• Hallo, hallo,

    Ondanks dat we hier een heel stel leuke mensen hebben die al een tijdje rondhangen op deze site, lijkt het me ook leuk om een hele golf nieuwe leden te krijgen. Een nieuwe generatie? Dan kunnen we Q-parents worden.
    Momenteel zijn de leden alweer een beetje ouder geworden en zelfs ik ben inmiddels volwassen. Ik heb het idee dat kinderen van tegenwoordig (over het algemeen) niet meer zo bezig zijn met dit soort sites, maar er zitten ongetwijfeld een heleboel hele leuke en creatieve zielen tussen die hier wel interesse in hebben en die deze site weer kunnen laten opbloeien.
    Sounds good, right?

    Zelf heb ik hier geen verstand van enzo, maar ik denk dat we samen best met iets heel leuks kunnen komen als we zouden willen. Ik zat namelijk te denken dat er op de homepage een leuk (interactief?) inleidend tekstje kan komen voor bezoekers van de site die niet zijn ingelogd. Denk aan een kannaltrailer die de meeste kanalen op youtube ook hebben. Zo is het duidelijk voor nieuwe mensen wat dit nou eigenlijk voor site is en dat het ontzettend leuk is!
    Misschien heb ik niet de beste ideëen, dus voel je vrij om commentaar te leveren en zelf ook wat toe te voegen, want zou het niet leuk zijn als Quizlet wat meer leven kreeg en onze creaties meer waardering, aandacht en liefde?

    Genoemde punten die voor nieuwe leden zouden kunnen zorgen:
    • Een welkomstboodschap op de home-page
    • Het vernieuwen van de lay-out
    • Meer opties om je profiel te customizen (denk bijvoorbeeld aan tumblr).
    • Een visuelere weergave van je creaties op je profiel. Klikkie

    En waar blijven m'n preview-buttons? (Zie vorig suggestie-topic van moi ^^)


    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 15:03 ]

    Dit is een goed doel!

    84.4% (27 stemmen)
     
    Ja!

    3.1% (1 stem)
     
    Nee!

    12.5% (4 stemmen)
     
    Anna, je bent te enthousiast.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ringwraith schreef:
    (...)

    Je krijgt dan, zoals met de meeste apps, zo'n pop-up berichtje (mits je die niet uitschakelt :P).

    Ik was al bang dat het er niet zou komen omdat het al vaker is voorgesteld, maar zonder zie ik het in de toekomst wel een beetje somber in tbh.

    Maar als niet aan app-gerelateerde suggestie:
    Mij zou het wel goed uitkomen als bladwijzers een prominentere plaats krijgen zodat je daar sneller aan herinnerd wordt of als je op de een of andere manier niet zelf steeds de bladwijzer hoeft te plaatsen, maar dat somehow automatisch wordt bijgehouden. Maar waarschijnlijk krijg je dan een hele andere website haha.

    Dus het roze bolletje van bijvoorbeeld pb's, dat zou je weg laten vallen. Maar dan 1 groot gezamenlijk 'meldingsysyteem' voor alles, een beetje zoals op Facebook? Als ik het goed begrijp toch?

    Over jouw andere suggestie: ik heb er zelf echt geen idee van in hoeverre zoiets mogelijks is. Maar er zijn nog andere features die ook meer in de spotlight zouden mogen staan naar mijn mening, niet alleen de bladwijzers. En ik denk dat in dat opzicht Q toch een facelift nodig heeft om een aantal dingen door te voeren. Ik zou dat ook graag willen. Maar ik zou niet weten in hoeverre dat haalbaar/mogelijk is. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Mania schreef:
    (...)
    Don't be sorry. Ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! ;3

    OT: Een app zou ik echt nog steeds een goed idee vinden! Alleen, zoals een eerdere user al benoemd had; ik weet niet meer wie, mijn mobiel is ook een beetje.. snel energie aan het verliezen als ik nog meer op mijn mobiel zet. Maar over het algemeen; goed idee die app! Nee, dit is geen sarcasme.


    Jaaa, was leuk. Beetje door Amsterdam gestruind en in de avond hebben we Viana gekeken :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Scandal schreef:
    (...)
    Dus het roze bolletje van bijvoorbeeld pb's, dat zou je weg laten vallen. Maar dan 1 groot gezamenlijk 'meldingsysyteem' voor alles, een beetje zoals op Facebook? Als ik het goed begrijp toch?

    Nee, meer een melding als bij What's App. Maar dat is dus alleen een optie bij een app, dat hoeft van mij niet op de website zelf.

    Over jouw andere suggestie: ik heb er zelf echt geen idee van in hoeverre zoiets mogelijks is. Maar er zijn nog andere features die ook meer in de spotlight zouden mogen staan naar mijn mening, niet alleen de bladwijzers. En ik denk dat in dat opzicht Q toch een facelift nodig heeft om een aantal dingen door te voeren. Ik zou dat ook graag willen. Maar ik zou niet weten in hoeverre dat haalbaar/mogelijk is. =S

    Ja, snap ik... Ik ben een beetje bang dat site echt flink op de schop moet om écht een stroom nieuwe leden te trekken.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ringwraith schreef:
    (...)
    Ja, snap ik... Ik ben een beetje bang dat site echt flink op de schop moet om écht een stroom nieuwe leden te trekken.

