• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:11 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik kan eindelijk weer verbinding maken met de wifi thuis! Geen flauw idee voor hoe lang hij het gaat doen, maar ik ben er zo blij mee!


    Physics is awesome

    Ja, fack dit, ik weet niet eens hoe laat mijn bus nou precies rijdt, maar alle sites liggen eruit! :C


    Stenenlikker

    Ik ben zo blij ik ben zo blij ik ben zo blij ER LIGT SNEEUW en voor het eerst in tijden maak ik me niet heel erg zorgen over, like, alles

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 7:47 ]


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Bay schreef:
    (...)

    Inderdaad. Er wordt op Facebook al gesuggereerd dat je de weg maar niet op moet, laat staan met de trein gaan, en zoveel mogelijk thuis moet werken. Thuis werken kan ik niet eens, want ik werk in een laboratorium. Thuis heb ik dat natuurlijk niet :'D


    Ja precies. Ik heb een afspraak waar ik echt niet onder uit kan. Helaas best ver weg ook nog. Gisteravond was ik ook met de trein en dat ging allemaal op het nippertje (station na mij ging de trein niet verder) vandaag maar met de auto. D:


    The truth is out there.

    Aaahh sneeuw I love it


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Schott schreef:
    Ik ben echt een waardeloos iets. I just want to disappear. Is misschien het beste ook...

    De laatste paar dagen weken kan ik alleen nog maar aan 1 ding denken...En dat is hoe graag ik mezelf weer wil pijn doen. Ik ben zo trots op mezelf dat ik gestopt ben, maar ik wil zo graag, zo graag weer terug...

    Same. En ik ben nog maar een paar dagen ‘clean’.


    i wanna die with you once or twice.

    Hahaha, ik zit gewoon vast in Almere en kan niet weg hahahahah help


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik wil terug naar bed. Ik wil vandaag niet werken. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik voel mijn voeten niet meer :/


    26 - 02 - '16

    Het besef dat ik al 4 uur wakker ben is best vreemd. Also, please laat het koud genoeg blijven om te blijven sneeuwen. Ik hou van sneeuw :3


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Godver de godver de godver.
    Nieuwe dienstregeling zou voor verbetering moeten zorgen toch? Nou, Saar mag lekker drie kwartier in deze kou wachten op aansluiting om over de afsluitdijk te gaan.
    De aansluiting was voorheen perfect. Bedankt hé.
    Nog drie keer en dan ben ik er gelukkig vanaf, dan is 't bye bye Nederland en hallo Glasgow!


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hephaistion schreef:
    Ja, fack dit, ik weet niet eens hoe laat mijn bus nou precies rijdt, maar alle sites liggen eruit! :C


    Eerste frustratie van de dag, ik werd helemaal leip. -.-


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hahaha een beetje sneeuw en heel Nederland is van slag. Geweldig dit. Nog nooit zo bekeken :’D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil vandaag serieus de hele dag in bed blijven liggen...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik denk dat ik ziek aan het worden ben val alle stress.. Hoewel, kan je daar ziek van worden? Het voelt in elk geval alsof ik koorts heb en alles teveel is en pijn doet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.