• De trailer voor deze film is uit! De eerste film heb ik in de bioscoop gezien en ik wist eerlijk gezegd niet dat er een vervolg zou komen. Dus ik ben blij verrast en benieuwd hoe het verhaal verder gaat. Stiekem vind ik het wel erg leuk dat Chris Patt als Owen Grady weer mee doet, want ik vind hem knap.

    In de trailer komen een aantal dinosauriërs voorbij die ook in de eerste film zaten en er zit een stukje in die ik heel schattig vind. Maar ik ga niks verklappen voor de mensen die de trailer nog niet hebben gezien.



    Dus wat vinden jullie van de trailer?

    Wat vind je ervan dat er een deel 2 komt van Jurassic World?


    Physics is awesome

    Mijn vriend liet gisteren de trailer al zien. Hij is zo'n fan!
    Dus ik zal hem mee moeten gaan kijken. ^^


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben echt enorm fan en van dino's in het algemeen, maar de trailer doet me eigenlijk niet zoveel. Het verhaal lijkt me een beetje meh en ik heb het gevoel dat er al een paar hoogtepunten in de trailer zijn gespoild. De terugkeer van Jeff Goldblum maakt me dan wel weer extreem happy :3


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    De trailer maakt me eigenlijk niet zo enthousiast. Vorige film vond ik wel leuk, misschien dat ik deze niet in de bios ga zien, maar ik wacht even af.

    <33

    De JP-films zijn echt wel mijn favoriet en ik ben zo happy dat Jeff Goldblum terugkomt. :3
    Ik vind de trailer alleen niet zo en ik hoop dat het nu geen t-rex-geknuffel gaat worden. Ik ga hem hoe dan ook wel in de bios zien, vind hem vast tof. c;


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hij lijkt wel oké. Maar Chris Pratt met een snorretje, hahaha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt