• Hallo, hallo,

    Ondanks dat we hier een heel stel leuke mensen hebben die al een tijdje rondhangen op deze site, lijkt het me ook leuk om een hele golf nieuwe leden te krijgen. Een nieuwe generatie? Dan kunnen we Q-parents worden.
    Momenteel zijn de leden alweer een beetje ouder geworden en zelfs ik ben inmiddels volwassen. Ik heb het idee dat kinderen van tegenwoordig (over het algemeen) niet meer zo bezig zijn met dit soort sites, maar er zitten ongetwijfeld een heleboel hele leuke en creatieve zielen tussen die hier wel interesse in hebben en die deze site weer kunnen laten opbloeien.
    Sounds good, right?

    Zelf heb ik hier geen verstand van enzo, maar ik denk dat we samen best met iets heel leuks kunnen komen als we zouden willen. Ik zat namelijk te denken dat er op de homepage een leuk (interactief?) inleidend tekstje kan komen voor bezoekers van de site die niet zijn ingelogd. Denk aan een kannaltrailer die de meeste kanalen op youtube ook hebben. Zo is het duidelijk voor nieuwe mensen wat dit nou eigenlijk voor site is en dat het ontzettend leuk is!
    Misschien heb ik niet de beste ideëen, dus voel je vrij om commentaar te leveren en zelf ook wat toe te voegen, want zou het niet leuk zijn als Quizlet wat meer leven kreeg en onze creaties meer waardering, aandacht en liefde?

    Genoemde punten die voor nieuwe leden zouden kunnen zorgen:
    • Een welkomstboodschap op de home-page
    • Het vernieuwen van de lay-out
    • Meer opties om je profiel te customizen (denk bijvoorbeeld aan tumblr).
    • Een visuelere weergave van je creaties op je profiel. Klikkie

    En waar blijven m'n preview-buttons? (Zie vorig suggestie-topic van moi ^^)


    [ bericht aangepast op 6 dec 2017 - 15:03 ]

    Dit is een goed doel!

    84.4% (27 stemmen)
     
    Ja!

    3.1% (1 stem)
     
    Nee!

    12.5% (4 stemmen)
     
    Anna, je bent te enthousiast.


    look at the stars, look how they shine for you;

    ScribbleTheFox schreef:
    (...)

    Dan moet ik echt heel erg oppassen hoe ik dingen verwoord, anders word je boos :x

    Ik word niet snel boos. En dat mag je zelf weten, daar heb je mij niet mee. :W

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 23:04 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben blij dat jullie je mening uiten, want dat is de bedoeling.
    Zouden jullie echter wel on topic willen blijven? En als het bloederig wordt, take it outside. Ik wil geen moorden in m'n bar topic. ^^


    look at the stars, look how they shine for you;

    Mania schreef:
    (...)
    Ik word niet snel boos. En dat mag je zelf weten, daar heb je mij niet mee. :W


    :W

    Conan schreef:
    Ik ben blij dat jullie je mening uiten, want dat is de bedoeling.
    Zouden jullie echter wel on topic willen blijven? En als het bloederig wordt, take it outside. Ik wil geen moorden in m'n bar topic. ^^

    Ik vecht niet met jonkies, rofl. :') En ik dacht meteen bij het woord bloederig aan menstruatie. Rofl. PF, maybe dat het ligt aan het gegeven dat ik net in het menstruatie-topic een reactie gaf. But, understood.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mania schreef:
    (...)
    Het probleem is dat Nikki en Mitchell (oude users) dit hadden voorgesteld meerdere keren en toen was het ook afgewezen.


    Nikki en mitchelll yeeeaah <3 Ik was nog bij hun van de herfstvakantie :3


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)
    Nikki en mitchelll yeeeaah <3 Ik was nog bij hun van de herfstvakantie :3

    Hehehehe, een totaal andere reactie dan ik verwacht had. Rofl.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ja die is naar Wattpad gedoken net als de helft van Q I think. Ik vind die site saai tho, geen forum, geen gezellig mensen, nog minder reacties dan hier :'). Maar dat geen app hebben is echt een obstakel voor users ofzo. Maar ik weet ook dat het vaak is voorgesteld maar niet komt.


    Wattpad is echt alleeeen voor verhalen, vet saai dus (cat) Geef mij maar Quizlet <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Mania schreef:
    (...)
    Hehehehe, een totaal andere reactie dan ik verwacht had. Rofl.


    Sorry? (krul) Hehehe


    You were born original, don't die as a copy.

