• Hier kan ik mijn ei niet eens meer kwijt raken! Ik stop met deze site!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2017 - 18:18 ]

    (doeg)


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aden schreef:
    Ten eerste vraag ik mezelf af hoe oud jij bent als je 20 als volwassen noemt.
    Ten tweede snap ik niet hoe je jezelf hoogopgeleid durft te noemen met zo'n spelling.

    Daarnaast kan je verwachten dat je kritiek krijgt als je iets op internet plaatst.


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Aden schreef:
    Ten eerste vraag ik mezelf af hoe oud jij bent als je 20 als volwassen noemt.
    Ten tweede snap ik niet hoe je jezelf hoogopgeleid durft te noemen met zo'n spelling.

    Daarnaast kan je verwachten dat je kritiek krijgt als je iets op internet plaatst.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Benet schreef:
    (...)

    Ik zie geen nood in melden. Ze is gewoon sceptisch, aangezien we veel trolltopics hebben de laatste tijd op Q.


    + Als je geen troll bent, is er ook geen reden om je te bannen. No need to act so offended.


    26 - 02 - '16

    Puppyfluppy schreef:
    Hier kan ik mijn ei niet eens meer kwijt raken! Ik stop met deze site!


    oke doeii (doeg)


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Shit, ik heb weer de drama gemist. *gooit net gekochte popcorn in prullenbak*

    Eh. De wat, de wie, en de hoe? ;/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ningyou schreef:
    Eh. De wat, de wie, en de hoe? ;/


    De show is net voorbij dankzij hun, nadat iedereen mijn vertrouwen heeft gebruikt. Nu weet ik in ieder geval dat helemaal niemand meer te vertrouwen is! Tegenwoordig kan je hier niet eens je ei kwijt hebben. Het is tegenwoordig alleen maar kloje en andere onderuit halen, terwijl diegene problemen heeft!

    Puppyfluppy schreef:
    (...)

    De show is net voorbij dankzij hun, nadat iedereen mijn vertrouwen heeft gebruikt. Nu weet ik in ieder geval dat helemaal niemand meer te vertrouwen is! Tegenwoordig kan je hier niet eens je ei kwijt hebben. Het is tegenwoordig alleen maar kloje en andere onderuit halen, terwijl diegene problemen heeft!


    Ik ga dit nog één keer netjes proberen te brengen, namens een pittig groot deel van Q. Jij bent overduidelijk Bitchcraft / CircelOfLeven en sommige topics die je maakt, zijn wel ongeloofwaardig en het lijkt alsof je telkens een nieuw karakter verzint per username. Echter zijn sommige topics écht gewoon overdreven en beledigend waardoor mensen je al niet meer zo sympathiek gaan vinden. Daarnaast kan je niet zo goed omgaan met kritiek, aangezien je altijd denkt dat we je aanvallen. Dit is niet zo. We verwachten niet terug een sorrytopic, aangezien je LETTERLIJK eentje hebt gemaakt en toen kwam deze user. We zijn er een beetje klaar mee.


    Heaven is a place that we all have

    Puppyfluppy schreef:
    (...)

    De show is net voorbij dankzij hun, nadat iedereen mijn vertrouwen heeft gebruikt. Nu weet ik in ieder geval dat helemaal niemand meer te vertrouwen is! Tegenwoordig kan je hier niet eens je ei kwijt hebben. Het is tegenwoordig alleen maar kloje en andere onderuit halen, terwijl diegene problemen heeft!


    Ik weet het niet hoor, maar zelf ben je ook niet altijd even aardig tegen iedereen. Ja sommigen hadden wel beter kunnen reageren of anders formuleren, maar zelf ben je ook niet altijd even lief. En het kutte aan het internet is iemand kan met alle goeie bedoelingen iets plaatsen of juist niet en het kan verkeerd opgevat worden.

