• Dikke, dolle sneeuwpret! Echt een lange tijd geleden dat het zo enorm gesneeuwd heeft en mijn familie kon het dus niet laten om mij en mijn logee mee naar buiten te sleuren om een sneeuwpop te maken! Dat resulteerde in een enorm sneeuwgevecht waarin de buurkinderen ook besloten mee te doen! (hoera)

    Wie is er vanmiddag ook de sneeuw ingedoken of heeft een sneeuwpop gemaakt? Fotos strooien mag!

    (Mijn vader dacht even leuk te zijn!)







    Wie is er vanmiddag ook de sneeuw ingedoken of heeft een sneeuwpop gemaakt? Fotos strooien mag!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:20 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ah super leuk! De sneeuwpop is ook echt goed gelukt!

    Hier in Almere sneeuwt het ook lekker door maar ik moet vanavond nog terug reizen met de trein en ben bang dat ik vast zit :/ Verder juich ik de sneeuw alleen maar toe.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik ben net met maar 10 minuten vertraging van de middle of nowhere naar Enschede gegaan met het OV, dat ging verrassend goed c: Maar de ns riep al vanalles om op de stations dus dat voorspeld niet veel goeds.

    Toen ik terugfietste vanaf het station naar mijn huis (met grote backpack en volledig ingepakt) kwam ik nog een oudere mevrouw tegen die zichzelf vastgereden had in de sneeuw, dus met een buurtbewoner die ook al kwam helpen hebben we haar en haar scootmobiel uit een stuk besneeuwd gras gered.

    Garrett schreef:
    Ik ben net met maar 10 minuten vertraging van de middle of nowhere naar Enschede gegaan met het OV, dat ging verrassend goed c: Maar de ns riep al vanalles om op de stations dus dat voorspeld niet veel goeds.

    Toen ik terugfietste vanaf het station naar mijn huis (met grote backpack en volledig ingepakt) kwam ik nog een oudere mevrouw tegen die zichzelf vastgereden had in de sneeuw, dus met een buurtbewoner die ook al kwam helpen hebben we haar en haar scootmobiel uit een stuk besneeuwd gras gered.


    Oh dat is goed van jullie! Gelukkig maar dan ze daana haar weg weer kon vervolgen. Elk voordeel komt met zijn nadeel inderdaad... Morgen mag ik zien hoe de ns het doet haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    :Y)


    26 - 02 - '16

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh dat is goed van jullie! Gelukkig maar dan ze daana haar weg weer kon vervolgen. Elk voordeel komt met zijn nadeel inderdaad... Morgen mag ik zien hoe de ns het doet haha

    Die buurtbewoner (ik heb geen idee wie hij is) helpt haar naar de winkel en terug dus het is wel goedgekomen gelukkig.

    Awwh, wat een leuke foto's! Ik ben er dit jaar zeker van dat we een witte kerst krijgen ;)

    Ïk vind sneeuw leuk als ik niet weg hoef. Ik heb een half uurtje buiten met mijn vader gewandeld en gelijk kerstkaarten rond gebracht. Wat ik altijd heel leuk vind is alle kinderen die dan ineens buiten zijn. Mijn vader heb ik nog even bekogeld en kon het toch niet laten om in de tuin een mini sneeuwpopje te maken in vijf minuten =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Hier in Macedonie lag maar een klein beetje want het is hier nog net even te warm daarvoor, maar op de bergen zie je het nog wel liggen met veel wolken erom heen en dat ziet er toch best cool uit :'D


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    @Bay, super mooi foto! omg

    Maar ja, bij ons had het ook dik gesneeuwd. En alles is alweer weg helaas. Maar ik heb niet romantisch naar de neerdwalende sneeuw kunnen kijken of ermee kunnen spelen, want ik moest studeren. Echt super jammer. :/


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    @Bay, super mooi foto! omg

    Maar ja, bij ons had het ook dik gesneeuwd. En alles is alweer weg helaas. Maar ik heb niet romantisch naar de neerdwalende sneeuw kunnen kijken of ermee kunnen spelen, want ik moest studeren. Echt super jammer. :/


    Dankjewel ;D

    Ik ben bij nader inzien toch maar blij dat ik gisteren met de slowcooker soep heb gemaakt, in plaats van kijken wat het wordt eventueel een frietje halen. Met dit weer wil ik echt niet m'n huis uit D:


    26 - 02 - '16

    Bay schreef:



    :Y)


    Oh wauwww mooie foto!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Oh wauwww mooie foto!


    Dankjewel ;D


    26 - 02 - '16

    Ik moest vandaag fietsen in de sneeuw dat was wat minder veder heb ik samen met mijn dochtertje een sneeuwpop gemaakt c:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Kuroshitsuji_Me schreef:
    Ik moest vandaag fietsen in de sneeuw dat was wat minder veder heb ik samen met mijn dochtertje een sneeuwpop gemaakt c:


    Cuteee!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Cuteee!


    ikr c: het was de eerste x voor haar c:


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.