• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Low key haat aan de verkiezingstopics.


    Aisa schreef:
    (...)
    Dat is erg kut voor je. Ik moet er niet aan denken om ervoor onder het mes te moeten (alhoewel dat vast wel een keer zal moeten). ☹ Gewoon extra rustig aandoen en don't overextend yourself! Denk eerst aan jezelf. Bedankt. C;


    Ja precies. Maarja rustig aan doen is soms lastig als de simpelste dingen soms al teveel zijn. Meh. I know the feeeels.


    The truth is out there.

    Hopper schreef:
    Low key haat aan de verkiezingstopics.


    Jupjup. Doet me er telkens weer aan herinneren hoe weinig contacten ik hier op Q heb, terwijl ik toch dagelijks online ben :/ Al is dit ook wel weer deels mn eigen schuld.


    Stenenlikker

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Jupjup. Doet me er telkens weer aan herinneren hoe weinig contacten ik hier op Q heb, terwijl ik toch dagelijks online ben :/ Al is dit ook wel weer deels mn eigen schuld.

    Same tho.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    oké Q, ik kan niet bepaald zonder je.
    Also, damn het feit dat ik ziek ben met kerst.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Volgende week woensdag krijg ik m'n eerste loonstrook en ik ben zo benieuwd omg.

    Ik wil die cosplay kopen, maar ik ben niet rijk en ik moet nog steeds kerstcadeaus kopen... Shit


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hephaistion schreef:
    (...)

    Jupjup. Doet me er telkens weer aan herinneren hoe weinig contacten ik hier op Q heb, terwijl ik toch dagelijks online ben :/ Al is dit ook wel weer deels mn eigen schuld.

    SAME


    i wanna die with you once or twice.

    You always pick him over me whilst I'll be here for years to come and he won't be. Don't start with your 'I'm lonely' bullshit.


    kindness is never a burden.

    Barb schreef:
    (...)

    Ja precies. Maarja rustig aan doen is soms lastig als de simpelste dingen soms al teveel zijn. Meh. I know the feeeels.

    I know, ☹ maar het enige ding wat je kan doen is goed aan jezelf denken en de dingen opvolgen wat je rug betert e.d.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgen drie dagen naar Gent. Hopelijk is het niet één en al regen... Oh well. At least I have my own hotelroom hehe, over luxe gesproken.

    KyloRen schreef:
    Morgen drie dagen naar Gent. Hopelijk is het niet één en al regen... Oh well. At least I have my own hotelroom hehe, over luxe gesproken.


    Ooooh veel plezier! Gent is leuk. *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    (...)

    Ooooh veel plezier! Gent is leuk. *O*

    Dankje! ^^ Ben er één keer eerder geweest maar dat is al weer jaren geleden. Heb er echt zin in.

    I don't know what to do with this.


    Yay nog drie dagen tot Londen en ik heb er zo ontzettend veel zin in wow


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis