• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aisa schreef:
    (...)
    You can.


    But I don't know if I want to. :/


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik had dit al verwacht. Nou jongens. Volgend jaar doen we dit niet meer als er mensen te lui zijn om zelf cadeautjes te halen. Nu is het hele punt van lootjes trekken toch helemaal weg ?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Wat een verschrikkelijke dag is vandaag.. Lang geleden dat ik me zo ellendig heb gevoeld;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MacGyver schreef:
    Nu al drie keer gebeld en degene aan de andere kant van de lijn zegt niets. Hoor wel een soort van gebrabbel van een kind, ik vind het wel een beetje eng. Net enge verhalen zitten lezen dus mijn fantasie slaat op hol.

    Diegene terug bellen met een ander (onbekend) nummer, misschien dat diegene dan haar/zijn eigen naam zegt.

    @ Passeggiata.
    You want to. Believe me. Het ziet er misschien nu niet zo uit, maar er wachten nog een boel andere leuke dingen op je. ❤❤❤


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fucking hell. Antwoord toch gewoon, alsjeblieft.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2017 - 18:48 ]


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    🤨


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik had vanmiddag een mail naar mijn mentrix gestuurd over dat ik kamp met een hele ernstige depressie en ze stuurt me echt de liefste mail terug en ik zit nu keihard te janken want die vrouw is echt een lieve schat.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Aisa schreef:
    (...)
    Diegene terug bellen met een ander (onbekend) nummer, misschien dat diegene dan haar/zijn eigen naam zegt.

    @ Passeggiata.
    You want to. Believe me. Het ziet er misschien nu niet zo uit, maar er wachten nog een boel andere leuke dingen op je. ❤❤❤


    Ik ben dan heel benieuwd wat. Zie nu alleen negatieve dingen. :/ Maar dankjewel ❤


    Smile. You're beautiful. <3

    Mijn nichtje schept op Snapchat op over het feit dat ze een joint aan het roken is like congratulations je gebruikt een soft drug daar mag je heel trots op zijn.


    Aisa schreef:
    (...)
    Diegene terug bellen met een ander (onbekend) nummer, misschien dat diegene dan haar/zijn eigen naam zegt.

    @ Passeggiata.
    You want to. Believe me. Het ziet er misschien nu niet zo uit, maar er wachten nog een boel andere leuke dingen op je. ❤❤❤


    Goed idee, alleen het nummer waarmee wordt gebeld is niet te zien. Was van plan (als ze nog een keer hadden gebeld) om op te nemen met Ho Ho Ho. Geïnspireerd door de collega op werk die was verkleed als de Kerstman.


    Physics is awesome

    Hopper schreef:
    Mijn nichtje schept op Snapchat op over het feit dat ze een joint aan het roken is like congratulations je gebruikt een soft drug daar mag je heel trots op zijn.


    Tbh heb ik dit ook met mensen die opscheppen hoeveel ze gedronken hebben. :')


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Tbh heb ik dit ook met mensen die opscheppen hoeveel ze gedronken hebben. :')


    JA PRECIES. Het is niet dat ik zelf nooit drink, maar tegenwoordig is het alleen maar ‘ja hij moest kotsen HAHA’ of ‘ik heb zin in wodka’ like please mensen doe niet zo fucking zielig.


    Plunkett schreef:
    (...)

    Tbh heb ik dit ook met mensen die opscheppen hoeveel ze gedronken hebben. :')


    "Ik ben net vrijwillig bijna gestorven aan alcoholvergiftiging!! How 'bout y'all!!"


    Heaven is a place that we all have

    Hopper schreef:
    (...)

    JA PRECIES. Het is niet dat ik zelf nooit drink, maar tegenwoordig is het alleen maar ‘ja hij moest kotsen HAHA’ of ‘ik heb zin in wodka’ like please mensen doe niet zo fucking zielig.


    Ja, lol. :'D Van die medestudenten die elke week aankomen met zeemansverhalen over hoe dronken ze al waren voor ze überhaupt in de kroeg kwamen en dan zit ik ook echt van '...... yo gefeliciteerd'


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Plunkett schreef:
    (...)

    Tbh heb ik dit ook met mensen die opscheppen hoeveel ze gedronken hebben. :')

    HAHA ja inderdaad, laatst zei zo’n jongen tegen mij: “ik was echt dronken dit weekend wel 4 biertjes gehad”. Echt ik lachte hem ter plekke uit, en hij maakte het alleen maar erger door te zich te verbeteren met dat hij aangeschoten bedoelde. ja sure jongen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt