• Dikke, dolle sneeuwpret! Echt een lange tijd geleden dat het zo enorm gesneeuwd heeft en mijn familie kon het dus niet laten om mij en mijn logee mee naar buiten te sleuren om een sneeuwpop te maken! Dat resulteerde in een enorm sneeuwgevecht waarin de buurkinderen ook besloten mee te doen! (hoera)

    Wie is er vanmiddag ook de sneeuw ingedoken of heeft een sneeuwpop gemaakt? Fotos strooien mag!

    (Mijn vader dacht even leuk te zijn!)







    Wie is er vanmiddag ook de sneeuw ingedoken of heeft een sneeuwpop gemaakt? Fotos strooien mag!

    [ bericht aangepast op 10 dec 2017 - 16:20 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Bijna mijn hele uni is nu aan het aflassen en gebouwen sluiten. Behalve bij natuurkunde en aardwetenschappen, daar gaan ze gewoon tot 5 uur door...
    Ik had gelukkig alleen vanochtend college en zit nu weer lekker thuis ^^


    Stenenlikker

    Hahaha nou de bussen in Rhenen zijn er mee gekapt hoor ik net xD Mama las een mop voor uit de krant: Twee sneeuvlokjes vallen naar beneden, vraagt de een tegen de ander: 'waar ga jij naartoe?' Antwoord de tweede 'Ik ga naar Oostenrijk, een feestje bouwen. En jij?' 'Ik ga naar Nederland, paniek zaaien.'
    En paniek is het hoor... hahhaaha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Volgde er een sneeuwgevecht nadat je vader het sneeuw op jouw hoofd neerplofte? :p

    Als je verkouden bent, is sneeuw niet leuk en wil je gewoon binnen blijven. Ik baal ervan dat ik ziek ben, anders kon ik wel van de sneeuw genieten.


    Ik wil een tuin vol egels

    Het heeft zowel gisteren als vandaag serieus gesneeuwd hier. Maar gisteren moest ik hele de dag leren voor mijn proefwerk Latijn en aangezien mijn rollui kapot is, heb ik zelfs geen beetje van kunnen genieten. ): Gelukkig heeft het vandaag opnieuw gesneeuwd, zelfs harder, en aangezien ik morgen een ‘klein’ vak heb, heb ik er vandaag meer van kunnen genieten. Aka twee keer per ongeluk in een sneeuwballengevecht verzeild raken, maar het was wel leuk whaha


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik had misschien eerst schoenen moeten kopen die überhaupt tegen sneeuw kunnen. Afgelopen weekend en vandaag heb ik de hele dag met natte sokken en schoenen gelopen. Ik vind sneeuw niet leuk.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Iemand de snowfacechallenge al uitgeprobeerd? x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Elohim schreef:
    Iemand de snowfacechallenge al uitgeprobeerd? x'D


    Omg 😂😂😂😂


    And then we'll see it.

    Als er morgen nog sneeuw ligt, ga ik in de achtertuin nog wel een foto maken. Het ziet er echt sprookjesachtig uit.


    Physics is awesome

    Lol hoe krijg je dat voor elkaar? Sneeuw daarna omdraaien ofzo?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Choice schreef:
    Lol hoe krijg je dat voor elkaar? Sneeuw daarna omdraaien ofzo?


    Het lijkt alsof de sneeuw naar boven steekt, maar dat is enkel omdat de flits het hele gebied verlicht. Het is nog steeds gewoon een hol in de sneeuw zeg maar. (bloos)


    Heaven is a place that we all have

    Rubin schreef:
    Volgde er een sneeuwgevecht nadat je vader het sneeuw op jouw hoofd neerplofte? :p

    Als je verkouden bent, is sneeuw niet leuk en wil je gewoon binnen blijven. Ik baal ervan dat ik ziek ben, anders kon ik wel van de sneeuw genieten.


    Ik schreeuwde naar mijn broertje: 'Catsten! Wreek ons! WREEK ONSSSS!!' en toen werd er giga ingepeperd :')


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Elohim schreef:
    Iemand de snowfacechallenge al uitgeprobeerd? x'D



    Hahahaha mijn pa liet het me net ook zien! Hoe komen ze erop echt waar xD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    MAar hoe neem je daar een foto van? Telefoon in de sneeuw?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    Hehe een vriendin en ik vonden het een goed excuus om voor fotografie foto's te gaan maken en tegelijk als twee kinderen in de sneeuw te spelen :Y)


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Klaar schreef:
    MAar hoe neem je daar een foto van? Telefoon in de sneeuw?

    Nee, dat staat erbij. Je neemt een foto met een flits. Blijkbaar zorgt dat voor dat effect


    Deep inside, I've never felt alive