• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
          Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?

    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ahw yeah, voor het eerst in lange tijd weer aan dat verhaal geschreven ^^ (überhaupt geschreven eigenlijk). En na wat inspiratie en aanpassingen aan de verhaallijn heb ik er weer extra veel zin in ^^ Hopelijk is dit een goede opzet naar het nieuwe jaar, waar ik weer veel aan dit verhaal wil gaan schrijven.
    En het feit dat ik steeds meer van Hephaistion begin te houden, is een goed teken, want ik heb leuke personages nodig om mezelf schrijvende te houden.


    Stenenlikker

    Oké ik ben nu al helemaal verliefd op m'n bullet journal en ik heb alleen nog maar de index pagina gedaan.


    •

    You think you're real cool. You ain't cool to me.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolll morgen wordt niks. :') ze regelen helemaal niets met elkaar terwijl ik het ze had gevraagd. Maar ik zit met grote "ERROR" in mijn hoofd en kan niet goed nadenken en plannen op het moment. En ze leren maar eens hoe het is zonder mijn geregel. Ben benieuwd hoe het morgen gaan zal.


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik word echt even gek van mezelf! Gek van die onzekerheid, dat terwijl ik daar iets aan had kunnen doen... of toch niet? Als je het leuk hebt met iemand en die persoon vraagt je wat jullie nu zijn, maar jij daar even geen antwoord op weet te vinden omdat je overdondert bent (we kennen elkaar nog niet zo lang) door de vraag, maar wel zegt dat je diegene leuk vindt - heb je het dan verpest?

    Verliefd zijn is fijn en vervelend.


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik hoop echt dat de zus van mijn vriend snel sterft (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Statesman schreef:
    Ik hoop echt dat de zus van mijn vriend snel sterft (:


    je wenst niemand de dood toe jezus

    doe normaal


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    je wenst niemand de dood toe jezus

    doe normaal


    Laat mij zeggen wat ik wil. Na wat die bitch mij heeft aangedaan verdiend ze het gewoon. Het is het lucht je hart topic, dus ik lucht mijn hart hier ook.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ dat je haar niet mag, oké, maar haar de dood toewensen?????

    God, ik heb het vroeger eens geflikt om mijn zusje de dood in te wensen en dat heb ik geweten van mijn moeder. :')

    Ik vind sommige mensen ook niet aardig of zwaar kut, maar ik zou ze dit nooit toewensen.. dus ehm


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Statesman schreef:
    (...)

    Laat mij zeggen wat ik wil. Na wat die bitch mij heeft aangedaan verdiend ze het gewoon. Het is het lucht je hart topic, dus ik lucht mijn hart hier ook.

    oke dus iedereen die vervelend tegen jou is (naar jouw mening) moet gauw dood
    alright


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Rust zacht lieve oma, het is beter zo 💕


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Porg schreef:
    (...)
    oke dus iedereen die vervelend tegen jou is (naar jouw mening) moet gauw dood
    alright


    Ze doet wel meer dan alleen “vervelend” zijn.

    Mensen. Jullie kennen mijn situatie niet dus hou je er buiten. Thanks. Ik wil met niemand een discussie hierover dus negeer mijn post en ga alsjeblieft verder met waarmee je bezig was. (:


    Jullie weten niet hoe diep ik in de put zit door haar en er eindelijk uit begin te komen, maar na de opmerkingen van vandaag er weer lekker diep in zit. Hoe veel moeite ik had om naar de brunch te gaan maandag, omdat zij alleen maar over mij zat te lullen en mij met dodelijke blikken aankeek, hoe kut het was de politie te moeten bellen en een aanklacht in te dienen. Hoe klote het is om je vriend ten onder te zien gaan, omdat zijn zus hem niet meer wil zien en alleen maar shit over mij praat.
    Dus please, als je een situatie niet kent, laat die persoon dan in rust en zeggen wat die wilt. De situatie waar ik in zit wens ik niemand toe.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 22:54 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    :W


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Porg schreef:
    Rust zacht lieve oma, het is beter zo 💕


    Gecondoleerd. :c *hugs*


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Statesman schreef:
    (...)

    Ze doet wel meer dan alleen “vervelend” zijn.

    Mensen. Jullie kennen mijn situatie niet dus hou je er buiten. Thanks. Ik wil met niemand een discussie hierover dus negeer mijn post en ga alsjeblieft verder met waarmee je bezig was. (:


    Jullie weten niet hoe diep ik in de put zit door haar en er eindelijk uit begin te komen, maar na de opmerkingen van vandaag er weer lekker diep in zit. Hoe veel moeite ik had om naar de brunch te gaan maandag, omdat zij alleen maar over mij zat te lullen en mij met dodelijke blikken aankeek, hoe kut het was de politie te moeten bellen en een aanklacht in te dienen. Hoe klote het is om je vriend ten onder te zien gaan, omdat zijn zus hem niet meer wil zien en alleen maar shit over mij praat.
    Dus please, als je een situatie niet kent, laat die persoon dan in rust en zeggen wat die wilt. De situatie waar ik in zit wens ik niemand toe.


    je klinkt vrij verbitterd vind ik

    je klinkt bijvoorbeeld ook heel verbitterd op die meisjes waarmee je vriend omgaat

    echt ik meen het, voel je niet verbitterd, wens mensen niet het allerslechtste toe want je krijgt het gewoon terug in je gezicht

    wat je geeft is wat je krijgt (:


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 23:06 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys