• Dikke, dolle sneeuwpret! Echt een lange tijd geleden dat het zo enorm gesneeuwd heeft en mijn familie kon het dus niet laten om mij en mijn logee mee naar buiten te sleuren om een sneeuwpop te maken! Dat resulteerde in een enorm sneeuwgevecht waarin de buurkinderen ook besloten mee te doen! (hoera)

    Wie is er vanmiddag ook de sneeuw ingedoken of heeft een sneeuwpop gemaakt? Fotos strooien mag!

    (Mijn vader dacht even leuk te zijn!)







    Wie is er vanmiddag ook de sneeuw ingedoken of heeft een sneeuwpop gemaakt? Fotos strooien mag!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:20 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ben blij dat het weer weg is. Veel te koud allemaal



    Hier. Voor zulke fotos heb ik een jaar gewacht! Deze Alaskan Malamute is nog nooit blijer geweest!


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Vanmiddag stonden we na een leuk verenigingsweekend te wachten op de bus c:

    Ik bleef vandaag maar lekker binnen. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb morgen sneeuwvrij🎉 Er ligt nog echt een pak sneeuw hier in Gouda


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Choice schreef:
    Ik heb morgen sneeuwvrij🎉 Er ligt nog echt een pak sneeuw hier in Gouda



    Ja joh, hier ook. We (leerlingenraad) hebben alle belangrijke mensen in school gemaild (afdelingsleiders, administratie, PR, roostermakers) met argumenten om ons sneeuwvrij te geven. Weet alleen niet of het lukt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Morgen gaat het weer sneeuwen!

    Jeeej! Het sneeuwt hier in Leuven! En ik ben er net door gewandeld en het is magisch. :D (wel met paraplu, maar bon)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Jeeej! Het sneeuwt hier in Leuven! En ik ben er net door gewandeld en het is magisch. :D (wel met paraplu, maar bon)

    Ik ben ook happy aan het zijn, binnen maar moet er zometeen ook door in Leuven c: Laten we hopen dat de treinen goed rijden :'D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Gister heb ik wel lekker door de sneeuw gewandeld.

    Vandaag heb ik alleen + 30 min staan wachten op een bus, in de kou. Fijn :'). Nu sneeuwt het hier weer, dus ik hoop dat ik op tijd thuis ben vanavond

    [ bericht aangepast op 11 dec 2017 - 11:28 ]


    Seasons will change, but I shall remain

    Hahaha ik ben ook vandaag sneeuwvrij! Alle lessen zijn geschrapt wegens het bare weer (banana) (hoera)


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    Hahaha ik ben ook vandaag sneeuwvrij! Alle lessen zijn geschrapt wegens het bare weer (banana) (hoera)

    Ik wauw dat ik sneeuwvrij had, maar stage gaat door :c


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik ben ziekgemeld want de bus reed niet en m'n fiets staat nog bij het station haha leuk dit.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik heb er 1,5 uur over gedaan in plaats van de normale 3 kwartier, maar ik ben toch heelhuids op week gekomen. Nu maar hopen dat ik vanmiddag nog normaal terug kan.


    26 - 02 - '16

    Mijn prof heeft zojuist de les afgelast. Eerst een aankondiging dat hij wat vertraging had en we alvast met een oefening mochten beginnen en een halfuur later 'de les is afgelast, ik geraak er niet'. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.