• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:11 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    If it makes you happy -- then why the hell are you so sad?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DANKJEWEL ZUSTER
    *dubbel*


    Deep inside, I've never felt alive

    Nu is dus mijn verstandskies zo te voelen voor een deel afgebroken. Ik kan mezelf wel slaan nu.


    Physics is awesome

    Ik moet één dag doorstaan. Dat red ik. Hoop ik.


    This ain't no place for no better man.

    Dit zijn die momenten waarop ik mij zo fucking eenzaam voel


    It's kind of fun to do the impossible ~ Walt Disney

    Filosofie is oprecht zowel het meest frustrerende als het leukste ding om je mee bezig te houden.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Altaria schreef:
    Dit zijn die momenten waarop ik mij zo fucking eenzaam voel

    *hugs*
    We can be lonely together? <3


    Deep inside, I've never felt alive

    En toen stond je met de polzei bij je vriends zus in huis. Nja, ik ben beneden voor eigen veiligheid. Hoewel ze mij niets kan maken met politie er bij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil absoluut niet gierig zijn en ben normaal echt pro de rekening splitten, maar ergens voelt het toch een beetje wrang als anderen een lang weekend cocktails à 8 euro wegdrinken, terwijl ik heel bewust aan het water zit en qua eten iets pak wat binnen mijn budget ligt, omdat ik niet zoveel te besteden heb. En shit, ik wil echt niet zo'n zeur zijn, maar als het om vier dagen gaat, telt het best op :\


    She's imperfect but she tries

    Drie uur, twintig open tabbladen, en hulp van een vriendin later weet ik ein-de-lijk hoe Russische adressen werken. Soort van dan. Het is nog de vraag of het aangaat komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tad schreef:
    Ik wil absoluut niet gierig zijn en ben normaal echt pro de rekening splitten, maar ergens voelt het toch een beetje wrang als anderen een lang weekend cocktails à 8 euro wegdrinken, terwijl ik heel bewust aan het water zit en qua eten iets pak wat binnen mijn budget ligt, omdat ik niet zoveel te besteden heb. En shit, ik wil echt niet zo'n zeur zijn, maar als het om vier dagen gaat, telt het best op :\


    Wees eerlijk dan. Zeg dat je niet het lopende geld hebt en dat jij bewust op je geld let en water etc. nam.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het oprecht jammer dat die RPG is doodgebloed want ik was oprecht zo blij met dat personage, hoe tragisch en zielig haar verleden ook was


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Van de 7 oefenexamens heb ik eindelijk de eerste net gehaald (yeah)


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ugh ik wil die schoenen. Maar beter nog even wachten.


    The truth is out there.

    Neeee, "je pest niemand", nee. Dat zal vast, hypocriet. Rofl.


    Don't walk. Run, you sheep, run.