• Hier kan ik mijn ei niet eens meer kwijt raken! Ik stop met deze site!

    [ bericht aangepast op 12 nov 2017 - 18:18 ]

    Puppyfluppy schreef:
    (...)


    Wat doe ik volgens hun verkeerd? Ik verwoord dingen meestal onhandig. Ik snap niet wat er beledigend is, in: "Heb je ooit in bed of douche geplast topic?"



    Loop maar een keer in de stad en vraag maar aan willekeurige mensen ''Hebt u wel eens in de douche geplast''

    Zullen ze vast appreciëren en enthousiast op antwoorden. :W

    Puppyfluppy schreef:
    (...)

    maar dat snap ik niet. Het was een algemeen titel. En ik heb zelf een video gezien waar een man mensen op straat vroeg of die wel in de douche hebben geplast


    Dat jij dat niet snapt, wil niet zeggen dat anderen het niet kwetsend mogen vinden wanneer jij een topic daarover maakt.


    26 - 02 - '16

    Wil je eens oprecht advies? Probeer het gewoon allemaal niet zo extreem op te vatten. Zoals in dit geval; iemand vind jouw tekeningen niet mooi, laat het dan gewoon los. Meningen verschillen. Als je er zelf tegenin gaat, is het ook niet vreemd als je kritiek terug krijgt en van wat ik hier op het forum zie, kan je kritiek niet erg goed hebben.
    En dat jij dingen opvat op een extreme manier (zoals bij een user in het reeds gesloten topic) wil nog niet zeggen dat zulke dingen ook daadwerkelijk zijn uitgesproken. Gewoon goed bedoeld advies.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Aden schreef:
    (...)
    Dus je geeft toe CircelOfLeven te zijn?

    Precies. 😂


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Enchantress schreef:
    (...)
    Precies. 😂

    Heel toevallig geen antwoord meer vanaf dat punt. Rofl.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ningyou schreef:
    (...)
    Heel toevallig geen antwoord meer vanaf dat punt. Rofl.




    Tijd voor koffie.