• Hier kan ik mijn ei niet eens meer kwijt raken! Ik stop met deze site!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2017 - 18:18 ]

    Antwoord!

    Die man was een bitch, dus niks van aantrekken 😊


    No growth of the heart is ever a waste

    Salaryman schreef:
    Die man was een bitch, dus niks van aantrekken 😊

    Bedankt! Dit had ik net nodig. Ik voelde me ook echt beledigt door die gast.

    Niks van aantrekken, mensen zijn op internet opzoek naar mensen die ze kunnen kleineren omdat niemand weet wie ze in het echt zijn en daarom durven ze alles te zeggen. Als jij vind dat jou tekeningen goed zijn dan is dat gewoon zo.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zulk soort eikels moet je gewoon negeren hoor. Die hebben niks beters te doen met hun leven en gaan dan dit soort dingen uit verveling doen. Ik zou het niet in de categorie 'pesten' zetten, maar meer in de categorie 'trollen'. Dus daar moet je je niets van aantrekken en gewon lekker blijven tekenen.

    volwassen man van rond de 19/20

    Ik ben 22 en ik vind het al raar als mensen me dan volwassen noemen :') dat ben je naar mijn mening pas bij 21, maar zelfs dan voel je je alles behalve volwassen naar mijn mening hahaha, dan vraag ik me toch ergens af, als je dat al volwassen vind, hoe oud je bent en wat je dan zo vroeg al op een datingsite doet?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    En hier gaan we weer met dit soort topics.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Gewoon negeren, zou ik zeggen.


    26 - 02 - '16

    FireKeeper schreef:
    En hier gaan we weer met dit soort topics.


    pardon!? Als je niet serieus kan doen dan moet ik jou gaan melden.
    Ik ben hier heel serieus in!

    Puppyfluppy schreef:
    (...)

    pardon!? Als je niet serieus kan doen dan moet ik jou gaan melden.
    Ik ben hier heel serieus in!


    Ik zie geen nood in melden. Ze is gewoon sceptisch, aangezien we veel trolltopics hebben de laatste tijd op Q.


    Heaven is a place that we all have

    lol


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ten eerste vraag ik mezelf af hoe oud jij bent als je 20 als volwassen noemt.
    Ten tweede snap ik niet hoe je jezelf hoogopgeleid durft te noemen met zo'n spelling.

    Daarnaast kan je verwachten dat je kritiek krijgt als je iets op internet plaatst.

    Aden schreef:
    Ten eerste vraag ik mezelf af hoe oud jij bent als je 20 als volwassen noemt.
    Ten tweede snap ik niet hoe je jezelf hoogopgeleid durft te noemen met zo'n spelling.

    Daarnaast kan je verwachten dat je kritiek krijgt als je iets op internet plaatst.

    amen


    oi, suzy

    Puppyfluppy schreef:
    (...)

    pardon!? Als je niet serieus kan doen dan moet ik jou gaan melden.
    Ik ben hier heel serieus in!


    Ga je gang, meld me maar. Ik ben een beetje klaar hiermee. We weten allang dat dit je dubbele account is en dat je hiervoor ook alleen maar dit soort topics aanmaakte. Daarbij snap ik niet waar je het vandaan haalt om al binnen een half uur antwoord te eisen, want alles op z'n tijd. Maar ik zal wel weer hard en fel zijn en dat zal wel, dus doe wat je moet doen.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    FireKeeper schreef:
    (...)

    Ga je gang, meld me maar. Ik ben een beetje klaar hiermee. We weten allang dat dit je dubbele account is en dat je hiervoor ook alleen maar dit soort topics aanmaakte. Daarbij snap ik niet waar je het vandaan haalt om al binnen een half uur antwoord te eisen, want alles op z'n tijd. Maar ik zal wel weer hard en fel zijn en dat zal wel, dus doe wat je moet doen.


    Ik ben heel serieus! Als jij mij niet serieus kan nemen moet je weggaan!

    Puppyfluppy schreef:
    (...)

    Ik ben heel serieus! Als jij mij niet serieus kan nemen moet je weggaan!


    Zou je alsjeblieft ook op de rest willen antwoorden? Ben ik wel nieuwsgierig naar. Danku zeer! 😊


    Smile. You're beautiful. <3