• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morgen nog overleven en dan mag ik instorten van mezelf.


    Smile. You're beautiful. <3

    Het is echt dat ik werk in een blouse die tot over mijn elleboog is opgerold is en ik geen zin heb in vragen waarom mijn arm in het verband zit maar anders wist ik het wel... Ah well they can't see the other parts of my body.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I’m crying.


    •

    Er heerst volgens mij echt een vloek op mijn laptop... -.-


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Dit was een leuke avond ^^
    Ik heb mezelf in een omgeving gestort waar ik zeer weinig mensen kende, maar ik heb het erg gezellig gehad :Y)


    Stenenlikker

    Mijn lief stuurt mij een foto en later een filmpje van een hond door die er is op een feestje waar hij is. #goals (H)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Passeggiata schreef:
    (...)
    Ik ben dan heel benieuwd wat. Zie nu alleen negatieve dingen. :/ Maar dankjewel ❤

    Ik herken het. Het is ook makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik hoop dat je het toch snel gaat zien en meemaken. Ik ben er voor je als je wilt bitchen! ❤

    MacGyver schreef:
    (...)

    Goed idee, alleen het nummer waarmee wordt gebeld is niet te zien. Was van plan (als ze nog een keer hadden gebeld) om op te nemen met Ho Ho Ho. Geïnspireerd door de collega op werk die was verkleed als de Kerstman.

    Hehehehehe, I lol'd. Dat moet je eigenlijk doen. Ik ga kapot als je dat echt zou doen 😂 En niet? That sucks. Er stond alleen "onbekend" op of iets? Wel raar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Always nice to know your best friend doesn't give a single shit about you.


    kindness is never a burden.

    Y'all have some chocobos. I need sleep :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik hoop echt dat je het licht nog een keer gaat zien en gaat veranderen... want zoals je je nu telkens gedraagt... echt niet fijn

    Some bitches.. can't read.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Please go.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Last hours without braces. ;o


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    What is this for kind of sorcery lol.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2017 - 14:21 ]


    She's imperfect but she tries

    Igster schreef:
    Y'all have some chocobos. I need sleep :')


    Aaaaaaa chocobo's (en prompto) <3

    [ bericht aangepast op 23 dec 2017 - 14:23 ]


    Caution first, always.