    Mijn god, jullie zijn verschrikkelijke mensen. Ik vind jullie verder wel lief, hoor. Daar niet van, maar ik zeg dat ik het graag on topic wil houden en dan komen de drie meest off topic reacties die je je maar kan verzinnen. Huge facepalm hahahah
    Anyway. Ik ben ook voor een quizlet app. Er moet even wat in Quizlet geïnvesteerd worden, maar dan haal je er ook wel echt heel veel uit.


    look at the stars, look how they shine for you;

    SPECS schreef:
    (...)

    Sorry? (krul) Hehehe

    Don't be sorry. Ik hoop dat jullie het naar jullie zin hebben gehad! ;3

    OT: Een app zou ik echt nog steeds een goed idee vinden! Alleen, zoals een eerdere user al benoemd had; ik weet niet meer wie, mijn mobiel is ook een beetje.. snel energie aan het verliezen als ik nog meer op mijn mobiel zet. Maar over het algemeen; goed idee die app! Nee, dit is geen sarcasme.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2017 - 23:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben nog steeds voor een nieuwe layout en dan ook een passende voor de mobiele versie want vergeef me, maar die is echt lelijk. (Oeps.)


    Heaven is a place that we all have

    Wat is het verschil met een app en een doorkliklink op je telefoon? Ik zit best vaak op mobielQ, maar heb een app nooit gemist.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb een tijdje de Wattpad-app gehad en daar vond ik het wel fijn dat je direct meldingen kreeg van reacties/GB's/nieuwe hoofdstukken. Daardoor was ik overal veel meer bij betrokken. Ook is het dan (hopelijk) makkelijker om te bewaren waar je bijvoorbeeld gebleven bent met lezen. Nu heb je wel bladwijzers, maar om de een of andere manier gebruik ik die nooit omdat het niet in het oogt springt en moet ik te veel zoeken waardoor ik het uiteindelijk nooit doe.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Giantsbane schreef:
    Ik heb een tijdje de Wattpad-app gehad en daar vond ik het wel fijn dat je direct meldingen kreeg van reacties/GB's/nieuwe hoofdstukken. Daardoor was ik overal veel meer bij betrokken. Ook is het dan (hopelijk) makkelijker om te bewaren waar je bijvoorbeeld gebleven bent met lezen. Nu heb je wel bladwijzers, maar om de een of andere manier gebruik ik die nooit omdat het niet in het oogt springt en moet ik te veel zoeken waardoor ik het uiteindelijk nooit doe.

    Maar nu krijg je toch ook meldingen van reacties/gb's/hoofdstukken? Of wat bedoel je precies?

    Ik ben de reacties even kwijt waarop ik wilde reageren, dus ik quote even niemand. =)

    Over de app, die gaat er niet komen. Het is één ding om een app te ontwerpen, maar onderhouden is een ander verhaal en daar ligt het struikelblok. Blijkbaar is daar veel onderhoud aan. Als hij nu soms al grote aanpassingen moet doen, zijn er al problemen tussen desktop en mobiele versie, dat vergt veel tijd om die (terug) op punt te brengen. Als daar dan ook nog eens een app bij zou komen...

    Ik las ergens over die stagiaire: die gaat er uiteindelijk niet komen. Praktisch gezien zou dat niet lukken. Maar meer kan ik er niet over vertellen. Maar daarom heeft Rutger Tristan aangesproken om hem te helpen. ;-)

    Ik las ergens iets over 'kerstpakketten' of kerstkortingen bij de credits. Ik weet niet in hoeverre die kortingen mogelijk zijn voor Rutger, dus daar kan ik niet over oordelen, maar die 'kerstpakketten' brengt me wel op andere ideeën. Achter de schermen zijn we aan het praten over bepaalde dingen voor lange termijn en zoiets leunt heel veel bij aan bij een idee dat we al hadden.

    Phoe, ik ga niet op alles reageren, want daar heb ik de tijd niet voor, maar ik ga wel mee blijven lezen voor leuke ideeën voor mee op onze suggestielijst. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Maar nu krijg je toch ook meldingen van reacties/gb's/hoofdstukken? Of wat bedoel je precies?


    Je krijgt dan, zoals met de meeste apps, zo'n pop-up berichtje (mits je die niet uitschakelt :P).

    Ik was al bang dat het er niet zou komen omdat het al vaker is voorgesteld, maar zonder zie ik het in de toekomst wel een beetje somber in tbh.

    Maar als niet aan app-gerelateerde suggestie:
    Mij zou het wel goed uitkomen als bladwijzers een prominentere plaats krijgen zodat je daar sneller aan herinnerd wordt of als je op de een of andere manier niet zelf steeds de bladwijzer hoeft te plaatsen, maar dat somehow automatisch wordt bijgehouden. Maar waarschijnlijk krijg je dan een hele andere website haha.


    Every villain is a hero in his own mind.