• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    *Scottisch accent* "Oh nu, but you're so fluent in arsehole."

    [ bericht aangepast op 22 dec 2017 - 9:09 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    hey y’all, i’m anne-mirthe, i’m thirteen years old and i’m currently doing vwo, tto -- which means half my lessons are given in english -- and gymnasium, which adds greek and latin to my schedule.
    i, um, like to read and chat on my phone and not pay attention during any lessons. i have no idea what i’m doing or saying here, hope you will enjoy this lesson and… whatever.

    ik ben zo ongemakkelijk.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Oké, ik ben al drie keer bij jullie geweest en vandaag wilde ik dezelfde podotherapeut maar dan ben ik ineens overgeplaatst naar een andere locatie? Sorry hoor, maar ik kan nu niet een half uur naar de andere kant van het dorp fietsen in deze toestand.


    •

    :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wannabe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik wil meer.


    kindness is never a burden.

    Ik voel me zo vreselijk kut. Ik ben echt teleurgesteld in mezelf. Ik haat mezelf zo fucking erg.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Yo als ik kan stoppen met m’n longen uit m’n lijf hoesten, that would be great.


    •

    Yes m'n boek is binnen! Ik snap nu wel waarom die kerel m voor 1,50 verkocht tho: er zitten allemaal vlekken in.


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik ben er klaar mee. Ik wil dit niet meer. :c


    Smile. You're beautiful. <3

    Passeggiata schreef:
    Ik ben er klaar mee. Ik wil dit niet meer. :c

    You can.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Meh, ik mis je zo erg...


    This ain't no place for no better man.

    Lichaam, je hebt nog iets meer dan twaalf uur voordat je beter moet zijn, oké? Dus weg met die keelpijn, geen zeehondenhoest meer en m’n temperatuur drie graden omlaag. Dank u.


    •

    Ik ben kinderlijk enthousiast om sla te eten. What happened to me.


    She's imperfect but she tries

    Nu al drie keer gebeld en degene aan de andere kant van de lijn zegt niets. Hoor wel een soort van gebrabbel van een kind, ik vind het wel een beetje eng. Net enge verhalen zitten lezen dus mijn fantasie slaat op hol.


    Physics is awesome