• [10/12] De uitslag is bekend! Deze vind je op pagina 6 in dit topic.

    Lieve Quizletters,

    Over een week is het alweer Sinterklaas! En de Sint komt ook bij Quizlet langs, want we zijn natuurlijk allemaal braaf geweest. (A) Dit jaar mogen alle leden hun schoentje zetten hier in dit topic. Deze schoenen zullen allemaal gevuld worden met (denkbeeldig) snoepgoed. ;) Maar daarnaast zullen er zes leden ook 10 credits ontvangen! Deze zes zullen willekeurig worden verloot.

    Doe jij ook mee?
    Het enige dat je hoeft te doen is een foto of gif van een schoen plaatsen in dit topic. Die mag het van het internet zijn gehaald, zelf gefotografeerd, getekend of wat dan ook. Het maakt niet uit. Zoals eerder vermeld, worden ze willekeurig eruit gepikt. We laten een online random generator dit doen. Dit is dus geen wedstrijd om wie de mooiste of leukste schoen heeft. Iedereen maakt hierdoor evenveel kans!
    Uiteraard kan je maar één foto of gif per lid insturen. Meerdere accounts door eenzelfde lid worden niet toegestaan.
    De actie loopt t.e.m. 6 december.

    Het kost geen moeite om hieraan mee te doen, dus laten we dit topic volladen met schoenen! (bloos)

    Groetjes,
    De crewleden die jullie een fijne sinterklaasfeest wensen


    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 14:52 ]


    Ik wil een tuin vol egels

    Leuke actie! (:


    Every villain is a hero in his own mind.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]



    Schoen gezet :)


    Firm believer of all that is magic



    Heel eigenlijk heb ik de Bristol namaak, maar ssssht :Y)


    Stenenlikker



    Ik kwam deze toevallig tegen, vond hem wel grappig :Y)


    It's never gonna happen, Guys.



    Super leuke actie ^^

    Er zitten al wel twee voeten in deze schoenen maar er past nog wel wat denkbeeldig snoep bij denk ik...


    ©1998


    Zij die niet durven spreken, schrijven.


    Al mag de sint me dit schoentje ook best geven hoor (H)


    "The stars replaced the emptiness of my heart."


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'


    The truth is out there.



    Fijne Sinterklaas allemaal!


    Be Your Own Kind Of Beautiful

    Morgen is de laatste dag dat je je schoentje hier kan zetten!


    Ik wil een tuin vol egels