• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    IK GA STUK
    Yoram, je bent een held

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 14:37 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ugh, ik kan er niet tegen als ik tentamens en extra practica buiten mijn standaard unitijden heb. Ik heb dan vaak al andere dingen gepland staan en dan moet ik gaan herplannen en dat wilt nog wel eens mis gaan.... Nu moet ik dus last moment een bijles afzeggen, omdat ik alles niet meer aan elkaar kon koppelen, waardoor er opeens dingen dubbel in mn agenda stonden. En een tentamen gaat toch echt voor een bijles, maar ik voel me wel zo schuldig nu :C.


    Stenenlikker

    @RianJohnson: quit playing games with my heart.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    IK HEB GEEN ZIN


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Echt. De enige persoon waar ik goed mee optrek op werk heeft het een beetje verpest bij mij. Heb haar niets gezegd na haar opmerking, maar ben wel boos.
    Ze zette een lied van Sam Smith aan en zei zo: “I loved this guy so much, but then I found out he’s gay. I hate him now.”

    Ugh.

    “I liked you so much, but then I found out you’re a homophobia. “

    [ bericht aangepast op 18 dec 2017 - 16:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wacht. Dus ik moet via via via horen dat ik er heel misschien uitvlieg op stage omdat ik me te vaak ziek meldt? En dat ik me ziek meldt, juist omdat dit geen fijne werksfeer is en ik officiële waarschuwingen moet krijgen terwijl er niets aan de hand is? En nu ik hier zit, hoor ik er niets over. Oke, m'n stagebegeleider is er vandaag niet maar dan had hij toch wel een mail gestuurd? Ofuck, ik haat heel dit bedrijf uit de grond van m'n hart.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Maar wat moet ik dan voor hem kopen? Ik heb al sokken, een luchtje en een setje van Axe dus ik ben een beetje door mijn ideeën heen. Want voor Kerst moet ik nog minstens een cadeau en ik wil ook nog een cadeau voor zijn verjaardag.


    Physics is awesome

    Hey ho now I suddenly ship reylo. AND WHY IS ADAM DRIVER SO HOT?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik. Ga. Overgeven. Verdomme, dit is officieel het bewijs dat ik niet veel meer kan eten


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Flyboy schreef:
    Hey ho now I suddenly ship reylo. AND WHY IS ADAM DRIVER SO HOT?

    :Y)


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Iedere keer als ik iemand Sims zie spelen, dan wil ik het ook spelen en ik wil ook de nieuwe uitbreiding met honden en katten. Maar ik weet ook dat het me nog niet helemaal lukt om goed met meerdere Sims te spelen. Blijkbaar vooral als een van de Sims een peuter is.


    Physics is awesome

    l m a o


    Heaven is a place that we all have

    ik voel me zo volwassen met dit databasebestand joh

    426 regels
    rip my hands


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Pfff


    Caution first, always.

    The Victorious Breakfast Club episode was and still is iconic.


    kindness is never a burden.