    Oh, ik ben nu helemaal mee! Op het startscherm van je telefoon/tablet.
    Ik vond het anders ook niet verkeerd om een algemeen meldingen-systeem te maken, al weet ik natuurlijk niet of dat een handig extraatje is haha. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Zou leuk zijn!
    Ik stuur vrienden ook al naar Q, omdat dat gezellig is, en ik dan ook credits krijg😇 Helaas blijven ze niet. Een app zou misschien wel handig zijn. En wat ook een nadeel is, is dat als je het over 'Quizlet' hebt, veel mensen dan denken aan de leersite/genaamd Quizlet, omdat die bekender is :'(


    Zoek en je zult vinden. Vindt je het niet, dan is het zoek.

    Ik denk dat de site een meer open, moderne en eenvoudigere lay-out nodig heeft. Ook is een app, hoe vaak ik ook lees dat het er niet komt, in mijn ogen een goed idee. Jammer dat het gelijk de kop wordt ingedrukt, want tegenwoordig heeft bijna alles een app en als je meer users wil zal je toch met de tijd mee moeten gaan. Maar goed, de admins zullen vast weten waar ze mee bezig zijn. Daar vertrouw ik dan wel op ^^


    26 - 02 - '16

    Lusamine schreef:
    Ik denk dat de site een meer open, moderne en eenvoudigere lay-out nodig heeft. Ook is een app, hoe vaak ik ook lees dat het er niet komt, in mijn ogen een goed idee. Jammer dat het gelijk de kop wordt ingedrukt, want tegenwoordig heeft bijna alles een app en als je meer users wil zal je toch met de tijd mee moeten gaan. Maar goed, de admins zullen vast weten waar ze mee bezig zijn. Daar vertrouw ik dan wel op ^^


    Een app zou inderdaad heel fijn zijn, vooral om nieuwe leden te krijgen, maar dit is voor Rutger niet haalbaar en dat begrijp ik heel goed.

    Ik zie wel potentie in deze site. Met wat upgrades zou het echt heel groot kunnen worden.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Conan schreef:
    (...)

    Een app zou inderdaad heel fijn zijn, vooral om nieuwe leden te krijgen, maar dit is voor Rutger niet haalbaar en dat begrijp ik heel goed.

    Ik zie wel potentie in deze site. Met wat upgrades zou het echt heel groot kunnen worden.


    Klopt (:
    Ik denk dat een meer eenvoudige lay-out ook beter is. Eerlijk gezegd kan ik me best voorstellen dat je echt denkt "what the fuck, zoveel knopjes" als je hier voor het eerst bent :')


    26 - 02 - '16

    Lusamine schreef:
    (...)

    Klopt (:
    Ik denk dat een meer eenvoudige lay-out ook beter is. Eerlijk gezegd kan ik me best voorstellen dat je echt denkt "what the fuck, zoveel knopjes" als je hier voor het eerst bent :')


    Ik vond het eigenlijk wel leuk om alles te ontdekken! Maar sommige dingen waren wel een beetje verwarrend en ik heb nog lang niet alles uitgevogeld


    "It's the thessalhydra, I'm telling you"

    Ik ben een beetje aan de knutsel gegaan en zoiets lijkt mij persoonlijk wel vet. Zo kun je zelf het plaatje kiezen wat er afgebeeld wordt.
    klik


    look at the stars, look how they shine for you;

    Conan schreef:
    Ik ben een beetje aan de knutsel gegaan en zoiets lijkt mij persoonlijk wel vet. Zo kun je zelf het plaatje kiezen wat er afgebeeld wordt.
    klik


    Dat ziet er wel tof uit!;3


    You were born original, don't die as a copy.

    ^ Nee, ik heb er een beetje mijn twijfels over. Het ziet er wel goed uit, maar het mist iets. Een beetje oemph.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Conan schreef:
    Ik ben een beetje aan de knutsel gegaan en zoiets lijkt mij persoonlijk wel vet. Zo kun je zelf het plaatje kiezen wat er afgebeeld wordt.
    klik

    Oeh ja, leuk om op die manier de stories weer te geven!


    Every villain is a hero in his own mind.

    --misschien is dit al genoemd, weet ik niet-- maar ik denk dat het grapje in de openingspost precies een van de redenen is dat er hier weinig nieuwe leden komen. Als je 12 bent, hier komt kijken en dan meteen leest: "ik heb een hekel aan de kinderen van nu maar misschien zitten er nog een paar leuke tussen", dan vat je dat waarschijnlijk niet als sarcastisch op en ben je meteen weer weg :'D Het is een goed voorbeeld van de sfeer die er naar mijn idee hangt, meer iets van "ja je mag hier wel komen en je bent welkom maar dan moet je wel heel leuk zijn!"
    Kan ook aan mij liggen, maar dat is de reden dat ik minder op Q ben en de site ook niet zou aanraden aan anderen.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Conan schreef:
    Ik ben een beetje aan de knutsel gegaan en zoiets lijkt mij persoonlijk wel vet. Zo kun je zelf het plaatje kiezen wat er afgebeeld wordt.
    klik


    Ohh die vind ik echt gaaf!