• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Dit is nieuwe niveaus van Extreem aan het aannemen, oh gosh


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Yup, nog steeds veel te weinig aan mijn tentamen te halen.
    Het is oké, ik hoef het vak ook niet per se te halen, maar ik voel me gewoon zo slecht hierover.


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Today was a good day, but honestly I’m drowning in work and I can’t focus on my thesis like this and only thinking about it makes me want to cry so I just won’t do that.


    •

    Ohmygod ik heb al veel te lang The Hobbit niet gekeken.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Altijd leuk als er dingen van je gejat worden. Zoek je eigen dingen ffs.

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 23:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom kan ik niet gewoon slapen, ik ben zo frigging uitgeput. Maar juist nu moeten m’n gedachten even op de vrije loop gaan door woede en pijn los te laten like fuck off head I’m too tired to cry.


    •

    Ik ga wel gewoon een spel spelen. Het is fucking saai.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    January 18 will be fucking L I T.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I dont know how I will survive today.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Azlain schreef:
    I dont know how I will survive today.


    Stenenlikker

    Ik moet echt het sporten weer oppakken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ja hoor, het is weer mis met het ov... de ene bus rijdt niet en de ander is veel te laat...
    Nu maar hopen dat deze overstap optie werkt.


    Stenenlikker

    Dat moment dat je vriend schrijft dat hij een verrassing voor je heeft en je meteen gaat denken hoe en wat. I mean, he knows I hate surprises! D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga vandaag gewoon niet eens proberen. Blijf gewoon in bed liggen. M'n tranen zijn op maar heeft plaats gemaakt voor oneindige leegte. I hate this feeling.


    The truth is out there.

    I WANNA DIE WITH YOU ONCE TWICE, LET’S DIE TOGETHER BABY


    i wanna die with you once or twice.