• [10/12] De uitslag is bekend! Deze vind je op pagina 6 in dit topic.

    Lieve Quizletters,

    Over een week is het alweer Sinterklaas! En de Sint komt ook bij Quizlet langs, want we zijn natuurlijk allemaal braaf geweest. (A) Dit jaar mogen alle leden hun schoentje zetten hier in dit topic. Deze schoenen zullen allemaal gevuld worden met (denkbeeldig) snoepgoed. ;) Maar daarnaast zullen er zes leden ook 10 credits ontvangen! Deze zes zullen willekeurig worden verloot.

    Doe jij ook mee?
    Het enige dat je hoeft te doen is een foto of gif van een schoen plaatsen in dit topic. Die mag het van het internet zijn gehaald, zelf gefotografeerd, getekend of wat dan ook. Het maakt niet uit. Zoals eerder vermeld, worden ze willekeurig eruit gepikt. We laten een online random generator dit doen. Dit is dus geen wedstrijd om wie de mooiste of leukste schoen heeft. Iedereen maakt hierdoor evenveel kans!
    Uiteraard kan je maar één foto of gif per lid insturen. Meerdere accounts door eenzelfde lid worden niet toegestaan.
    De actie loopt t.e.m. 6 december.

    Het kost geen moeite om hieraan mee te doen, dus laten we dit topic volladen met schoenen! (bloos)

    Groetjes,
    De crewleden die jullie een fijne sinterklaasfeest wensen


    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 14:52 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    *zet braaf schoentjes neer*


    - thank you for existing -

    Ik zet mijn schoentjes ook neer. Hele leuke actie! Ook een fijne sinterklaas toegewenst, iedereen! ^^

    [ bericht aangepast op 29 nov 2017 - 15:02 ]


    One Who Travels A Higher Path.

    Leuke actie!



    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    [url][/url]

    kunnen jullie het doen met een denkbeeldig schoentje?
    het lukt mij niet!



    Gedaan!



    Mijn nieuwe schoentjes en een zwaar gewonde chocoladeletter
    Fingers crossed (lol)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    horses1 schreef:
    kunnen jullie het doen met een denkbeeldig schoentje?
    het lukt mij niet!


    Je moet de link van afbeelding tussen [.img][./img] doen en dan zonder puntjes.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    [ bericht aangepast op 29 nov 2017 - 15:43 ]


    You point a gun at me and I'm the asshole?


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Jaaa!!!



    Without me, his world will go on turning. A world that's full of happiness, that I have never known

    Zo super leuk! Ik drop mijn schoentje hier ook ;')


    look at the stars, look how they shine for you;

    Alvast een fijne sinterklaasavond of dag toegewenst iedereen (die het viert)! (:

    [ bericht aangepast op 29 nov 2017 - 16:15 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn



    Ach ja joh, waarom niet. Fijne sinterklaas!


    -

    Even MT, als ik m'n schoen voor m'n werk heb ingekleurd zal ik 'm ook hier posten :Y)


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly