• Hallo, hallo,

    Ondanks dat we hier een heel stel leuke mensen hebben die al een tijdje rondhangen op deze site, lijkt het me ook leuk om een hele golf nieuwe leden te krijgen. Een nieuwe generatie? Dan kunnen we Q-parents worden.
    Momenteel zijn de leden alweer een beetje ouder geworden en zelfs ik ben inmiddels volwassen. Ik heb het idee dat kinderen van tegenwoordig (over het algemeen) niet meer zo bezig zijn met dit soort sites, maar er zitten ongetwijfeld een heleboel hele leuke en creatieve zielen tussen die hier wel interesse in hebben en die deze site weer kunnen laten opbloeien.
    Sounds good, right?

    Zelf heb ik hier geen verstand van enzo, maar ik denk dat we samen best met iets heel leuks kunnen komen als we zouden willen. Ik zat namelijk te denken dat er op de homepage een leuk (interactief?) inleidend tekstje kan komen voor bezoekers van de site die niet zijn ingelogd. Denk aan een kannaltrailer die de meeste kanalen op youtube ook hebben. Zo is het duidelijk voor nieuwe mensen wat dit nou eigenlijk voor site is en dat het ontzettend leuk is!
    Misschien heb ik niet de beste ideëen, dus voel je vrij om commentaar te leveren en zelf ook wat toe te voegen, want zou het niet leuk zijn als Quizlet wat meer leven kreeg en onze creaties meer waardering, aandacht en liefde?

    Genoemde punten die voor nieuwe leden zouden kunnen zorgen:
    • Een welkomstboodschap op de home-page
    • Het vernieuwen van de lay-out
    • Meer opties om je profiel te customizen (denk bijvoorbeeld aan tumblr).
    • Een visuelere weergave van je creaties op je profiel. Klikkie

    En waar blijven m'n preview-buttons? (Zie vorig suggestie-topic van moi ^^)


    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 15:03 ]

    Dit is een goed doel!

    84.4% (27 stemmen)
     
    Ja!

    3.1% (1 stem)
     
    Nee!

    12.5% (4 stemmen)
     
    Anna, je bent te enthousiast.


    look at the stars, look how they shine for you;

    @ ScribbleTheFox; Dat over die emoticons maakt toch niet zoveel uit? Dat hoeft persoonlijk niet meer zo zeer voor mij nu, want ze hebben de site ook zo aangepast dat je emojis kan gebruiken; dus dat vind ik genoeg oplossing daarvoor.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 22:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Conan schreef:
    Even voor de duidelijkheid. Ik hou van Quizlet. Ik wil dus ook totaal niet negatief of ondankbaar overkomen. Het is gewoon dat ik graag nieuwe gezichten zie komen en dat zie ik sneller gebeuren met wat kleine aanpassingen en bijvoorbeeld een modernere lay-out.


    Nee, maar Quizlet vind ik persoonlijk te saai en primitief om de hele dag te gebruiken, ik zit namelijk veel liever op DeviantArt en Tumblr, je hebt daar immers zo veel manieren om je te uiten en je profiel te customizen. Quizlet moet creatief zijn en de slogan ''Quizlet, laat zien wie je bent'' is bijna onmogelijk met de primitieve functies die we hier hebben. Zelfs Yoors is een relatief nieuwe website en je hebt daar zelfs meer mogelijkheid om jezelf te tonen dan Quizlet. Ik wil Quizlet niet bashen, maar als ze echt nog een tijdje willen voortbestaan, dan moeten ze naar de suggesties luisteren en een voorbeeld van Tumblr of DevianArt aannemen ofzo.

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    Nee, maar Quizlet vind ik persoonlijk te saai en primitief om de hele dag te gebruiken, ik zit namelijk veel liever op DeviantArt en Tumblr, je hebt daar immers zo veel manieren om je te uiten en je profiel te customizen. Quizlet moet creatief zijn en de slogan ''Quizlet, laat zien wie je bent'' is bijna onmogelijk met de primitieve functies die we hier hebben. Zelfs Yoors is een relatief nieuwe website en je hebt daar zelfs meer mogelijkheid om jezelf te tonen dan Quizlet. Ik wil Quizlet niet bashen, maar als ze echt nog een tijdje willen voortbestaan, dan moeten ze naar de suggesties luisteren en een voorbeeld van Tumblr of DevianArt aannemen ofzo.


    Ik vind dat je een goed punt hebt. Vooral met betrekking op de slogan. Ik denk wel dat we in kleine stapjes moeten denken.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mania schreef:
    ^ Dat over die emoticons maakt toch niet zoveel uit? Dat hoeft persoonlijk niet meer zo zeer voor mij nu, want ze hebben de site ook zo aangepast dat je emojis kan gebruiken; dus dat vind ik genoeg oplossing daarvoor.


    Sorry, dit bedoel ik totaal niet aanvallend tegenover jou hoor

    Dit bedoel ik dus, zo zit Quizlet in elkaar. Elke suggestie word afgewezen met ''Ja maar dat hebben we eigenlijk niet nodig want..'' Maar ik zeg het je, als je het doet dan weet ik zeker dat het veel aantrekkelijker is voor mensen. Daarbij kennen niet alle mensen Emoticon websites en je foccusen om één klein ding op de hele lijst werkt zeker niet.

    Met de chat en de app was het ook eerst van ''Ja maar dit en dat blablabla'' maar nu geeft Quizlet eindelijk toe. ;|

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 22:02 ]

    Ik heb wel een suggestie maar ik ga eerst m'n ppt afhebben.


    Heaven is a place that we all have

    Ik vind niet dat we met een hype mee moeten gaan, maar daar een tussenweg in moeten zien te vinden. Ik heb er namelijk weinig zin in als hier allemaal dingen veranderd gaan worden vanwege een hype (die net zo snel weer weg kan gaan; of alleen maar gebeurd vanwege het "meegaan met de tijd") en er nog geen shit veranderd in de "aanbreng", als het ware, van nieuwe users. Er moet, naar mijn mening, wel meer gedacht worden dan het alleen oppimpen van een site. Laten we tenminste dat beetje eigenheid en kwaliteit van Quizlet behouden, mensen.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 22:09 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    Sorry, dit bedoel ik totaal niet aanvallend tegenover jou hoor

    Dit bedoel ik dus, zo zit Quizlet in elkaar. Elke suggestie word afgewezen met ''Ja maar dat hebben we eigenlijk niet nodig want..'' Maar ik zeg het je, als je het doet dan weet ik zeker dat het veel aantrekkelijker is voor mensen. Daarbij kennen niet alle mensen Emoticon websites en je foccusen om één klein ding op de hele lijst werkt zeker niet.

    Met de chat en de app was het ook eerst van ''Ja maar dit en dat blablabla'' maar nu geeft Quizlet eindelijk toe. ;|

    O, ik ben niet aangevallen hoor. Het was ook meer vanuit mijn oogpunt, net zoals dat vanuit jouw oogpunt is. Ik snap goed je punt, maar zelf heb ik persoonlijk iets van "Nee, er zijn wel belangrijkere dingen waaraan gewerkt kan worden."


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mania schreef:
    Ik vind niet dat we met een hype mee moeten gaan, maar daar een tussenweg in moeten zien te vinden. Ik heb er namelijk weinig zin in als hier allemaal dingen veranderd gaan worden vanwege een hype (die net zo snel weer weg kan gaan; of alleen maar gebeurd vanwege het "meegaan met de tijd") en er nog geen shit veranderd in de "aanbreng", als het ware, van nieuwe users. Er moet, naar mijn mening, wel meer gedacht worden dan het alleen oppimpen van een site.


    Ja, maar als je goed kan lezen staan er meer suggesties dan alleen maar ''je profiel'' oppimpen. Daarbij moet Quizlet ''Creatief zijn'' en ''Je moet jezelf kunnen tonen'' Maar als je wilt dat het zo blijft, dan zit ik toch liever op DeviantArt of Tumblr (':

    Je profiel oppimpen is trouwens geen hype, dat was al mogelijk toen MSN bestond lol.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 22:09 ]

    Ik denk persoonlijk ook dat er iets moet gebeuren aan de lay-out. Het hoeft wat mij betreft niet helemaal omgegooid te worden, maar ik denk wel dat er wat bij moet komen waardoor de site wat aantrekkelijker wordt voor mensen die voor het eerst op deze website komen. Ik zou graag zien dat die mensen denken van: "wow, ik wil hier deel van uitmaken, waar kan ik me aanmelden." Ik denk (zoals ik ook al in de beginpost heb gezegd) dat er een kleine welkomstpost moet komen met zo'n button van: 'Ja, ik wil me aanmelden!' (en deel uitmaken van een creative writers-community ofz)

    Verder is een website nooit af. Er zullen altijd mensen toevoegingen hebben.
    Ik zie er gewoon graag nieuwe leden bijkomen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Niemand die het eens is met het credits ding? Ik denk namelijk dat ze dan wel meer zouden verkopen. De vraag is alleen of de verkoop meer stijgt dan de prijsdaling (hé mijn economie kennis komt nog eens van pas, hoezee).


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    Niemand die het eens is met het credits ding? Ik denk namelijk dat ze dan wel meer zouden verkopen. De vraag is alleen of de verkoop meer stijgt dan de prijsdaling (hé mijn economie kennis komt nog eens van pas, hoezee).


    Oh, sorry. Ik heb het gelezen, maar toen raakte ik afgeleid.
    Ik vind zelf de prijzen best te doen, maar dat idee van korting tijdens kerst enzo vind ik een heel goed en leuk idee!


    look at the stars, look how they shine for you;

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    Ja, maar als je goed kan lezen staan er meer suggesties dan alleen maar ''je profiel'' oppimpen. Daarbij moet Quizlet ''Creatief zijn'' en ''Je moet jezelf kunnen tonen'' Maar als je wilt dat het zo blijft, dan zit ik toch liever op DeviantArt of Tumblr (':

    Je profiel oppimpen is trouwens geen hype, dat was al mogelijk toen MSN bestond lol.

    Eeeeeeeeh. Oke.
    1) Wil je aub goed mijn vorige reactie doorlezen voordat je terug reageert? Want ik heb het niet alleen over de "profiel op pimpen", maar ook de gehele site. Dit was trouwens geen directe reactie op jou of enig ander, dit kwam vanuit mijzelf dat ik geen opgetutte Quizlet wil en Quizlet zijn eigenheid nog moet behouden in plaats van dat het daarachter verdwijnt.
    2) Daarbij moet er helemaal niks. Het moeten van iets staat gelijk aan het verplichten van iets en als je zo een inbreng wilt doen dat iets "creatief moet zijn," dan is het al meteen een stuk minder creatiever. Het creatieve komt spontaan, dat kun je niet dwingen, en als er zo over gedaan wordt in de (nabije) toekomst ben ik dus wel weg van Quizlet. Rofl. Want dit is een site waar je vrijwillig op zit, zonder enige verplichting.
    3) Over dat laatste, zie punt 1. O, en aside from that point, MSN is iets heel anders dan een creatieve forum + er bestonden wel meerdere dingen in die tijd.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 22:19 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SPECS schreef:
    Niemand die het eens is met het credits ding? Ik denk namelijk dat ze dan wel meer zouden verkopen. De vraag is alleen of de verkoop meer stijgt dan de prijsdaling (hé mijn economie kennis komt nog eens van pas, hoezee).

    Ik vind de prijzen zelf ook redelijk te doen. En ik heb het gevoel dat er ook best vaak credits weggegeven worden, of dit nu Quizletters zijn of de (win)acties van de Crew, dus ik zit er verder niet mee.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mania schreef:
    (...)
    Eeeeeeeeh. Oke.
    1) Wil je aub goed mijn vorige reactie doorlezen voordat je terug reageert? Want ik heb het niet alleen over de "profiel op pimpen", maar ook de gehele site. Dit was trouwens geen directe reactie op jou of enig ander, dit kwam vanuit mijzelf dat ik geen opgetutte Quizlet wil en Quizlet zijn eigenheid nog moet behouden in plaats van dat het daarachter verdwijnt.
    2) Daarbij moet er helemaal niks. Het moeten van iets staat gelijk aan het verplichten van iets en als je zo een inbreng wilt doen dat iets "creatief moet zijn," dan is het al meteen een stuk minder creatiever. Het creatieve komt spontaan, dat kun je niet dwingen, en als er zo over gedaan wordt in de (nabije) toekomst ben ik dus wel weg van Quizlet. Rofl. Want dit is een site waar je vrijwillig op zit, zonder enige verplichting.
    3) Over dat laatste, zie punt 1. O, en aside from that point, MSN is iets heel anders dan een creatieve forum.



    (1) In je andere post sprak je alleen over hypes en Quizlet oppimpen, mis ik wat lol?

    (2) Specifiek. Nou dan niet moeten, maar mogen. Maar zoals je al in bold hebt gezegt is dit een creatief forum.

    (3) Hier ga ik niet eens op reageren lol.

    Ik zei net toch al dat ik jou niet aanviel, waarom nu gelijk dikke bitch mode? een discussie starten?


    Conan schreef:
    (...)

    Oh, sorry. Ik heb het gelezen, maar toen raakte ik afgeleid.
    Ik vind zelf de prijzen best te doen, maar dat idee van korting tijdens kerst enzo vind ik een heel goed en leuk idee!


    Hehe, nou ja ik weet niet of het dan aan mij ligt....waarschijnlijk wel? Maar goed (krul)


    You were born original, don't die as a copy.