• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:11 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik wil tekenen en schilderen en work-outen en niet vast zitten met deze fucking paper.


    kindness is never a burden.

    Descendre ou ne pas descendre

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 16:41 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik durf werk niet af te bellen shit


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik zou boodschappen moeten doen, maar dan worden mijn schoenen gegarandeerd weer nat. En dan moet ik daarna nog naar het werk ermee. :l Heb nog wel andere schoenen, maar met die voel ik me niet veilig door de sneeuw..


    Ik wil een tuin vol egels

    Glam schreef:
    Ik durf werk niet af te bellen shit


    Ik weet niet in welke provincie je woont, maar bijna overal geldt code rood. Genoeg reden lijkt me :') Met zulk weer mogen ze je niet verplichten te komen als jij aangeeft dat het voor jou niet mogelijk is.


    Stenenlikker

    IK WIL DUIDELIJKHEID. WEES DUIDELIJK. DUIDELIJK. JE WEET WEL: D-U-I-D-E-L-I-J-K. NIET DODELIJK KNAP. DUIDELIJK. Práát met me.


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Weer?

    IK HOOP ZO ERG dat ik het goede cadeautje heb gekocht. UCH, hoe moet ik onder de 10 euro blijven, die krengen lopen snel op naar de 20?! Maar ik wil niet dat ie boos op me word, UCH! He is so. freaking. frustrating.

    Hij gaat er maar van houden. Ik gooi er wel een stuk chocola in. Anders houd ik t zelf.

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 17:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nog nooit zo blij geweest dat ik in dezelfe plaats woon en werk. Kortom, ik kan hoe dan ook wel thuis komen, maar ik heb echt medelijden met sommige collega's. Vooral diegene die vanavond nog met de trein naar huis moeten, heel veel geluk toegewenst. Want de ene helft van de treinen rijdt niet en de andere helft heeft vertraging.


    Physics is awesome

    Soms snap ik "volwassenen" niet. Nieuws, verkeersveiligheid, overheid, ALLES: "Ga niet de weg op of met het ov na 12.00u 's middags."
    "Ja, maar ik heb een belangrijke afspraak."
    "Ja, maar er zijn solicitaties."
    "Ja, maar ik heb een belangrijke presentatie."
    Vervolgens rijden er geen bussen meer of staan ze drie jaar lang in de file en het is nóóit hun schuld. Die andere mensen zullen het vast ook niet erg vinden om niet in dit kloteweer naar hun afspraak te moeten.

    Ohja, ik heb een probleem met mijn heup en ik heb geen idee hoe ik het moet oplossen. Ik heb alles al geprobeerd D:

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 17:11 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Morgen uitgeroosterd bij werk. Als het morgen nog dat hele pak met sneeuw ligt dan vind ik het niet zo erg.


    Physics is awesome

    Zo fijn dat ze ons een kwartier vantevoren een mail doorsturen met de mededeling dat de vergadering niet doorgaat. De vergadering waar ik vier uur voor op de uni ben blijven wachten. Toen stond ik 20 minuten te bevriezen. Ugh.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Damn, misschien had ik beter niet kunnen berekenen hoeveel ik in totaal heb uitgegeven aan m'n reis. Autsj, that hurts.


    Jeffree Star creept mij altijd zo out ew ewewew


    Caution first, always.

    Shout out to that 12-year-old dude who told 12-year-old me to wear less make-up because I'm ugly and when I told him I didn't even wear make-up, he said 'well maybe you should then 'cuz you need it'. I'm still laughing.


    kindness is never a burden.

    It's beginning to look a lot like Christmas.


    Feel the fire, but do not succumb to it.