• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Eh. Waarom word ik nu wakker? Ga verder slapen, slimpie. Op zn hoogst tot 11 u.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik geraak zo gefrustreerd door mijn ouders in verband met de auto. Like hello, ik weet dat mijn auto problemen heeft en dat die waarschijnlijk niet gemaakt meer kan worden vandaag, maar ik kijk er zeker niet naar uit om 's avonds te worden gebracht en opgehaald te worden als ik avondles heb. I like my freedom.

    Ugh, ik wilde vandaag uitslapen, maar ik ben nu klaar wakker en ik ben nou niet bepaald vroeg gaan slapen...


    Stenenlikker

    Stress.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Hahaha 7 hoofdstukken ingepland vandaag Gelukkig is zondag als inhaaldag ingepland. :W


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Waarom heb ik de hele tijd last van migraine aanvallen...

    In bijna 50 min tijd, waar normaal mijn bus om de 10 minuten komt, is er geen een gekomen. Wtf Syntus. Nu kom ik gewoon niet op School.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oke, ik word zoveel uitgescholden, maar als je eigen familie het doet, doet het gewoon veel meer pijn, haha oeps.


    Heaven is a place that we all have

    Omg vliegtijd vliegtijd vliegtijd


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    5 minuten na mijn post:"we regret to announce that the (vluchtnummer) to Amsterdam has been delayed due to safety protocol" ??? Ugh jongens haal me gewoon weg uit Engeland pls


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Tegen alle verwachtingen in gin de presentatie eigenlijk best wel goed


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ”Ik heb soep voor je, van oma, voor je griep! Kan ik langs komen? Of is mama thuis?”
    ‘Je kan langs komen, maar mama is wel thuis ja?’
    “Oh. Oké. Dan zie ik je wel met Kerst.”

    Ja fijn dat mijn ouders het belangrijker vinden om elkaar te ontwijken dan om mij beter te maken, ha ha ha.


    Oké, ik ga wel geen paleontologie studeren in de VS, want de meerderheid daar ontkent evolutie. Stomme Amerikanen.


    Stenenlikker

    Why is saying goodbye so hard. :/


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alles gaat een beetje mis op dit moment en het voelt alsof ik de controle verlies


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan