• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga maar eens weer janken voor de zoveelste keer vandaag. Kutleven ook. Tering he/
    Het is al moeilijk genoeg om anders te zijn dan de meeste op deze wereld. Maar ik voel me nu gewoon echt gewoon nog ergere troep en een waste of space dan eerder, en geloof me. Dat was al erg genoeg.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 0:19 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    mijn voeten huilen nu nog harder


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ik ben zo done lol.


    This ain't no place for no better man.

    Schott schreef:
    Ik ga maar eens weer janken voor de zoveelste keer vandaag. Kutleven ook. Tering he/
    Het is al moeilijk genoeg om anders te zijn dan de meeste op deze wereld. Maar ik voel me nu gewoon echt gewoon nog ergere troep en een waste of space dan eerder, en geloof me. Dat was al erg genoeg.

    Niet om op je privacy in te breken, maar ik wilde je even een hart onder de riem steken. Ik heb rond jouw leeftijd een lange identiteitscrisis gehad en ik heb er sinds kort pas vrede mee, maar geloof me, het wordt makkelijker! Als je ooit je hart wilt luchten bij iemand persoonlijk (die je misschien niet zo goed kent, en jou ook niet), mijn pb/gb staan open! Het leven is kut en belangrijkste is dat je erover praat, zodat je het kwijt bent.


    Deep inside, I've never felt alive

    Tzipporah schreef:
    (...)
    Niet om op je privacy in te breken, maar ik wilde je even een hart onder de riem steken. Ik heb rond jouw leeftijd een lange identiteitscrisis gehad en ik heb er sinds kort pas vrede mee, maar geloof me, het wordt makkelijker! Als je ooit je hart wilt luchten bij iemand persoonlijk (die je misschien niet zo goed kent, en jou ook niet), mijn pb/gb staan open! Het leven is kut en belangrijkste is dat je erover praat, zodat je het kwijt bent.


    Dit.. Dit is echt een enorm goed bericht om nu te krijgen. Echt bedankt. Ik heb voor vandaag al wel te veel mijn hart hier open en bloot gelucht, iets te veel naar mijn eigen mening, maar dit zal ik onthouden. (heart2)


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Tzipporah schreef:
    (...)
    Niet om op je privacy in te breken, maar ik wilde je even een hart onder de riem steken. Ik heb rond jouw leeftijd een lange identiteitscrisis gehad en ik heb er sinds kort pas vrede mee, maar geloof me, het wordt makkelijker! Als je ooit je hart wilt luchten bij iemand persoonlijk (die je misschien niet zo goed kent, en jou ook niet), mijn pb/gb staan open! Het leven is kut en belangrijkste is dat je erover praat, zodat je het kwijt bent.



    Ik voel me echt verschrikkelijk nu maar ik moest random zo hard lachen om de “het leven is kut” terwijl dat echt zo is en het super zwaar is om zo te denken maar God, Sofie. I needed this before my sleep.
    Besides natuurlijk wel even erbij vermelden dat ik het zo aan Q. waardeer dat iedereen op elkaar terug kan vallen ook al ken je elkaar helemaal niet goed of zelfs helemaal niet maar I love that.


    Quizlet Group Therapy (bloos)


    Heaven is a place that we all have

    Xiezhi schreef:
    Quizlet Group Therapy (bloos)

    echt hoor misschien moeten we dit maar gewoon beginnen want boi i need me some therapy


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Schott schreef:
    (...)
    Dit.. Dit is echt een enorm goed bericht om nu te krijgen. Echt bedankt. Ik heb voor vandaag al wel te veel mijn hart hier open en bloot gelucht, iets te veel naar mijn eigen mening, maar dit zal ik onthouden. (heart2)

    Het is niets. Ik hoop dat je binnenkort iets vindt waardoor je je weer iets groter en sterker in deze wereld voelt. ^^


    Hopper schreef:
    (...)

    Ik voel me echt verschrikkelijk nu maar ik moest random zo hard lachen om de “het leven is kut” terwijl dat echt zo is en het super zwaar is om zo te denken maar God, Sofie. I needed this before my sleep.
    Besides natuurlijk wel even erbij vermelden dat ik het zo aan Q. waardeer dat iedereen op elkaar terug kan vallen ook al ken je elkaar helemaal niet goed of zelfs helemaal niet maar I love that.

    Hehe, ik heb een belofte afgelegd met mezelf dat ik of de waarheid spreek, of mijn mond houd. Welterusten!


    Deep inside, I've never felt alive

    OHMGAWD, dit is zo frustrerend. Aan de ene kant wil ik zo graag mijn mening geven, maar aan de andere kant vreet het me op, omdat ik méér weet en ik wil geen dingen naar boven brengen.


    Deep inside, I've never felt alive

    God have mercy on me today pls, zo geen zin in dit tentamen/deze dag/deze week


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Phoebus schreef:
    God have mercy on me today pls, zo geen zin in dit tentamen/deze dag/deze week

    saaameee


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Woah. En dan wordt je wakker in een winterwonderland. Foto’s genomen vanaf ons balkonnetje:




    Mijn vriend en ik waren beiden zo van: “Holy shit that’s beautiful!”


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een gedoe.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 8:38 ]


    26 - 02 - '16

    Hopper schreef:
    Watch out world, psychosquad Ads / Shan / Mirt is coming to get ya.


    Can I join the psycho club :W


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.