    Het is heel jammer dat je in je andere topic aangaf dat je wilde stoppen, en het is ook jammer dat je een mindere ervaring met Quizlet hebt gehad. Maar niet iedereen is even aardig helaas, en je kan ook de eer aan jezelf houden en gewoon denken "fuck it. stik er lekker in." en verder gaan. Is misschien makkelijker gezegd dan gedaan.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Kamerling schreef:
    (...)

    Ik weet het niet hoor, maar zelf ben je ook niet altijd even aardig tegen iedereen. Ja sommigen hadden wel beter kunnen reageren of anders formuleren, maar zelf ben je ook niet altijd even lief. En het kutte aan het internet is iemand kan met alle goeie bedoelingen iets plaatsen of juist niet en het kan verkeerd opgevat worden.

    Het is heel jammer dat je in je andere topic aangaf dat je wilde stoppen, en het is ook jammer dat je een mindere ervaring met Quizlet hebt gehad. Maar niet iedereen is even aardig helaas, en je kan ook de eer aan jezelf houden en gewoon denken "fuck it. stik er lekker in." en verder gaan. Is misschien makkelijker gezegd dan gedaan.



    Wat doe ik volgens hun verkeerd? Ik verwoord dingen meestal onhandig. Ik snap niet wat er beledigend is, in: "Heb je ooit in bed of douche geplast topic?"

    Puppyfluppy schreef:
    (...)


    Wat doe ik volgens hun verkeerd? Ik verwoord dingen meestal onhandig. Ik snap niet wat er beledigend is, in: "Heb je ooit in bed of douche geplast topic?"


    Dat zijn onderwerpen die sommigen kwetsend vinden.


    26 - 02 - '16

    Lusamine schreef:
    (...)

    Dat zijn onderwerpen die sommigen kwetsend vinden.


    maar dat snap ik niet. Het was een algemeen titel. En ik heb zelf een video gezien waar een man mensen op straat vroeg of die wel in de douche hebben geplast

    Puppyfluppy schreef:
    (...)


    Wat doe ik volgens hun verkeerd? Ik verwoord dingen meestal onhandig. Ik snap niet wat er beledigend is, in: "Heb je ooit in bed of douche geplast topic?"


    Dus je geeft toe CircelOfLeven te zijn?

    Puppyfluppy schreef:
    (...)


    Wat doe ik volgens hun verkeerd? Ik verwoord dingen meestal onhandig. Ik snap niet wat er beledigend is, in: "Heb je ooit in bed of douche geplast topic?"


    Nou, voor de 2e keer, ik snap dat het vervelend is als er een opmerking gemaakt word over bijvoorbeeld spelling of grammatica, maar jouw reacties ook in dit topic tegenover anderen hoe je reageert is ook niet helemaal lief of rustig. Want je reageert ook best wel boos op hun, en net in je andere topic dat je zou willen uitschelden, of het was dit topic weet ik even niet meer. Maar ik vind niet dat je zelf kan zeggen dat hier iedereen zo gemeen is terwijl je zelf ook niet altijd even lief reageert. Ik bedoel ja soms kan je iets verkeerd op vatten of dan zeggen ze iets wat je in het verkeerde keelgat schiet. Maar dan moet je gewoon denken: "Joh, fuck it ik weet het beter." Het is het internet je ziet woorden je kan niet altijd opmaken aan een lapje tekst of het als sarcasme bedoelt is of niet.

    Maar geloof me, op Facebook kunnen mensen nog gemener uit de kant komen, en het is niet dat ik je alle onheil wens of wat dan ook. Maar mensen kunnen veel harder zijn, en ik weet dat het van mij denk ik aankomt waarvan je denkt "Mens houd je mond man." maar je kan je hier niet druk om blijven maken want dan maak je jezelf helemaal gek. Laat bepaalde dingen gaan want later in je leven ga je nog zoveel andere dingen meemaken die je misschien nog een kutter gevoel gaan geven dan dit.


    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known