaardiger is dan hij in werkelijkheid is. Dit kan zich voornamelijk tonen in hoe fysiek hij kan zijn, hij is een echte knuffelaar. Het liefst zit hij de hele dag tegen iemand aan. Hoewel zijn fysieke kant zich ook op een andere manier kan tonen bij Mikey, zoals in ruzies. Dan is Mikey totaal niet de persoon om zijn handen in zijn zakken te houden.
    Mikey is echt de persoon die je voor je moet winnen om zijn vertrouwen te krijgen, het is iets waar je lang en hard voor moet werken, maar als iemand zijn vertrouwen heeft dan verlies je dit ook niet zomaar.

    Appearance
    Haar:
    - Lengte: Midde lang
    - Kleur: Bruin
    - Stijl: Krullend
    Gezicht:
    - Ogen: Bruin
    - Wenkbrauwen: Vol
    - Lippen: Plump
    Lichaam:
    - Lichaamsbouw: Heel mager
    - Huidskleur: Bleek
    - Lengte: 1.73
    Extra's:
    - Tatoeages: Mikey heeft veel tattoos duidelijk op zijn lichaam.
    - Piercings: Had een neus piercing
    - Kledingstijl: Sweatshirt en andere baggy kleding.
    Family and history
    Maximo Espinoza | Vader | 38 jaar | Bouwvaker

    Valentina Espinoza | Moeder | 39 jaar jaar | Werkeloos


    Mikey Espinoza is geboren als de enige zoon van Valentina en Maximo Espinoza. Hoewel Mikey zijn ouders graag meer kinderen hadden gewild, wisten ze beide ook wel dat ze gewoon niet meer kinderen zouden kunnen onderhouden. Veel geld is er nooit geweest in de familie en ze moesten dus ook altijd leven van maar weinig. Toen Mikey zijn ouders er achter kwamen dat de mensen met wie Mikey praatte niet zomaar denkbeeldige vriendjes waren en er meer aan de hand was werd het alleen maar ellendiger. Ze hebben wel hun best gedaan hun zoon te accepteren, maar beide zijn vader en zijn moeder hebben er toch nooit echt goed mee om kunnen gaan. Ze lieten Mikey dan ook liever maar een beetje zijn eigen gang gaan.
    Dit is dan ook hoe Mikey al op hele jonge leeftijd in aanraking is gekomen met verschillende verdovingsmiddelen en hier mee is gaan experimenteren. Drugs was de enige manier waarop de stemmen even iets zachter leken te schreeuwen en hoewel zijn ouders hun veertien jarige zoon liever niet onder invloed zagen lieten ze hem toch. Ze dachten dat dit was wat het beste was voor Mikey. De vrije zorg voor Mikey heeft er echter ook voor gezorgd dat Mikey al veel te vroeg het huis verliet en zich bij een gang aansloot. De mensen in deze gang leken hem niet echt te kunnen respecteren, maar lieten hem toch altijd een beetje achter hen aanlopen. Echt veel van deze periode is Mikey echter niet bij gebleven, want hij was het grootste deel van de tijd knetter stoned.
    Dingen begonnen pas te veranderen toen de gang achterna werd gezeten door de politie achterna werd gezeten en een groot deel ook werd opgepakt inclusief Mikey. Al snel werd er voor de jongen echter besloten dat de gevangenis niet de plek voor hem was en toen is hij in verschillende psychiatrische instellingen gezet. Toen dit ook niet leek te helpen hebben ze hem naar zijn laatste redding gestuurd Alice's home.
    Inmiddels zit Mikey ongeveer vijf maanden in het huis en hoewel zijn vooruitgang erg langzaam gaat, is er wel te zien dat de jongen stukje bij beetje iets beter met de stemmen weet om te gaan.

    Relations


    Extra
    Hobby's:Schrijven
    Guilty pleasures:Spice girls
    Verslavingen: Roken, Weed, Xanax en Andere verdovende middelen.
    Likes: Luide muziek, Alcohol, Drugs, Boys, Sweaters, Mutsen, Tattoos, Doodling en Poëzie.
    Tics: Zit veel aan zijn haar.
    Angsten: Zijn gedachten, Slangen mensen en Geen liefde krijgen.
    Dislikes: His body, Veel verschillende geluiden, Warm weer, LGBTQ+ haters, Voetbal, Sporten, Wannabe's.
    Talen: Engels, Spaans
    Seksualiteit: Panseksueel
    'Was it real
    Or was it all
    In my head'


    [ bericht aangepast op 28 nov 2017 - 14:30 ]


    I could be your perfect disaster, you could be my ever after.